Gå till innehåll

Jennez amatörbettande på EM


Recommended Posts

Frankrike är ett riktigt sömnpiller just nu. Holland har ju Dirk Kuyt (hur det nu stavas) från Liverpool. har även van der vart, och Nistelrooy att inte för glömma.

 

Dagens tilt, när jag skulle gå och kolla i tidningen laguppställningarna, ställer ner laptopen på soffbordet, slår i ett glas äpplejuice rätt ut över vardagsrumsbordet ner på mattan :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Holland -Italien känns som ett kryss.

 

 

båda spelar antagligen med en 4-2-3-1 uppställning

 

Holland har Nistelrooy på topp, Ytter mittfält/forwards kommer nog att bli van der vart och kuyt. tro mycket på holland i denna match och har spelat på 2-1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att betta Frankrike i nån av matcherna är så kallt...

Säkraste spelet i hela EM är under 2,5 mål i matchen Italien-Frankrike!

Annars känns x och under 2,5 mål klart spelbara i morgondagens MATCH, Sverige-Grekland. Kan nog få uppemot 1,70 på det senare! Dega!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, har nu lagt följande lir:

 

Holland - Italien: Vinst Italien till 2.40 Feg-gaderade upp med att betta på ett X också till 3,05. 20 Europeiska på båda, tot 40.

 

Under 2,5 mål också till 1,5 med 10 pengar som insats.

 

Annars känns x och under 2,5 mål klart spelbara i morgondagens MATCH, Sverige-Grekland. Kan nog få uppemot 1,70 på det senare! Dega!

 

Japp, den kombon bestämde jag mig för tidigare idag också. Kan nog tänka mig att sätta "en hel del" i % av rullen räknat på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ju lika usel på att hitta bra odds som att kasta korkar i tunnor.

Förresten: Varför bokade du inte Holland i stället för att spela på X2?

 

Japp, jag är typ sämst i hela världen på det här. Orkar inte leta odds, det är inte det primära med mitt spelande. Det är inte pengarna, utan principen av att ha rätt som räknas! :-P

 

Och varför i hela helvetet var det ingen som varnade för Sneijder (eller hur fan han stavar sitt namn)??? :evil:

 

Sick, nu leder Holland med 1 - 0... Nåväl, finns hopp kvar om El Smöro Margarino-pojkarna kan peta dit en i 91:a minuten och samtidigt hålla tätt resten av matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men BAJS!!!! 2 - 0!!!! Holland är ju sjukt överlägsna. HATA Italien!!!

 

2-2 nu då så räddas mitt bet... äckliga, pomadastinkande fascister - gör ert förbannade överbetalda jobb!!!

 

Men lol, du har ju iaf lyckats skapa en EM-sportsbettingtråd när det redan fanns en. I ditt eget namn också, mäktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lol, du har ju iaf lyckats skapa en EM-sportsbettingtråd när det redan fanns en. I ditt eget namn också, mäktigt.

 

Ja, det var en miss men det här är mer tänkt som en liten dagbok. ;-) En dagbok som kommer att ta ett abrupt slut om inte Italien skärper sig i andra. Eller iofs, spelar ju för vinsten från igår...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, mm, bra där Italien. Nu vet man var man har dem i alla fall. Samma sak med Holland. Jag tyckte att de spelade skitbra! Jag har iofs noll koll på vad bra spel i fotboll är, men det kändes som att de var säkra vinnare redan efter 10 min.

 

Tur att man har ett stensäkert kryss imorgon på Sverige i alla fall. Fast fan vet, de kanske får stryk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, har nu lagt följande lir:

 

Holland - Italien: Vinst Italien till 2.40 Feg-gaderade upp med att betta på ett X också till 3,05. 20 Europeiska på båda, tot 40.

 

Under 2,5 mål också till 1,5 med 10 pengar som insats.

 

 

Jag vettefan. Vad har Holland för andra anfallare? Känns generellt som att det blir en målfattig match så det kanske är bättre att spela över/under antal mål? Att det blir målfattigt gissar jag bara eftersom någon kommentar tidigare var att "Italien gillar att spela X i öppningsmatcherna".

 

PS. Allt jag kan om fotboll kommer från Fifa 08.

 

Hmm, kanske ska hålla dig till poker Jennez? :lol:

 

Rätt nöjd med min tippning - lirade en hundring på 2-1 till Holland. Rätt lag och rätt antal mål...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, har nu lagt följande lir:

 

Holland - Italien: Vinst Italien till 2.40 Feg-gaderade upp med att betta på ett X också till 3,05. 20 Europeiska på båda, tot 40.

 

Under 2,5 mål också till 1,5 med 10 pengar som insats.

 

HAHA, vet att det har påpekats redan men det här var för roligt :D;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA, vet att det har påpekats redan men det här var för roligt :D;)

 

Hohoho... ja, det var stor humor. Äsch, en minor setback bara. Ikväll blir det andra bullar, då ska jag se mitt fina X omvandlas till kalla hårda kontanter.

 

0 - 0 eller 1 -1 ga-ra-n-terat.

 

Nu är bara frågan hur mycket jag ska betta. Återkommer med det under dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...