Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Börjat kolla på lägenheter i nacka. Funderar på att flytta upp med min datahaxxorpolare Emil. Finns det plats för 2 till i kontoret eller går det ställa sig i kö eller nåt till andra lokaler i samma hus?

vårt gamla kontor får det plats 3 pers i ju, det som du var i när du hälsa på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har räddat upp månadens siffror lite idag på morgonkvisten. backa igår kväll så jag låg minus 600 dollar för månaden men e plus 3400 för idag så e iaf plus denna månan.

var just iväg o bada med niklas o viktor, mycket roligt. sen spelade vi fotboll utanför niklasvegas och izys nya lägenhet (ja, dom har flyttat ihop). jättefin ägenhet, verkligen.

och NU ska jag in till stan och ta en bärs med anton. ska bli trevligt det med! tihihiiiiiiii och boka biljett till skåne.. gees va mkt att göra...

Länk till kommentar

vårt gamla kontor får det plats 3 pers i ju, det som du var i när du hälsa på

jo snackade med emil om det. hoppas det inte blir uthyrt närmsta veckorna, har ju inte bestämt oss riktigt än. vore fett nice att komma in i er grindrytm så kanske jag kan hitta ut ur min eviga badrun också.

Länk till kommentar

mårten har kommit en ny serie av ngn känd en, fringe heter den, såg första avsnittet för ngn dag sedan, var vl okej, http://www.imdb.com/title/tt1119644/.

såg även filmen wanted, tycker den var rätt cool.

lirar inget här annars, somnade på straden för 4e dagen i rad så får jäkligt mkt konstiga brännor. somnadet beror på en bosituation som är fördjävlig. hade det inte vart för att det springer runt 200 olika kryp på golvet hade jg hellre legat på golvet än i sängen. sngen består typ av en 1cm tunn madrass utstakad på 4 plankor typ, desutom är man så lång så den är även för liten. brukar somna på den tiden det tar för mig att lägga mig ner typ nu tar dete ju minst en timma.

aja nätet går var 5 minut här så tjo

Länk till kommentar

mårten har kommit en ny serie av ngn känd en, fringe heter den, såg första avsnittet för ngn dag sedan, var vl okej, http://www.imdb.com/title/tt1119644/.

såg även filmen wanted, tycker den var rätt cool.

lirar inget här annars, somnade på straden för 4e dagen i rad så får jäkligt mkt konstiga brännor. somnadet beror på en bosituation som är fördjävlig. hade det inte vart för att det springer runt 200 olika kryp på golvet hade jg hellre legat på golvet än i sängen. sngen består typ av en 1cm tunn madrass utstakad på 4 plankor typ, desutom är man så lång så den är även för liten. brukar somna på den tiden det tar för mig att lägga mig ner typ nu tar dete ju minst en timma.

aja nätet går var 5 minut här så tjo

Var bor du? :S

Länk till kommentar

såhär rädd e jag för potbet på river!!! UGH!

GAME #1095739205: Texas Hold'em NL $2/$4 2008-07-30 22:22:24

Table Montana (Heads Up)

Seat 3: srbo11 ($1,055.20 in chips)

Seat 8: sexyterran ($1,042.60 in chips) DEALER

sexyterran: Post SB $2.00

srbo11: Post BB $4.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to sexyterran 5 of DiamondsKing of Spades

sexyterran: Raise (NF) $12.00

srbo11: Call $8.00

*** FLOP *** King of Diamonds10 of Hearts3 of Hearts

srbo11: Check

sexyterran: Bet $24.00

srbo11: Raise (NF) $48.00

sexyterran: Call $24.00

*** TURN *** 4 of Spades

srbo11: Bet $120.00

sexyterran: Call $120.00

*** RIVER *** 2 of Spades

srbo11: Bet $360.00

sexyterran: Call $360.00

*** SUMMARY ***

Total pot $1,079.00 Rake $1.00

srbo11: Shows 7 of ClubsJack of Hearts

sexyterran: wins $1,079.00

Länk till kommentar

Var bor du? :S

Typ vandrarhem/stuga mellan borgholm och köpingsvik. Fördjävligt ställle. trodde ett tasag jag skulle fara rakt igenom sängen ner på golvet, finns inte ens varmvatten hr, delar på dusch och toa med 1000 andra typ. suxs, supertrött gn.

edit eller ska somna till wanted, fillade den så ser den igen.

Länk till kommentar

Typ vandrarhem/stuga mellan borgholm och köpingsvik. Fördjävligt ställle. trodde ett tasag jag skulle fara rakt igenom sängen ner på golvet, finns inte ens varmvatten hr, delar på dusch och toa med 1000 andra typ. suxs, supertrött gn.

edit eller ska somna till wanted, fillade den så ser den igen.

Hahahaha fan vad glad jag är som inte kommer ner. för det första jag hatar småkryp och för det andra jag hade nog aldrig klarat av att dela dusch och toalett med så många personer.. hur går det för jenny och hennes blåa hink som hon tog med sig? /syrran

Länk till kommentar

you must be joking... -___________________-;;

dagens ungdomar...

när jag var yngre så sände dom familjen macahan varje lördag kväll klockan 21:00. På fre och lörd kvällar under den tiden så var det alltid fullt med folk på stan till skillnad mot idag. Men på något konstigt vis så var det alltid helt folktomt mellan 21:00 och en kort tid framåt och det var faktist under den tiden som Macahan var på tv! Man kan säga att Familjen Macahan med James Arness tog oss med storm och lämnade oss sedan med ett stort tomrum.

Machan var faktist det första tvprogrammet som var riktigt bra och roligt att besskåda och jag tror även att det var det sista. Det är lite tråkigt att ni yngre inte ger äldre riktigt bra serier chansen och istället ser massa skitserier som dexter, prisonbreak med mera.

Håller med! Finns den att få tag på som DVD?

jag har faktist lyckats få hem några avsnitt genom diverse olagliga sidor. ska du göra som jag så tycker jag att du ska undvika de fristående avsnitten som inte håller samma klass som dom andra.

Länk till kommentar

dagens ungdomar...

när jag var yngre så sände dom familjen macahan varje lördag kväll klockan 21:00. På fre och lörd kvällar under den tiden så var det alltid fullt med folk på stan till skillnad mot idag. Men på något konstigt vis så var det alltid helt folktomt mellan 21:00 och en kort tid framåt och det var faktist under den tiden som Macahan var på tv! Man kan säga att Familjen Macahan med James Arness tog oss med storm och lämnade oss sedan med ett stort tomrum.

Machan var faktist det första tvprogrammet som var riktigt bra och roligt att besskåda och jag tror även att det var det sista. Det är lite tråkigt att ni yngre inte ger äldre riktigt bra serier chansen och istället ser massa skitserier som dexter, prisonbreak med mera.

jag har faktist lyckats få hem några avsnitt genom diverse olagliga sidor. ska du göra som jag så tycker jag att du ska undvika de fristående avsnitten som inte håller samma klass som dom andra.

Jag håller med om att den serien är riktigt bra! Jag har själv sett den två gånger, och är inte gammal alls..den var som sagt grym den serien 8-)

Men varför är nya serier bara skit då om jag får fråga? Kan hålla med om att det finns mycket skit, ser en enda serie på tv och det är prison break.

Länk till kommentar

hej kontoret,

jag har ju som ni alla vet om hållit mycket låg profil både på pf och på kontoret under 3 veckors tid nu. Tänkte ändra på det nu!

Under min frånvaro har jag dock bara gjort nyttiga saker ska tilläggas.

jag har hunnit med:

en tripp till sveriges baksida (Gbg) för att se "The Boss", Bruce Springsteen.

en bluesfestival i (fucking)Åmål, sjukt underskattad stad btw.

en jazzfestival i Pori (Björneborg, Finland), allt najs o träffa släkten

gjort en facebook(något jag sagt att jag aldrig skulle göra)

flyttat hemifrån och blivit sambo med Izy

sett om Sopranos, genial serie

totalbojkottat kontoret (inte ens 20k händer i juli)

fixat en rätt fin solbränna

träffat dionysos på seglarveckan (han var för övrigt sjukt stekig)

firat IRLsucks födelsedag

Ni som inte tror att jag kommer skärpa mig med spelandet gör det nog helt berättigat då jag blivit mer o mer känd som en skitsnackare på senare tid. "jag ska spela som fan nästa vecka", "lovar att skärpa mig" "ska aldrig skaffa facebook" blablabla har varit tomma ord från min sida som jag absolut inte hållit.

hursomhelst så ser min plan för augusti ut såhär:

spela för egen rulle, tack för allt IRL. du är en hjälte!

snitta 5k händer om dagen vilket ger 150k händer under månaden

försöka hålla nere antal bord till 6-7.

plussa minst 3k $ på nl100

få en bonus på 3k $(splittar med sexyterran 50/50)

få sjukt mycket rakeback

spendera MYCKET tid på kontoret

köpa massa nya möbler

langa en sinnesjukt inflyttningsfest (tema är givet dock ej bestämt (Afrika?))

köpa en cykel

lära mig laga mat

boka uppkörningstid

bullshittare som man gått o blivit lär jag inte ens klara hälften men det är hursomhelst mina mål. blir intressant o se resultatet efter månadens slut.

dagens frånvarande: sexyterran som återigen tagit tåget till skåne för att träffa sin flicka. toffelitoff

dagens statement: pokerfejset "jag ska sluta race-a". HAHAHAHAHA

dagens trollkarl: shahin89, snygga korttrix du lärt upp IRL. blev faktiskt rätt lurad måste jag erkänna.

dagens manliga agerande: IRLsucks ihärdiga klagomål på alla insekter som finns på sommaren. Omöjligt att sitta o prata med killen när han hela tiden springer iväg när en geting eller myra närmar sig.

dagens chock: IRLsucks kropp. skulle vela påstå att du närmar dig standardformen för en 50årig man som ligger i soffan med en påse ostbågar och ett flak bärs och kollar på premier league. GJ!

Länk till kommentar

he

dagens manliga agerande: IRLsucks ihärdiga klagomål på alla insekter som finns på sommaren. Omöjligt att sitta o prata med killen när han hela tiden springer iväg när en geting eller myra närmar sig.

!

både han och mårten e ju som två småflickor. kom in 2 fjärliar i rummet medans du var borta, båda störtade skrikandes ur rummet typ, och vågade inte komma in förns dom var borta. :mrgreen:

Länk till kommentar

snacka mer bajs! vi var ju som två riddare som bara attack, back away, attack, bakc away... NINJA kallas det, sören!

jag döda typ 6 st med toarullen det kan emil intyga om....

och niklas, sluta ljug om allt. jobba istället

ronja hälsar!

Faktiskt, hur många fjärilar har du dödat på kontoret Sören?

Länk till kommentar

Jag håller med om att den serien är riktigt bra! Jag har själv sett den två gånger, och är inte gammal alls..den var som sagt grym den serien 8-)

Men varför är nya serier bara skit då om jag får fråga? Kan hålla med om att det finns mycket skit, ser en enda serie på tv och det är prison break.

Prison break är värst. Killen blir ju fan aldrig stekt. Om du vill se en bra fängelse serie ska du se oz. En hel del sallad tossing men wtf det hör lixom till:lol:

Länk till kommentar

snacka mer bajs! vi var ju som två riddare som bara attack, back away, attack, bakc away... NINJA kallas det, sören!

jag döda typ 6 st med toarullen det kan emil intyga om....

Faktiskt, hur många fjärilar har du dödat på kontoret Sören?

Hahaha, som jag såg det tog emil skydd bakom mårten som stod ungefär 5m från fjärliarna och kastade därifrån rullen och fick in en lyckoträff.

Sj inte dödat ngn. vfr skulle man?

Btw fått kontoret? Hoppas ni inreder tills jag kommer hem.

Edit: första minusmånaden på sedan examen förra året. yejjj.

Länk till kommentar

Hahaha, som jag såg det tog emil skydd bakom mårten som stod ungefär 5m från fjärliarna och kastade därifrån rullen och fick in en lyckoträff.

Sj inte dödat ngn. vfr skulle man?

Btw fått kontoret? Hoppas ni inreder tills jag kommer hem.

Edit: första minusmånaden på sedan examen förra året. yejjj.

Ja varför döda fjärilar? De som är så vackra och inte alls stör en. Hade det varit flugor hade jag kunnat förstå, mer enerverande och jobbiga insekter får man leta efter..kan gå en på nerverna haha..

Länk till kommentar

Ja varför döda fjärilar? De som är så vackra och inte alls stör en. Hade det varit flugor hade jag kunnat förstå, mer enerverande och jobbiga insekter får man leta efter..kan gå en på nerverna haha..

Myggor slår dock allt, speciellt nu när det är varmt ute och man har öppet fönstret 24/7, irriterande jävlar.

Länk till kommentar

Myggor slår dock allt, speciellt nu när det är varmt ute och man har öppet fönstret 24/7, irriterande jävlar.

Möjligen :-P Men flugorna sätter sig alltid på en och springer runt på en och lever om när man försöker sova.

Men tro mig jag vet hur det känns, var uppe i gällivare förra helgen vi var mycket uppe i skogen, och där fanns det gott om mygg kan jag lova.

Jag kom ihåg när vi gick till kyrkogården och var där en 10-20min och jag trodde jag skulle dö själv, sanslöst jobbigt.

Men men nu har jag nog förstört denna dagbok tillräckligt med dessa krypsnack.. :-P

Länk till kommentar

• Skapa nytt...