Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Fitta vilken dålig premiär för FC Nacka. Vi hade en skadad avbytare, och ingen orkade. Alla fick kramp eller spelade halvskadade. Jag var megadålig och fick både ont i ryggen och foten som jag stukat. Izy baljade iaf. Alltid nåt...

 

215393_10150164622003798_662808797_6693474_3641116_n.jpg

 

Slänger in en hh som var kult...

 

***** Hand History for Game 1529022495 ***** (Boss)

$2000.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, April 16, 01:40:57 ET 2011

Table xxx (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: FI ( $665.02 USD )

Seat 2: HERO ( $4039.03 USD )

HERO posts small blind [$10.00 USD].

FI posts big blind [$20.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ :3d::3c: ]

HERO raises [$40.00 USD]

FI calls [$30.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :2c:, :8s:, :8h: ]

FI bets [$320.00 USD]

HERO raises [$640.00 USD]

FI calls [$295.02 USD]

** Dealing Turn ** [ :6s: ]

** Dealing River ** [ :6c: ]

FI shows [:5h:, :2h: ]

HERO shows [:3d:, :3c: ]

FI wins $1325.04 USD from main pot

HERO wins $24.98 USD

 

 

 

Mvh,

Lirare av glas89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i windows7 när man "skakar" musen samtidigt som man håller i (flyttar) ett fönster så minimeras alla fönstrena utom det du håller i.

 

 

HUR FAN TAR MAN BORT DET? SÅ JÄVLA IRRITERANDE

 

Undrar detsamma, fruktansvärt tiltande....medicin är dock att det omvända även funkar, om du skakar ett fönster när alla andra är minimerade så flyger alla upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyp

 

ty. så standard niklas att lilljuga sådär.

 

"träffa kissie igår" = såg henne genom fönstret på bussen.

 

skärpning!

 

-

 

burning sjukt att det inte står alla funktioner de tar bort. va ju där o veva innan jag skrev här såklart. det som suger är dock att jag gillar den funktionen, att dra olika hörn till toppen osv. menmen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi var ute med Sudden på Riche. Punkt. FriSoren och Kimtown fattar. Jag sa t.om "Tjena Mats. Jag e pokerspelare som du.", istället för standardloldogsen som kommer fram och säger "Tjena Mats, jag spelar också hockey.". Hade Shahin varit med hade grudgeutmaningarna haglat...

 

Coinflip om man ska välja Elfsborg-AIK eller Arsenal-Liverpool idag, då det är en standard frontalkrock. Vad säger Vrakman?

 

Mvh,

Tvådelat hjärta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes. Den där postade jag här i dagboken för någon månad sedan. Martinnuts som visade mig den. Tänk om fler jenkare fattade nånting...

 

Jag och Shahin såg tre matcher idag. Tre svåra bortamatcher för våra lag Juve, Liverpool och AIK. Tre kryss. Extremt nöjd med resultaten får jag ändå säga...

 

Ruggigt viktig pokerdag också. Knappt lirat i helgen, men den lilla volym jag fått in har gått åt helvete. Räddade upp det idag och plussade 30 tussmans eller mer...

 

Mvh,

Ny vecka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och vilken "sits" är det?

 

 

 

Min utbildningsnivå är exakt där jag vill ha det för jag fann andra intressen i livet och inte pga att jag inte klarade av den ganska så enkla utbildningen eller nåt liknande.

 

Ska vi jämföra relativt ålder så började jag plugga juridik som 17-åring så vid en jämförelse år för år så tror jag att jag klarar mig ganska så ok mot de flesta, och i vart fall mot honom.

 

Om du uppfattade min post som Izy (att jag verkligen trodde att han hade köpt flera hörlurar som var trasiga redan vid köp) så vet jag inte vad jag ska säga om den saken faktiskt utan att förolämpa dig (Shahin skrev: nu har jag pajat ÄNNU ett par hörlurar).

 

[] Skön... t inlägg

[x] Stropp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...