Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

du menar scenen när de intervjuar de där ungdomarna.

de nämner inget om pojkens erkännande utan bara om DNA-bevisen, men man kan väl förstå ungdomarna i den situationen för pojken var ju inte inne i fittan på offret utan han bara satte sig över henne och runkade (vilket han imo hade kunnat gjort lagligt genom att logga in på facebook och printa ut en bild på henne och sätta sig över) och då tar man ju DNA från ansiktet och inte från fittan, vilket kan förefalla lite osäkert kanske (de blir ju svårare att förneka för ungdomarna om snuten hittat DNA av sperma från pojken i offrets fitta)

wow även om jag försökte skulle jag få väldigt svårt att formulera mig sämre än du gjort här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Jobba krysstvå...

1. Kalmar FF - Elfsborg X 2

2. Birmingh. - Arsenal 2

3. Chelsea - Aston V. 1

4. Hull - Fulham X 2

5. Tottenham - Portsmo. 1

6. West Ham - Stoke 1 X

7. Wolverh. - Everton X 2

8. Reading - West Bro. X 2

9. Derby - Leicester X 2

10. Plymouth - Blackpool X 2

11. Preston - Queens PR 1 X

12. Swansea - Ipswich 1

13. Watford - Middlesbr X 2

gäller att följa men ändra resultatet i en match

Länk till kommentar

Jobba krysstvå...

1. Kalmar FF - Elfsborg X 2

2. Birmingh. - Arsenal 2

3. Chelsea - Aston V. 1

4. Hull - Fulham X 2

5. Tottenham - Portsmo. 1

6. West Ham - Stoke 1 X

7. Wolverh. - Everton X 2

8. Reading - West Bro. X 2

9. Derby - Leicester X 2

10. Plymouth - Blackpool X 2

11. Preston - Queens PR 1 X

12. Swansea - Ipswich 1

13. Watford - Middlesbr X 2

Ryggar men helgarderar match 1 samt spikar kryss i derby - Leicester. Go gogo

Länk till kommentar

du menar scenen när de intervjuar de där ungdomarna.

de nämner inget om pojkens erkännande utan bara om DNA-bevisen, men man kan väl förstå ungdomarna i den situationen för pojken var ju inte inne i fittan på offret utan han bara satte sig över henne och runkade (vilket han imo hade kunnat gjort lagligt genom att logga in på facebook och printa ut en bild på henne och sätta sig över) och då tar man ju DNA från ansiktet och inte från fittan, vilket kan förefalla lite osäkert kanske (de blir ju svårare att förneka för ungdomarna om snuten hittat DNA av sperma från pojken i offrets fitta)

Wow. Just wow! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Länk till kommentar

wow även om jag försökte skulle jag få väldigt svårt att formulera mig sämre än du gjort här

+1, jag fattade verkligen ingenting. Nu har jag iofs inte sett programmet, men ändå. Förstår jag det rätt om jag tror att dom hittade DNA i ansiktet på offret?

Länk till kommentar

sagt o gjort, ändrade lite, typ 1x i kalmar-elfsborg, samt helgardering i derby-matchen.

tror du på bakslag för elfsborg? Vem skall göra mål i Kalmar?

Kommer inte kalmar och föra matchen medans elfsborg på bortaplan satsar på kontringsspel? Isåfall skulle det väl passa elfsborg i hansken? Tror inte att kalmar kommer gå bra i år så risk finns ifrån min sida att jag är blåögd.. gl

Länk till kommentar

Ingen av oss kommer få mer än 9 rätt ändå. Så std. Tror det kommer i bli ettor i typ 3 av mina x2matcher. Hursomhaver...

Funtar f.ö på att börja spela hockeybomben. Känns så EV- att jag måste pröva...

Fattar inte varför LillErik får lägga straffen i Bert. Är dom inte i typ semifinal? Det makes no sense liksom...

Länk till kommentar

Rotade igenom lite papper och den 17:e Mars den här månaden gick min halkbana ut. Det har mao gått 2 år sedan man gjorde den. Undra fan när man ska orka ta upp den skiten igen. Vill minnas att min dag ute på Gillinge halkbana var bland dom tråkigaste i mitt liv. Ja hela körkortsprocessen sög. En av mina stora laster här i livet. Varför orkade jag inte ta körkortet...

LOL! Fick ett mail i min inbox på facebook av någon Diana som undrar om vi trivdes bra i huset på Gran Canaria. Hon jobbar för dom som hyrde ut, och vill ha en review of our stay. Hon inleder med I know this is very random. Lite semisjukt ändå att folk väljer att ta kontakt via facebook ang sånt här...

Länk till kommentar

Rotade igenom lite papper och den 17:e Mars den här månaden gick min halkbana ut. Det har mao gått 2 år sedan man gjorde den. Undra fan när man ska orka ta upp den skiten igen. Vill minnas att min dag ute på Gillinge halkbana var bland dom tråkigaste i mitt liv. Ja hela körkortsprocessen sög. En av mina stora laster här i livet. Varför orkade jag inte ta körkortet...

Har du ingen som är i liknande situation? Gör ni ett bet av saken. Den som först har klarat uppkörningen vinner och förloraren står för vinnarens alla kostnader som körlektioner, teorilektioner, halkbanan och uppkörningen(dock bara betala den andre för en uppkörning så ingen kör upp på chans och klarar på 5e försöket). Vinner man betet har man inte betalt en krona för det, vunnit prestigenmatchen att vara först och man har körkortet i handen8-) Förlorar man så förlorar man. Men förhoppningsvis har man kommit såpass långt att körkortet ändå är nära. Dock blir det ju då lite dyrare än tänkt men man står där förhoppningsvis med körkortet tillslut som tröst på såren.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...