Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

Den ryska björnen vs. Alla de finska lejonen

"Det fortsatte med att ryske jätten (195 cm och 115 kilo) Evgenij Artjukin gick bärsärkargång bland de finländska spelarna."

Ingen liten björn, fyfan!

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Suck, dessa patetiska hockeyspelare. Börja med MMA istället om de tvunget ska slåss så fort nån tar pucken från dem.

Aj aj aj! Nu var det faktiskt ingen som slogs för att någon tog någon annans puck.

Postad

var på bio igår med några polare och såg filmen: "World invasion: Battle Los Angeles". vi såg filmen på rigoletto och jag fick för första gången uppleva fenomenet att folk lämnar mitt i en biofilm... SÅ DÅLIG var den här skitfilmen.

även om det på förhand kändes som att det skulle vara en medioker film så vart det verkligen hopplöst tidigt då huvudkaraktären presenterades för oss tittare... det var bokstavligt talat "the point of no return". en sargent, den mest sterotypiska karaktären någonsin, inleder med "after this, I'm finally retiring". redan där tänkte jag; "neeeej? säg inte att det här är på väg dit..." och jepp... huvudkaraktären var en fet jävla klyscha.. ibland skrattade vi åt vissa scener för att det påminde om "not another teen movie" och "scary movie" där dom driver med klyschor.

filmen var så dålig att det känns FEL att använda ordet "dålig" då det är en hemsk förolämpning mot ordet "dålig". förkastlig känns mer korrekt.

ni vet hur någon säger; "xxxxx är nog den bästa filmen jag sett".. då jämför man xxxxx med den bästa filmen man själv sett... det är så, men den här är utan tvekan den sämsta filmen jag sett.

om ni har 2h av ert liv att slösa bort så borde ni se filmen på samma sätt som folk lyssnar på rebecka blacks "friday". den är så dålig att man måste se den bara för att. bara att skitet håller på i 2h. och det är en utmaning att sitta kvar... allt är dåligt. alla scener. alla dialoger. skådespeleriet. inget var bra med den här filmen. absolut inget. vad tycker ni läsare da?

Postad
Själv stängde jag av den efter typ 15 minuter, och då gav jag verkligen den en fet chans.

"Battle: Los Angeles" is noisy, violent, ugly and stupid. Its manufacture is a reflection of appalling cynicism on the part of its makers, who don't even try to make it more than senseless chaos. Here's a science-fiction film that's an insult to the words "science" and "fiction," and the hyphen in between them. You want to cut it up to clean under your fingernails."

:lol:

Postad
var på bio igår med några polare och såg filmen: "World invasion: Battle Los Angeles". vi såg filmen på rigoletto och jag fick för första gången uppleva fenomenet att folk lämnar mitt i en biofilm... SÅ DÅLIG var den här skitfilmen.

Du kan ju inte sätta dig på en film som heter "World Invasion: Battle Los Angeles" och ens ha lite förväntningar på den :) Såg den också på bio och även om den var förutsägbar och lite "over acted" av han thank you for smoking-snubben så var den precis vad jag hade förväntat mig. En mellanklassig B-film man går och ser i brist på annat.

Är dock lite orolig för att det kommer uppföljare av filmen eftersom "World Invasion" skedde i X olika städer och i den här som så påpassligt nog heter Los Angeles så får man BARA följa utvecklingen just där. Lägg ner efter en film ONE TIME snälla pengakåta hollywood.

Postad
Du kan ju inte sätta dig på en film som heter "World Invasion: Battle Los Angeles" och ens ha lite förväntningar på den :) Såg den också på bio och även om den var förutsägbar och lite "over acted" av han thank you for smoking-snubben så var den precis vad jag hade förväntat mig. En mellanklassig B-film man går och ser i brist på annat.

Är dock lite orolig för att det kommer uppföljare av filmen eftersom "World Invasion" skedde i X olika städer och i den här som så påpassligt nog heter Los Angeles så får man BARA följa utvecklingen just där. Lägg ner efter en film ONE TIME snälla pengakåta hollywood.

en uppföljare till den filmen hade defintivt klassats som "att gå över lik för pengar" :mrgreen: men det kan väl inte finnas folk som tycker om filmen? jag som ser få filmer(större chans att jag tycker en medioker film är bra) tycker att den är shit.. tänk er folk som ofta ser filmer :shock:

---

kom helt plötsligt att tänka på -> http://en.akinator.com

klickade mig fram till ricky gervais på första försöket.. och en av frågorna av; "Does you character sit in the backseat?" och jag tänkte givetvis på rebecka black. så jag bestämde mig för att tänka på henne nästa omgång. den avgörande frågan var; "Does your character look forward to the weekend?" :lol:

---

har btw kommit på livets största och djupaste fråga! vissa undrar vad meningen med livet är? livets mysterium och gåta är inga existentiella frågor.. utan det är hur hörlurar lyckas knyta ihop sig i ens ficka? jag vill installera in en kamera i min ficka för att hålla koll på vad mina fattiga hörlurar från teknikmagasinet har för sig där inne :ola:

Postad

även om det på förhand kändes som att det skulle vara en medioker film så vart det verkligen hopplöst tidigt då huvudkaraktären presenterades för oss tittare... det var bokstavligt talat "the point of no return". en sargent, den mest sterotypiska karaktären någonsin, inleder med "after this, I'm finally retiring". redan där tänkte jag; "neeeej? säg inte att det här är på väg dit..." och jepp... huvudkaraktären var en fet jävla klyscha.. ibland skrattade vi åt vissa scener för att det påminde om "not another teen movie" och "scary movie" där dom driver med klyschor.

filmen var så dålig att det känns FEL att använda ordet "dålig" då det är en hemsk förolämpning mot ordet "dålig". förkastlig känns mer korrekt.

ni vet hur någon säger; "xxxxx är nog den bästa filmen jag sett".. då jämför man xxxxx med den bästa filmen man själv sett... det är så, men den här är utan tvekan den sämsta filmen jag sett.

om ni har 2h av ert liv att slösa bort så borde ni se filmen på samma sätt som folk lyssnar på rebecka blacks "friday". den är så dålig att man måste se den bara för att. bara att skitet håller på i 2h. och det är en utmaning att sitta kvar... allt är dåligt. alla scener. alla dialoger. skådespeleriet. inget var bra med den här filmen. absolut inget. vad tycker ni läsare da?

jag slösade bara 30 min på den filmen. efter det somnade jag

Postad
Jo för MMA är ju inte det minsta patetiskt :roll:

Instämmer helt, det är det inte :roll: Jag föredrar iaf att två personer bestämmer sig på förhand för att göra upp än att två lag ska tävla mot varandra i en idrott men spelarna istället börjar slåss för minst lilla. Vet ingen annan idrott där folk beter sig så. En handbollsspelare t.ex. reser sig upp efter en tuff smäll och spelar vidare istället. En fotbollsspelare ligger kvar och börjar gråta eller rulla runt och skrika. Bra skit.

Postad
Instämmer helt, det är det inte :roll: Jag föredrar iaf att två personer bestämmer sig på förhand för att göra upp än att två lag ska tävla mot varandra i en idrott men spelarna istället börjar slåss för minst lilla. Vet ingen annan idrott där folk beter sig så. En handbollsspelare t.ex. reser sig upp efter en tuff smäll och spelar vidare istället. En fotbollsspelare ligger kvar och börjar gråta eller rulla runt och skrika. Bra skit.

det här kan bli en bra diskussion.

Postad

Men dä ä ju skillnad på en tuff smäll och en ful smäll.

På något sätt så hör ju slagsmålen hockeyn till och utan att försvara den ryska björnen här ovan, så tycker jag att en fight är en miljon gånger bättre än att man istället letar upp ansvarig finne och ger han ett yxhugg i nacktrakten eller liknanade vid ett senare tillfälle.

det här kan bli en bra diskussion.

+1 mannen

Postad

har btw kommit på livets största och djupaste fråga! vissa undrar vad meningen med livet är? livets mysterium och gåta är inga existentiella frågor.. utan det är hur hörlurar lyckas knyta ihop sig i ens ficka? jag vill installera in en kamera i min ficka för att hålla koll på vad mina fattiga hörlurar från teknikmagasinet har för sig där inne :ola:

Även om man bara lägger ner dom i typ 2 min så hinner dom knyta sig till en jävla trasselboll som tar minst lika lång tid att knyta upp. Fattar inte heller.

Postad

Trodde inte du var allvarlig i snacket om bomber...

edit. Jävligt sjukt att det redan urartar med tanke på er start i Allsvenskan. Det såg ut att smälla på ganska bra.

Älskar snubben som står o bränner en bengal helt öppet, haha. Att vilja bli avstängd.

tuffakillen.png

Postad
Fan vad fint att det redan är kris i göteborg och dif. I AIK råder det för en gångs skull harmoni, och imorrn drar jag, Shahin och Martinnuts och kastar bomber i Södertälje...

Världsklass!

Postad

Jävla exploread man vräker ur sig innan matchen, gällande bomber och granater. Fantastisk bortaresa på så många sätt och vis. Extremt standard för harmoniska AIK. Vem vare egentligen som kastade?

Mvh,

T.Bangura

Postad
Jävla exploread man vräker ur sig innan matchen, gällande bomber och granater. Fantastisk bortaresa på så många sätt och vis. Extremt standard för harmoniska AIK. Vem vare egentligen som kastade?

Mvh,

T.Bangura

Lika bra att lämna in dig själv niklas , du har ballat ur...

• Skapa nytt...