Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Sjukt bra dag investeringsmässigt.

Barca vann och NikLasVegas namn kommer återigen att få pryda bettingvärldens himmel ett par dagar till. Rullen ligger på 488kr vilket bör investeras klokt. Har verkligen inte RÅD att sätta på skrällar som Real eller Udine atm.

Även min ev-action på Izys pp-turre lönade sig. Goda 10% för 300kr gav mig hela 54$ netto. KLIRR!

Postad
Jag har en fråga angående skatter om någon nu kan svara på det.

Ett exempel: Jag har vid början av 2008 x kronor på mitt bankkonto. När år 2009 börjar så har jag x+y kronor på mitt bankkonto. Den informationen får väll skatteverket reda på?

Om skatteverket säger " Hej, nu har du y kronor extra på ditt konto, vad kommer dem här pengarna ifrån?"

Måste jag isf kunna redovisa att det här är pokervinster, och att dem är från skattefria siter.

Dem kan komma och fråga och isf ska du kunna visa vart pengarna kommer ifrån.. Sen vill ju du själv visa att de är från skattefria sidor så du slipper skatta :shock:

Postad

Bustade 62a igår.. brr kallt. En kille öppnade i tidig position nästan varje varv och fick ta de potterna tills jag fick nog och smetade in med 88, han hade QQ. Jag floppa färgdrag men turn-river blankade och jag va ute, 320 dollar rikare efter 5 timmars jobb... nuts

Postad

Jag o Nillan har shoppat loss på ikea.se. Nya sängstommar, sängbord, skrivbod etc.

Vet någon om nån bra prisvärd 160 säng? Vi NL4 spelare har inte råd med speciellt fancy sängar.

Postad
Jag o Nillan har shoppat loss på ikea.se. Nya sängstommar, sängbord, skrivbod etc.

Vet någon om nån bra prisvärd 160 säng? Vi NL4 spelare har inte råd med speciellt fancy sängar.

Jag köpte för några veckor sen ny säng på ikea. Fick bli en 140-säng pga brist på plats.

Men köpte madrass, bäddmadrass + ben för 2800:- sjukt bra pris.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90090567 <-- sängen

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50073490 <-- bäddmaddras

Denna kombination är NÖTEN!

Så slå till tycker jag!

:-D

Postad

imo borde ni sova kvar i de sängarna ni har nu, du vet aldrig med hur stora swings på nl4 det blir...:roll:

Postad
Jag köpte för några veckor sen ny säng på ikea. Fick bli en 140-säng pga brist på plats.

Men köpte madrass, bäddmadrass + ben för 2800:- sjukt bra pris.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90090567 <-- sängen

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50073490 <-- bäddmaddras

Denna kombination är NÖTEN!

Så slå till tycker jag!

:-D

Jo ser nice ut, men den känns typ FÖR billig. Jag menar, Niklas köpte en säng idag för 17k. Kommer ju kännas som att jag har jätteliten penis :(

Postad

Jag köpte sängen som du tipsade om, och det är bäst för dig att den här e AWESOME, annars du, då kommer du inte va nån vinnare längre!!!

Jag sa det här till Niklas just i samma stund som jag skriver det:

Johan säger:

jag köper den där sängen som e postad i dagboken

NikLasVegas-ny säng o grejer... säger:

neeeeej!

Johan säger:

jo

du e dum i huvet om du gör de

Johan säger:

redan gjort

jävla idiot

Johan säger:

inte

Johan säger:

geni

blockar dig nu

Du borde känna dig under stor press vinnaren ( ? )

Postad
eller hur, vad fan gör han med sitt liv egentligen

Oxå en fråga vi allt vill ha svar på!

Och hitta inte på nån histora om att du har varit i typ "sydafrika" lr nått.. Ingen köper de Niklas! tyvär..

Postad
Jag köpte sängen som du tipsade om, och det är bäst för dig att den här e AWESOME, annars du, då kommer du inte va nån vinnare längre!!!

Jag sa det här till Niklas just i samma stund som jag skriver det:

Johan säger:

jag köper den där sängen som e postad i dagboken

neeeeej!

Johan säger:

jo

du e dum i huvet om du gör de

Johan säger:

redan gjort

jävla idiot

Johan säger:

inte

Johan säger:

geni

blockar dig nu

Du borde känna dig under stor press vinnaren ( ? )

Förmodligen hade jag kunnat skriva det där, är lite missnöjd att det inte var jag. Var johan mellström tyvärr. Sitter atm och lirar nya pes som jag inhandlade under dagen med vp och johan m.

Gått bra hittils med 6/8 segrar. Någon som vet hur man slänger sig som målvakt på straffar. Jag och VP hade en rafflande straffsparkstävling som byggde på att inte skjuta utanför då vi itne viste hur målvakten slängde sig. Jag vann....

Postad
Niklas vars är Oktobers (!?!??!) månadsrapport?

Vi väntar fortfarande;)

jamton o hans bilder.... känns som att varje gång jamton kommer med ett inlägg i dagboken så är det klagomål. enough is enough. jag har lagt ner med poker, rapporter och tänker börja betala skatt. ni kan stryka mitt namn ur dagboken.

Postad

Köpte 3 snuskigt fina tavlor på smutsiga ungar från 1910.

En riktig kvalitetssäng för 19100kr från Mio. Mycket pga att jag lidit av sömnbrist i 2 veckor. Kan inte sova mer än 8h per natt och det suger. Visserligen har ett visst heligt krig spelat in en del men nu kommer jag fan sova gott. Palla köpa en fukking IKEA-säng som de i princip ger bort. Näe, skare vara så ska det fan vara. Nötsäng allez...

Postad
jamton o hans bilder.... känns som att varje gång jamton kommer med ett inlägg i dagboken så är det klagomål. enough is enough. jag har lagt ner med poker, rapporter och tänker börja betala skatt. ni kan stryka mitt namn ur dagboken.

Haha skriv dit mitt isf då;)

Haha näe men nu ska du få lite beröm!:D

NikLasVegas Dina inlägg,rapporter och Bilder förgyller den här dagboken och även min dag ibland!

Du är ju helt klart anledningen till varför man läser dehär dagboken!

Blev du lite gladare nu?:)

Ha de bra Alla på kontoret men spec Niklas!

/ Jamton - Den gnälligaste snorungen Norr om Solna!:D

Postad
Haha skriv dit mitt isf då;)

Haha näe men nu ska du få lite beröm!:D

NikLasVegas Dina inlägg,rapporter och Bilder förgyller den här dagboken och även min dag ibland!

Du är ju helt klart anledningen till varför man läser dehär dagboken!

Blev du lite gladare nu?:)

Ha de bra Alla på kontoret men spec Niklas!

/ Jamton - Den gnälligaste snorungen Norr om Solna!:D

stöter du på mig nu? :)

• Skapa nytt...