BruceBoa Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 cashen kommer aldrig när allt går ner, eller? Citera
Hittapengarna Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Beror på. Har du rejkat in över 1400 party points finns chansen att do.... äh käften fisk. Citera
MikeTime Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 får man det när allt går ner? Tror att du får betydligt trevligare och mer innehållssrika svar om du ställer en mer detaljerad och precisare fråga... Citera
sentenced Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 tror man får det när allt går upp snarare men det kan vara ner jag är osäker. Citera
sundbop Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2008 Tror att du får betydligt trevligare och mer innehållssrika svar om du ställer en mer detaljerad och precisare fråga... Det blev bara fel i går när jag skrev denna post, skulle lägga den i Paradisepoker avdelningen. Ang att deras servrar lagade som fan och 70 % var sitout. Citera
Boltis Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Det blev bara fel i går när jag skrev denna post, skulle lägga den i Paradisepoker avdelningen. Ang att deras servrar lagade som fan och 70 % var sitout. Om du var nån av de 70% som var sit-out så förlorade du nog inga pengar,för då e det verkligen mysko Citera
Recommended Posts