Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Tråkigt att ni redan har stämplat ut, tänkte ju komma upp och grinda med er i början av januari.

 

Kom upp o grinda med oss ändå. Även om vi inte håller till på kontoret håller vi grindet igång ffs. Ska hem nu och grinda.

 

På tal om mardrömmar hade jag en riktigt sjuk i förrgår natt.

 

Jag, mårten och shahin var på STADIUM för att hämta ut min DATOR(wtf!). Shahin skulle köpa fotbollsdobbar och när vi kom fram till kassan så sa töntkassören att dobbarna shahin sökte inte fanns, för de var för STORA(typ 2cm i bredd). Skitsamma tänkte vi och sa åt honom att vi ville ha min dator+skärm. Då började han argumentera om att vi måste visa legitimation, att det är 24årsgräns på STADIUMS DATORER. Mårten lackade och ville slå kassören, men vi gick tillslut därifrån i vrede. Utanför träffade vi KUNGEN (+2 andra jag inte minns), som hade köpt INTERSPORT-JOGGINGBYXOR. Mer minns jag inte...... drömmar ftw:)

 

Har precis sett Preston-Liverpool (0-2). Keane missade som vanligt 3 öppna mål, Alonso och Masch blev skadade, Babel sög som alltid. Good times!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Sovit så dåligt sista dygnen att jag är så jävla trött så jag har svårt att sova. Kommer ibland för mej, kan inte slappna av och hjärnan bara maler skit.

Hatar detta !

 

 

Mina sömnproblem har försvunnit lite. För drygt 2 veckor sedan låg jag och vred mig 2 timmar, gick upp och såg ett avsnitt av nån serie, prövade igen, samma procedur ålnajtlång. Gick till apoteket och köpte valeriana-tabletter, hjälpte inte alls. tryckte i mig 6st men de har typ ingen effekt. De var iofs inte receptbelagda men ändå. sömproblem suger hårt som fan och verkar drabba de flesta pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste nu igenom allt som jag missade i dagboken när jag var ute och reste.

 

Haha hade fan glömt bort hur sjuka ni är....

 

Fanns många höjdpunkter, gillade bla när shahin körde bil utan körkort samtidigt som han 4-tablade. Priceless :-):-)

 

 

Tråkigt att ni redan har stämplat ut, tänkte ju komma upp och grinda med er i början av januari.

 

:lol: Det var faktiskt ganska sick när jag tänker efter :lol:

 

Ähh jag och Niklas kommer att hålla kontoret vid liv. Så det är bara att ta dig till huvfud staden så grindar vi. Jag flyttar med all sannolikhet in till kontoret med datorn, så kontoret lever än... lite grann... :mrgreen:

 

GL m8

 

 

dröm

 

:lol:

 

Mina sömnproblem har försvunnit lite. För drygt 2 veckor sedan låg jag och vred mig 2 timmar, gick upp och såg ett avsnitt av nån serie, prövade igen, samma procedur ålnajtlång. Gick till apoteket och köpte valeriana-tabletter, hjälpte inte alls. tryckte i mig 6st men de har typ ingen effekt. De var iofs inte receptbelagda men ändå. sömproblem suger hårt som fan och verkar drabba de flesta pokerspelare.

 

Tror svaret är att gymma. Jag tror starkt på det iaf.

Grinda. Äta. Gymma.. Äta.. Grinda.. sova :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Note to self imo: Cykla inte till Max precis i tid när nattklubbarna stänger, när det är 15 minusgrader och snöskooter skulle ha varit ett lämpligare fordon cykel.

Aldrig varit så nära på att få amputera ett finger imo.

 

edit: Vi professionella pokerspelare borde få gå före i kön på Max imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om mardrömmar hade jag en riktigt sjuk i förrgår natt.

 

Jag, mårten och shahin var på STADIUM för att hämta ut min DATOR(wtf!). Shahin skulle köpa fotbollsdobbar och när vi kom fram till kassan så sa töntkassören att dobbarna shahin sökte inte fanns, för de var för STORA(typ 2cm i bredd). Skitsamma tänkte vi och sa åt honom att vi ville ha min dator+skärm. Då började han argumentera om att vi måste visa legitimation, att det är 24årsgräns på STADIUMS DATORER. Mårten lackade och ville slå kassören, men vi gick tillslut därifrån i vrede. Utanför träffade vi KUNGEN (+2 andra jag inte minns), som hade köpt INTERSPORT-JOGGINGBYXOR. Mer minns jag inte...... drömmar ftw:)

 

Lollade seröst på den :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

precis hemkommen från donken med frisoren. han berättade precis att han köpt sig ur sitt "vad" med sin brorsa för 550kr, om att han inte får äta onyttig mat innan den 16:e januari. GJ! det höll en vecka, visste att du inte skulle klara det, omöjligt imo....

 

ni sthlm:are kanske vet... när börjar frukost på mcdonalds om dom har uppe 24/7?

 

*hoppas på klockan sex för då tar jag med mig laptop och sätter mig på mcdonalds och grindar på deras nätverk*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, nu har jag bestämt mej för att gå upp.... ska dricka te nu och vänta på att gomtv börjar om 2 timmar! det ska bli riktigt nice...

 

tja.. i pokerväg så kan jag ju säga att jag bara lirat den andra januari, gick bra... hade en monstergay session mot en reg på ftp, 4tablade ca 400 händer där jag backa 7 inköp :/ riktigt kallt var det... men sen i brist på annat att göra tog jag igen allt och plussa ist 2k för dagen :P ez

 

kommer inte outa mina månadsresultat i tråden längre heller :/ sånt måste hållas på the DL framöver... är egenltigen irrelevant ändå, här har vi en dagbok som skulle platsa under "poker OT" typ, diskuteras ju inte alltför ofta hhs etc (vilket jag föredrar då man kan få bättre hjälp annanstans, no offence till våra db-railers;)), så om man skulle posta resultat lite då å då så vore det ju bara konstigt... vad mer behöver man veta än att vi e 6 glada killar som spelar poker och e cprika och ballers ut i fingerspetsarna? huh?

 

skämt åsido... detta kan vara mitt längsta och mest genomtänkta inlägg på pf....

 

POKERFORUM.NU FIGHTING!!!!!!!

 

edit: nån som gillar min nya avatar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringssöndag idag :mrgreen:

 

Tar rast ifrån min nyfunna LAG spel som gått bra för att förlora lite pengar. The day of the apati.

 

Ifall jag vore mindre envis så hade jag lagt turneringspoker åt sidan. Men det rör sig ändå inte om så mycket pengar då jag lirar 26-100 @ full tilt. Men men... får se.

 

Igår sov jag direkt efter "Djävulen och jag" och vaknade nu. Förhoppningsvis har jag styrt ihop min sömn... blir nog bara turneringar som startar fram till 1700. Vill inte förstöra min sömn igen.

 

Har ju köpt en iPod så drar iväg och styrketränar imorgon, sen hämtar jag upp resten av datorn. Får ont i ryggen när jag står upp för länge. Kommer nog att dra till doktorn snart för det gör så sjukt ont. Tror även att jag fått musarm då överarmen spänns som fan när jag sitter vid datorn i över 4-5 timmar. Får se ifall jag orkar lämna tillbaka musen. Köper nog bara en ergonomisk mus som jag använder så fort jag får ont.

 

Nu ska jag äta frukost... kan inte starta min dag utan att dricka te. Ger en lugn... så gg Mårten.. te ftw imho gg re:roll:

 

 

Note to self imo: Cykla inte till Max precis i tid när nattklubbarna stänger, när det är 15 minusgrader och snöskooter skulle ha varit ett lämpligare fordon cykel.

Aldrig varit så nära på att få amputera ett finger imo.

 

edit: Vi professionella pokerspelare borde få gå före i kön på Max imo.

 

För att vara helt ärlig... är det inte värt det?

Max är så jäääääävla gott, och nu när äckel McDonalds tagit bort Big Tasty IGEN!!!!!!! så känns ju max verkligen oslagbar. Inget kan bli bättre än Max. Enda som kan konkurera med max är Vegabaren i Haninge. Sveriges första hamburgarbar. Good times...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfasen va kallt ute. Efter att ha legat i sängen i 12h så tänkte jag att ett joggingpass ute var på sin plats. Vet ju det är kallt så mössa och flis på. Hinner knappt öppna dörren förrän man känner kylan som typ kör ont i ansiktet, en halv sekund är dörren uppe innan jag stänger och inser jag måste klä mig varmare, halsduk och handskar på. Hinner springa i en 5 minuter innan kylan börjar bli för mycket, vänder och sprginer rekordsnabbt tillbaka. Helt sinnessjukt kallt.

 

Så tänker nu inte sätta en fot ute utom mellan bil och dörren tills vi drar till thai. Ska bli ruskigt skönt att komma bort från det här klimatet i några månader.

 

Detta ger ju tid till grind och kan säga att jag hittills dragit in 1.5k på 20k händer detta året, helt ok. Ska försöka lira en 6h om dagen tills vi åker

så man bli lite trött på dete tills man kommer ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen från AIK-Växsjö(4-1), återigen komfortabel seger inför 5k åskådare. dif torska mot HV senast och sthlmsderbyt kommer närmre och närmre. goood run......

 

spelade 11h igår, låg ständigt back men vägrade ge upp. Klockan 6-7 på morgonen låg jag hela 930$ back men lyckades efter sjukt bra spel sista timmarna avsluta med 13gröna dolares. Alldeles för lätt att inte backa nuförtiden, bara att inte sluta spela....

 

Imorrn spelar Blyth-Blackburn i FA-cupen, så sjukt charmig turnering med dessa lilleputtlag som tar sig långt. löv it

 

nu blire grind, ska lira lite småturneringar och cg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfasen va kallt ute. Efter att ha legat i sängen i 12h så tänkte jag att ett joggingpass ute var på sin plats. Vet ju det är kallt så mössa och flis på. Hinner knappt öppna dörren förrän man känner kylan som typ kör ont i ansiktet, en halv sekund är dörren uppe innan jag stänger och inser jag måste klä mig varmare, halsduk och handskar på. Hinner springa i en 5 minuter innan kylan börjar bli för mycket, vänder och sprginer rekordsnabbt tillbaka. Helt sinnessjukt kallt.

 

 

Imo detta fixar det mesta av ditt problem:

http://stadium.se/sport/uteliv-resa/klader/088004/peak-performance-base-long-john?BackPipeline=cc_ViewCategory-Paging

 

http://stadium.se/sport/vintersport/klader/088003/peak-performance-base-long-sleeve?BackPipeline=cc_ViewCategory-Paging

 

Sedan drar du bara på dig jogginbyxor och en joggintröja samt ett skönt vindställ utanpå och så får du självklart inte glömma att ta på dig mössan och vantarna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...