K_MaN Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 Skit! Jag vet inte vad det är men jag klarar bara inte av Nadal.. Han är så störig mellan bollarna, ska rätta till shortsen, studsa bollen 16 ggr, stöna o dona.... sen att hans biceps är lika stor som mina båda lår ihop får en att tänka lite på dopingstankar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rette Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 Är det någon som vet om man kan ladda ner denna matchen någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 sen att hans biceps är lika stor som mina båda lår ihop får en att tänka lite på dopingstankar.... Den va låg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 Så rävla rätt att nadal får vinna, det förtjänar han! Tyckte att diskussionen om överodds var mycket intressantare, visserligen talades det om golf och tennis nu. Frågan är ju då om ni samma åsikt då det gäller exempelvis en fotbollsmatch där variansen är så mycket större? Lol. Överodds har ju bara med oddssättarna att göra, ingenting med sporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 Den va låg Faktiskt Dock brukar inte såna rykten dyka upp från tomma intet.... http://www.abc.net.au/sport/content/200607/s1677950.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 Lol. Överodds har ju bara med oddssättarna att göra, ingenting med sporten. Mjo du missförstod mig kanske, så du tycker inte exempelvis att bolton är spelbart om de har 6.50 i odds hemma mot manchester united som de hade i höstas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 7 Juli , 2008 Rapport Share Postad 7 Juli , 2008 Word. Nu ska jag tamejfan göra något riktigt dumt. Förhoppningsvis står det om mig i aftonhoran imorgon. Gjorde du något dumt? Vad var det isf? Stod det i aftonblaskan? Isf var? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts