Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Niklas, nu vet du ju precis vad du INTE ska göra. "Vi gräver ner yxan" och så är det bara för han behöver en tjänst ;)

 

Känns som att jag skulle kunna utnyttja detta. Sitter atm och spelar en 2$ sng på johans account. lalalalalallalalalla

 

Glömde skriva en annan bidragande orsak till att kriget började. Under sisådär en timme hade jag en "gypsy good time" som min vän anton hade sagt, när jag på msn vibbade johan för att sedan blocka honom. Vibb, block, unblock, vibb, block, unblock. Sjukt irriterande imo....

 

Näe men ärligt. Ska det bli nån oxfilé under veckan så bör jag hjälpa johan att kunna lira poker. Ryktet går iofs att han var enda plussande från cc igår. Tömde sexy 2 ggr om? Ditt konto är nu fyp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Jag och min vän VP funderade just över en väldigt viktig fråga.

Finns det någon på jorden som kan "klippa" bajskoren såpass bra att han aldrig behöver torka sig. Besitter någon denna egenskap? Tål att tänkas på.

 

Nu när jag skrev detta började jag tänka på The Office UK(tv-serie) när Tim frågar Gareth vad han funderar på. "Will there ever be a boy born, that can swim faster than a shark". haha, timbo och garedio har gjort min dag många ggr....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och min vän VP funderade just över en väldigt viktig fråga.

Finns det någon på jorden som kan "klippa" bajskoren såpass bra att han aldrig behöver torka sig. Besitter någon denna egenskap? Tål att tänkas på.

 

Benämningen på fenomenet är Den Perfekta Kapningen. Det är en skön känsla när man lyckas med det, man bara drar en gång med toapappret och konstaterar att man sparat en massa tid. Men att klara det varje gång kräver nog en speciell kosthållning, inte bara ringmuskelskills.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Benämningen på fenomenet är Den Perfekta Kapningen. Det är en skön känsla när man lyckas med det, man bara drar en gång med toapappret och konstaterar att man sparat en massa tid. Men att klara det varje gång kräver nog en speciell kosthållning, inte bara ringmuskelskills.

 

jag tror mkt på fiberrik kost... då får iaf jag stenhårt bajs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Benämningen på fenomenet är Den Perfekta Kapningen. Det är en skön känsla när man lyckas med det, man bara drar en gång med toapappret och konstaterar att man sparat en massa tid. Men att klara det varje gång kräver nog en speciell kosthållning, inte bara ringmuskelskills.

 

Vi kom fram till att det har/finns/kommer att finnas en människa med "det perfekta anuset". På oändligt antal människor föds det tillslut en människa med perfekt "shejpat" anus som gör att man i princip varje gång lyckas med en DPK.

 

Vaknade återigen till suntrip... Blev tvångsmatad med chips, belyst på av mina lampor och ha Izy ätandes pirog i min säng. Han verkar underskatta mina krigsföringsskills kommande natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas sa btw ngn korkat på telefon, att han typ ska ta paus från pokern och bara göra av med alla cash han vann förra månaden och sedan börja grinda igen när det börjar bli ont om cash. hm looool :mrgreen:

 

edit: plz explain här niklas, lät så virrigt och korkat att jag typ inte fattade ngt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om bajs så är ju ett av de bättre South Park-avsnitten när alla bajsar genom munnen. De stoppar in maten analt coh sedan bajsar genom munnen och kommer fram till att det är en mycket mer "healthy" metod.

 

ett annat bajsminne är när cartman påstår att man skiter på sig när man dör. stämmer as usual när han säger något.

 

ett annat är ju när mr garrison låter musen lemmiwinks spatsera in i mr slaves arsle och ska ta sig ut.

 

ahhh härliga minnen, måste nog fan tanka denna genialiska serie. hade en period för drygt ett år sedan när jag strecksåg alla säsonger. Tog sjukt lång tid, men är ett av de projekt jag är nöjd att jag klarat av. Funtar på att göra det igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas sa btw ngn korkat på telefon, att han typ ska ta paus från pokern och bara göra av med alla cash han vann förra månaden och sedan börja grinda igen när det börjar bli ont om cash. hm looool :mrgreen:

 

edit: plz explain här niklas, lät så virrigt och korkat att jag typ inte fattade ngt. :P

 

Sounds like a plan....

 

Nämen jag skojade. Vore dock najs, bara kunna luta sig tillbaka och leva loppan tills man är gul. Har en paus atm från pokern, som jag ämnar uppta den 20:e och dra in månadens deg under de sista 10 dagarna. Då med en helt ny nivå på mitt spel som inte kommer innefatta nl100.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om bajs så är ju ett av de bättre South Park-avsnitten när alla bajsar genom munnen. De stoppar in maten analt coh sedan bajsar genom munnen och kommer fram till att det är en mycket mer "healthy" metod.

 

ett annat bajsminne är när cartman påstår att man skiter på sig när man dör. stämmer as usual när han säger något.

 

ett annat är ju när mr garrison låter musen lemmiwinks spatsera in i mr slaves arsle och ska ta sig ut.

 

ahhh härliga minnen, måste nog fan tanka denna genialiska serie. hade en period för drygt ett år sedan när jag strecksåg alla säsonger. Tog sjukt lång tid, men är ett av de projekt jag är nöjd att jag klarat av. Funtar på att göra det igen...

 

 

Jag tycker det skönaste är från en av de senare när Cartman ska få stryk av wendy och vill ha kvarsittning :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag har paus får jag livnära mig på annat sätt. Köpte 10% av Izy i en pp-turre för 300kr. klonkish...

 

återigen har bettingudarna varit på någon annans sida. Vinner inte Barca ikväll är jag guuuuuuuuuuuuuul. Sprack på en del osäkra igår. Arse, Newcastle, Real(största svikarna ever) och Udine(formsvaga?). Varannandag bettingen är sinnessjukt riggad atm.

 

Var f.ö en fröjd att välja att köra stryket igår, för första gången på länge. SJUKT svår omgång. 2millar till ensam vinnare på 13rätt. hade väl 7 eller nåt.

 

Skönt att se hur mitt medriggade liverpool återigen visade vart skåpet ska stå. Måste nog tyvärr utnämna Bolton som ett riktigt dåligt lag atm. Under allardyce era gillade jag deras brittiska spelstil men dagens lag tycker jag inte är charmigt på något sätt. Kevin Davies i all ära, han förlorade inte en enda nickduell under hela matchen och gav Aurelio en o annan tryckare. PLs skönaste target...

Skönt med Torres på väg tillbaka, synd att Gerrard åkt på en skada dock. Jag är dock 100% säker på att Liverpool är serieledare när året slår om till 2009. Sett deras spelschema och finns inte en chans på jorden att dom tappar någon pinne.

 

Fint med AIK hockey också, 7-1 vs löven. När fotbollen går som den går är det skönt att hockeyn levererar för första gången på år o dar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...