Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Jävlar.. kidsmaffian är ju fan farligare än comorran :-(:shock:

 

För någon vecka sedan kollade jag på den där videon av Johan Palm med kussen när min lilla tjejkusse på 9-11 år(kommer inte ihåg :-() kommer in i rummet och börjar se videon. Vi skrattar och då frågar hon oss; "Tycker ni om Johan Palm" varav jag svarade; "Nej han är en tönt".. innan jag hinner fortsätta snacka skit så avbryter hon mig och skriker surt: "DU ÄR EN TÖNT!".. "Du är ju fan en nolla".. waaaaaaaaaaaaaaaat?:shock:

 

Jag vart chockad och hon slängde väl ut en 2-3 andra väldigt grova grejer innan hon stormade ut ur rummet.

 

Sedan hörde jag att Johan Palm fans hade hotat Alice till döden.

 

Sick..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar.. kidsmaffian är ju fan farligare än comorran :-(:shock:

 

För någon vecka sedan kollade jag på den där videon av Johan Palm med kussen när min lilla tjejkusse på 9-11 år(kommer inte ihåg :-() kommer in i rummet och börjar se videon. Vi skrattar och då frågar hon oss; "Tycker ni om Johan Palm" varav jag svarade; "Nej han är en tönt".. innan jag hinner fortsätta snacka skit så avbryter hon mig och skriker surt: "DU ÄR EN TÖNT!".. "Du är ju fan en nolla".. waaaaaaaaaaaaaaaat?:shock:

 

Jag vart chockad och hon slängde väl ut en 2-3 andra väldigt grova grejer innan hon stormade ut ur rummet.

 

Sedan hörde jag att Johan Palm fans hade hotat Alice till döden.

 

Sick..

 

lulz. Men ska inte kleppjävlen ut snart?!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar verkligen hata överpositiva människor. Dom är så stört jobbiga och känns ofta som stört falska personer. T ex hade man ju några sånna i hockeylaget för några år sedan. Man ligger under med 10-0 med 10 minuter kvar och dom går fortfarande runt med pepattityden. Kan inte hålla käften, utan slår alla på benenskydden och skriker "kom igen detta vänder vi" med en sådan tro att man undrar om dom är dumma i huvudet samtidigt som man försöker hindra sig själv från att ställa sig upp och ta ner dom med ett yxhugg. Men men, Kevin har jag iaf kommit att gilla jävligt mkt trots att han är så ruskigt positiv. Känns som en rakt igenom jävligt bra kille som krossar alla dom andra på typ allt i idol. Kevin ftw!

btw johan hahaha:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som en rakt igenom jävligt bra kille som krossar alla dom andra på typ allt i idol. Kevin ftw!

btw johan hahaha:mrgreen:

 

+ 1

 

Han är sick duktig och känns, precis som du säger, som en rakt igenom bra kille. Grym röst!

 

---

 

Något är jävligt fel. Jag sover klockan 02:30 och vaknar 07:30. WTF?!?

 

Det känns konstigt att faktiskt ha någorlunda vanliga timmar. Suger dock att jag ska äta frukost och duscha för att sen plugga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens bettingtips:

 

Pompey-Hull 1 odds: 1.9

Motivering: "play up pompey, pompey play up"

 

En annan spik är Liverpool som kommer att krossa Fulham....

 

Tycker inte veckans PL omgång är särskilt spelvärd. Pompey har en del skador har ja för mig och kommer inte röra den matchen. Om ja skulle tippa där skulel nog värdet ligga i ett X. Sen tror ja fan de e dax för en Arsenal vinst. För 2.15 borta mot Man City kommer ja spela en liten slant. Blir lite spel på Bundesliga istället. Då jag satte Dortmund igår borta till 2.15 så är de väl lika bra och köra på den islagna vägen. Nåra coinflips till kan man nog vinna. Så dagens spel där blir: Wolfsburg hemma mot Stutgartt till 2.00 ggr pengarna. Även skrälllaget Hoffeniheim kan testas till 2.15 borta. Leverkusen borta till 1.70 blir de oxå. Motiviering Formstarka lag.

Edit1: Boro hemma mot svaga Bolton till 2.05 får de bli oxå. GL till alla som bettar ida. Vad tror ni om kvällens Serie A toppmöte. Lutar väl åt en målsnål historia och under 2.5mål kanske man skulle spela men avvaktar nåra timmar.

edit 2: Nice oktoberresultat resultat förresten grattis all på The Office

Edit3:Wolverhampton hemma till 1.55 får bli maxinsats. Fem raka segrar blir en sjätte ida gogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...