nyashin Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Finns det någon sajt som visar vilka pokerrum på nätet som hör till EU och därmed är skattefria? Sajten bör uppdateras ofta eftersom sajter får nya ägare od. Citera
Colderose Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Finns det någon sajt som visar vilka pokerrum på nätet som hör till EU och därmed är skattefria? Sajten bör uppdateras ofta eftersom sajter får nya ägare od. Många pokernyhets- och informationssajter har skatteinformation i sina recensioner av pokerrum, men jag är tveksam till att rekommendera någon eftersom många innehåller icke-uppdaterad eller till och med direkt felaktig information. Det bästa rådet jag kan ge är att själv läsa en sajts "terms & conditions" och bilda sig en egen uppfattning. Du kan också läsa de olika skattetrådarna på Pokerforum, men även i dessa finns tveksamheter. Citera
nyashin Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Okej det ska jag göra då, tusen tack för bra svar! Citera
Recommended Posts