Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Och därmed har han dragit på sig tillräckligt med poäng för att vila från PF en stund/Ängeln17

Hur kan inlägget innan inte få varning för personangrepp om shahin blir bannad?

Postad
droppa 9k till en fisk lite snabbt innan jag stack hem från johan och niklas. fail....

nu ska jag tröstäta och gråta mej till sömns

svårt att avgöra dolls eller sek tbh

Postad

försöker du (hsven) säga att jag skrvier ut mitt back utan $ för att det ska se ut som om det e mindre? e du dum? jag behöver ju inte skriva resultat öht.

entablade en superfisk på nl1k och det är såklart jag menar dollar. varför skulle jag ens skriva ut en pyttesumma som 9k sek? lal

Postad
försöker du (hsven) säga att jag skrvier ut mitt back utan $ för att det ska se ut som om det e mindre? e du dum? jag behöver ju inte skriva resultat öht.

Haha han han en poäng iofs (att folk gör så, inte du förstås)

Postad
superswongsdag. upp 4k morgonpass nl400, paus kl 17 ner typ 5k$, vänder det till 8k$+ och nu slutar jag på typ 3k + efter en sanslös jävla heads up på ongame.

min största plusdag någonsin. $18700 plus.

all_about_benjamins_small.jpg

inlägg i debatten

Postad

entablade en superfisk på nl1k och det är såklart jag menar dollar. varför skulle jag ens skriva ut en pyttesumma som 9k sek? lal

Jag fick ju iaf medhåll att många gör så, inget speciellt riktat mot dig (skrev ju "proffsen" ;))

Cooling 8-)

Postad
zomg hsvensson tyst nu innan jag skrvier saker jag blir flejmad för.

johan, jag glömde min mobil hos er igår, ring hem till mej.... e dina hot news ang. hon från linkan?

Skojar med dig ! Lite roligt får man ha i höstmörkret...

Postad
zomg hsvensson tyst nu innan jag skrvier saker jag blir flejmad för.

johan, jag glömde min mobil hos er igår, ring hem till mej.... e dina hot news ang. hon från linkan?

asså du tänker bara på brudar hela tiden!!!

Postad

Tänk om det en gång i livet, skulle hända något helt sinnessjukt. Som att hbk skulle vinna mot göteborg idag. Idiotiskt att ens ta upp saken...

Såg f.ö district 9 igår. Mycket bra imo. Bra tajming atm...

Postad
Tänk om det en gång i livet, skulle hända något helt sinnessjukt. Som att hbk skulle vinna mot göteborg idag. Idiotiskt att ens ta upp saken...

Såg f.ö district 9 igår. Mycket bra imo. Bra tajming atm...

Eller att Örebro vinner mot Gnaget..:-D

Postad

yes vår städerska kommer imorgon så vi slipper fortsätta leva i misär. Niklas vi måste plocka bort det värsta skräpet innan hon kommer bara. Gör så mycket du orkar.

Postad
yes vår städerska kommer imorgon så vi slipper fortsätta leva i misär. Niklas vi måste plocka bort det värsta skräpet innan hon kommer bara. Gör så mycket du orkar.

Dom direktiven gillar man ju:)

Hittils har jag tagit in posten, och sett senaste avsnittet av Euro Talk. Tror jag ska ta en dusch...

• Skapa nytt...