Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
nån som har fixat det där så man tar ut via "cheque" på boss (fast det egentligen då tar ut till ens bankkonto) ?

har lite frågor!

hur ringer jag det här numret?

++800 08740274 International (Check your country's outbound dialing code)

Postad
Vene om ni har läst denna men har en känsla av att bloggen kommer hamna top10 i Sverige snart... mkt sjuk:

http://jockiboi.se/

Kungarna av tylösand, man skäms lite...

att han lägger upp bild på sitt kön och sen en film där han spelar skinn banjo......

asså hans familj måste vara så stolt över honom :roll:

Postad

Så jävla skönt med vinst i premiären! 3-2 mot Jerusalemköping och nu längtar man till derbyt om två veckor.

Desto tråkigare att Atletico torskade med 1-0 borta mot jävla grekstekargäng.

Postad
Så jävla skönt med vinst i premiären! 3-2 mot Jerusalemköping och nu längtar man till derbyt om två veckor.

Desto tråkigare att Atletico torskade med 1-0 borta mot jävla grekstekargäng.

Sommar imorrn?

Liverpool håller på o fjantar sig emot ett gäng romer. Fyfan...

Postad
Sommar imorrn?

Liverpool håller på o fjantar sig emot ett gäng romer. Fyfan...

Ledning nu.

På! Dock så är det bartömning imorgon och det är ju (som du skulle sagt) micro :lol: Dessutom så har du berättat för mig att det brukar vara grande köbildning där. Kommer att vara mycket folk imorgon då... Har inga problem med att komma mycket mycket mycket tidigt dock.

Postad
Ledning nu.

På! Dock så är det bartömning imorgon och det är ju (som du skulle sagt) micro :lol: Dessutom så har du berättat för mig att det brukar vara grande köbildning där. Kommer att vara mycket folk imorgon då... Har inga problem med att komma mycket mycket mycket tidigt dock.

Vi försökte ju muta en vakt förra veckan för att slippa köa. Fattar inte hur man inte kan ta emot mutor. Vad förlorar man på det? Gratis pengar ju. Hursomhelst ska jag nog kanske ut till Nacka och titta på mitt lags match, men får se. Det innebär isåfall missat förkrök och förmodligen för sen ankomst för att slippa köa. Kan inte du skriva upp på nån slags lista typ...

Liverpool spelar i EL

N'Gog lägger straff

Lucas gör mål

Var är världen på väg?

Hurra för medrigg i andra halvlek. Lucas mål är inte standard...

LOL!

Hittade en del sjuka videor. Mer eller mindre iaf. Kommer upp snart...

Postad
Vi försökte ju muta en vakt förra veckan för att slippa köa. Fattar inte hur man inte kan ta emot mutor. Vad förlorar man på det? Gratis pengar ju. Hursomhelst ska jag nog kanske ut till Nacka och titta på mitt lags match, men får se. Det innebär isåfall missat förkrök och förmodligen för sen ankomst för att slippa köa. Kan inte du skriva upp på nån slags lista typ...

Jag hade nog aldrig tvekat på sådana mutor, men jag är å andra sidan ganska lättköpt :P

Finns ingen lista, hittar ingen i alla fall. Är inte tillräckligt VIP för Trädgården... Du meddelar mig imorgon hur du planerar din dag så planerar vi kvällen efter det.

Spelade kruger dagens match, såg han inte.

Spricka i foten. Tillbaka näst-nästa match :)

Postad

jag vill jävligt gärna spela mot trash80, ja. antar att det inte e du utan du e troll men faktum är att jag tappa internet mot han och jag ville fortsätta spela vidare.

tråkigt bara att han vägra svara i chat

• Skapa nytt...