Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

GL Pastan !

Hur länge har du spelat NL100 , jag minns dig från NL50 endast? (everest) och svenska spels 1-2 kr (2,5-5 också kanske)?

Lycka till med färden mot NL200 !

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
GL Pastan !

Hur länge har du spelat NL100 , jag minns dig från NL50 endast? (everest) och svenska spels 1-2 kr (2,5-5 också kanske)?

Lycka till med färden mot NL200 !

´

Inte så länge alls. Exakt vet jag inte faktiskt. Men det stämmer att jag mest hållit hus på NL50 och ett tag på Everest där jag försökte spela nitigt för det var vad card runners förespråkade. Men nu spelar alla nitigt på den här nivån, så gäller att spela löst och agressivare hela tiden så att man pressar dem. Sedan så aa, spelade 1/2kr och 2,5-5kr på svs.

Tack så mycket!

Lycka till du med teh pokers.

Postad

Hehe kört 109$s turbo sng nu i 2-3 dagar, ungefär en 350 st. Gått helt okej och är upp 1.8k på dom. Jäkligt roligt och blir mkt action. inget för den som har lätt att tilta. Udragningarnahaglar åt alla håll och kanter, men roligt såklart(så länge man plussar).

Ligger rätt okej till i racet, top10. Kan få svårt att hålla det nu sista 3 dagarna då jag ker till göteborg om 3h30m men tror jag klara top10 ändå. Drar ner på sömnen till noll och kör som en galning när alla andra sover.

Kommer hem perfekt i tid för race 2 för månaden också. Och efter som det kommer bli rätt lite spel augusti-september så tror jag kör för det också. Absolut om jag fortsätter plussa bra på 109$s. På dom drar man in mer fpp också så kommer högre i racet då. Körde ju nl200 i början av detta race. Men med sng från början kan det nog gå lättare.

Nu ska jag s lite weedsavsnitt. Ladda ner 3 första säsongerna igår. Sett några avsnitt och tycker det är sådär men fortsätter kollar ändå.

Postad
Hehe kört 109$s turbo sng nu i 2-3 dagar, ungefär en 350 st. Gått helt okej och är upp 1.8k på dom. Jäkligt roligt och blir mkt action. inget för den som har lätt att tilta. Udragningarnahaglar åt alla håll och kanter, men roligt såklart(så länge man plussar).

Ligger rätt okej till i racet, top10. Kan få svårt att hålla det nu sista 3 dagarna då jag ker till göteborg om 3h30m men tror jag klara top10 ändå. Drar ner på sömnen till noll och kör som en galning när alla andra sover.

Kommer hem perfekt i tid för race 2 för månaden också. Och efter som det kommer bli rätt lite spel augusti-september så tror jag kör för det också. Absolut om jag fortsätter plussa bra på 109$s. På dom drar man in mer fpp också så kommer högre i racet då. Körde ju nl200 i början av detta race. Men med sng från början kan det nog gå lättare.

Nu ska jag s lite weedsavsnitt. Ladda ner 3 första säsongerna igår. Sett några avsnitt och tycker det är sådär men fortsätter kollar ändå.

Vad är det för race du kör?

Postad

GG IRL till en fin turneringsklonk!!:mrgreen:8-)

Själv har jag haft en osexig dag där jag krigat i motvind hela sessionen. Låg som sämst 660 dollar neråt och var sicken frustrerad när jag åkte på setup efter setup. Så fort jag grindade tillbaka en 100-200 dollar så åkte jag direkt efter på setups :cry:. Dagen slutade till slut på 72 dollar neråt vilket känns som en vinst :-P. 3163 händer spelades vilket är semideprimerande, men sprang så jävligt illa, kunde inte göra något åt saken. Tycker att jag spelade bra och IRL ville att jag spelade vidare när jag var ner 660 dollar. Ingen idé att sluta lira när man vet att man spelar bra men springer lite illa. Skönt att man nästan slutade even.

Aja ska gå igenom mitt spel fort med IRL sen drar drar vi från kontoret.

GL och GN

past

Postad
Så du spelar på no-iq? Varför finns du med på den här race topplistan då? Fattar inte

Japp, spelar på noiq. Finns med på topplistan dfr jag spelat tillräckligt mkt. :mrgreen: Förstår inte riktigt vad du inte fattar.

GG IRL till en fin turneringsklonk!!:mrgreen:8-)

Själv har jag haft en osexig dag där jag krigat i motvind hela sessionen. Låg som sämst 660 dollar neråt och var sicken frustrerad när jag åkte på setup efter setup. Så fort jag grindade tillbaka en 100-200 dollar så åkte jag direkt efter på setups :cry:. Dagen slutade till slut på 72 dollar neråt vilket känns som en vinst :-P. 3163 händer spelades vilket är semideprimerande, men sprang så jävligt illa, kunde inte göra något åt saken. Tycker att jag spelade bra och IRL ville att jag spelade vidare när jag var ner 660 dollar. Ingen idé att sluta lira när man vet att man spelar bra men springer lite illa. Skönt att man nästan slutade even.

Aja ska gå igenom mitt spel fort med IRL sen drar drar vi från kontoret.

GL och GN

past

Irl klonkar alltså och skriver inget i dagboken. Måste jag säga hur mkt jag inte gillar det. Rapportera wtf!!!

Postad

Hehe okej, jag får rapportera!

Spelade turrar igår och det gick ganska skit, men vann den sista turneringen jag spelade. 30k gtd highroller på Party Poker som gav 16 100$.

Ett fint tillskott till månadsresultatet.

Var ett tag sen jag skrev hur det går för mig,

Maj : 67 314$

Jun: 37 670$

Jul: 42 757$

2008: 243 535$

Har en fin good run nu, får hoppas att det håller i sig. Ligger cirka 10 000$ över mitt EV denna månaden.

Postad
Läste någonstans att du inte räknade in turreklonkar i resultatet? Hoppas det där inte är siffror utan turreklonkar? :P

Det är inräknat 82 100$ turneringsvinster - 14 063$ turneringskostnader

Postad
Japp, spelar på noiq. Finns med på topplistan dfr jag spelat tillräckligt mkt. :mrgreen: Förstår inte riktigt vad du inte fattar.

Jamen du borde väl bara vara med på NOIQ:s racelista, inte Carlos? Eller? För du får väl inte pris av både Carlos och NOIQ?...

Postad
Jamen du borde väl bara vara med på NOIQ:s racelista, inte Carlos? Eller? För du får väl inte pris av både Carlos och NOIQ?...

Men han får väl priset av NoIQ? Eller så är det nog en felskrivning någonstans. Varför älta detta?

Postad
Men han får väl priset av NoIQ? Eller så är det nog en felskrivning någonstans. Varför älta detta?

Jo för att listan blir sjukt missvisande om den tar med spelare från hela iPoker typ?

Postad

Alltså skämtar du? Han har ju sagt att han spelar på NoIQ poker och postat en LÄNK till NoIQ pokers race? Har du någon information om någon länk till något annat ipoker skin som har samma lista? För jag fattar ingenting.

Han har sagt att han spelar på noiq och postat en länk till noiq och du blandar in carlos?

Postad
Alltså skämtar du? Han har ju sagt att han spelar på NoIQ poker och postat en LÄNK till NoIQ pokers race? Har du någon information om någon länk till något annat ipoker skin som har samma lista? För jag fattar ingenting.

Han har sagt att han spelar på noiq och postat en länk till noiq och du blandar in carlos?

Men kolla plats 48:

http://www.carlospoker.com/leaderboard1.php

Racet på carlos är samma över hela nätverket

Okej, men om någon från NoIQ vinner, vad händer då? Jag är lite vilse här känner jag ..

EDIT: nu tror jag jag fattar!

• Skapa nytt...