Leooo Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Postad 11 September , 2009 Jobbigt med alla duktiga killar som hånar en :oops:
Mr.Lajban Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Du är f*n kung Leoo. Med tanke på att du kan stoppa in 30-40 000 i en pott helt tom så blev jag snopen över ditt spel... wp Lägger till. Skrivet helt utan ironi.
nutshellcracker Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Vet inte hur bra fi är men eju asbra läge att checkstoppa varje hand han har i sin range i princip så deep, kan alldrig syna. Ångrar inte mitt spel alls! Nej, du vann en pott, jag säger bara att jag def. hade bettat river. Du har ju inte reppat set på floppen, (om du nu inte spelar som en klant), så om du bettar river som spelat är jag rätt säker på att hans plan inte är CRAI dig på river. Därför hade jag värdebettat river. Skulle han CRAI river, skulle du folda då? Isåfall får du nog tänka om i din dröm att spela Tilt högt, för en 3bet pre hos HS nosebleeds kan vara lika mycket 56 sooooted som AA...
Starfitter Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 leo leo alla vill va som leo. leo leo leo ja alla vill va som leo. leoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sötnöt där. keep up the wild game and good things are gonna happend
KallOödmjukDiva Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Hey PCpuni kännde du till detta? "3bet pre hos HS nosebleeds kan vara lika mycket 56 sooooted som AA"
Leooo Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Postad 12 September , 2009 Nej, du vann en pott, jag säger bara att jag def. hade bettat river. Du har ju inte reppat set på floppen, (om du nu inte spelar som en klant), så om du bettar river som spelat är jag rätt säker på att hans plan inte är CRAI dig på river. Därför hade jag värdebettat river. Skulle han CRAI river, skulle du folda då? Isåfall får du nog tänka om i din dröm att spela Tilt högt, för en 3bet pre hos HS nosebleeds kan vara lika mycket 56 sooooted som AA... Vill inte riskera, därför går jag all in med nötkåk checkfoldar allt utom nöt oftast, funkar bra! Hey PCpuni kännde du till detta? "3bet pre hos HS nosebleeds kan vara lika mycket 56 sooooted som AA" WAT moment irl varför vill man återhöja 5,6? bättre att göra det med AA imo
Chillarn7 Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Leo är du släkt med Jennifer Tilly?
weddie Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Leo är du släkt med Jennifer Tilly? edit, förutom att Leo bär hjälm och är från norrland.
cobb89 Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 fattar inte hur folk som spelar typ NL50-400 ens orkar gå in och yttra sig och verka så överlägsna, mår ni bättre av det eller?
okocha Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 fattar inte hur folk som spelar typ NL50-400 ens orkar gå in och yttra sig och verka så överlägsna, mår ni bättre av det eller? oh förlåt cobb
Elitloppet Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Hey PCpuni kännde du till detta? "3bet pre hos HS nosebleeds kan vara lika mycket 56 sooooted som AA" Detta är nyheter för mig, sekvenskort i färg är bra under vissa omständigheter men man måste först träffa något gott på de tre första korten!
Trillske Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Du kan träffa de två sista även om du missat de tre första. mvh
millenille Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Om man missar turn har man väl 53% att träffa rivern?? färgdrag alltså
millenille Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 en fråga leo: Varför postar du alltid bara standardhänder? Meningen med en db e väl att man ska få tips o kommentarer på knepiga situationer?
Leooo Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Postad 12 September , 2009 Detta är nyheter för mig, sekvenskort i färg är bra under vissa omständigheter men man måste först träffa något gott på de tre första korten! Gillar att checksyna floppar som AxKx5s med händer som 78s för kommer turn 6s kan jag gå ALLIN med str(8) flushdraw. Tycker det är bra spel, kommer inte kortet jag vill ha på turn kan jag ba folda med liten risk.
millenille Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Gillar att checksyna floppar som AxKx5s med händer som 78s för kommer turn 6s kan jag gå ALLIN med str(8) flushdraw. Tycker det är bra spel, kommer inte kortet jag vill ha på turn kan jag ba folda med liten risk. men det kan ju inte va värt det i långa loppet?? bara 19% att 8s kommer ju...
okocha Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 Gillar att checksyna floppar som AxKx5s med händer som 78s för kommer turn 6s kan jag gå ALLIN med str(8) flushdraw. Tycker det är bra spel, kommer inte kortet jag vill ha på turn kan jag ba folda med liten risk.
Qhunden Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 en fråga leo:Varför postar du alltid bara standardhänder? Meningen med en db e väl att man ska få tips o kommentarer på knepiga situationer? Nej, Leos dagbok är bara till för lols. Sjuka händer, utdragningar, tilly-händer och badbeats vill vi se. Leo är min idol btw!!1
Leooo Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Postad 12 September , 2009 en fråga leo:Varför postar du alltid bara standardhänder? Meningen med en db e väl att man ska få tips o kommentarer på knepiga situationer? Cause im to good and dont need your nooby help
cobb89 Postad 12 September , 2009 Rapport Postad 12 September , 2009 oh förlåt cobb det är lugnt för denna gången okocha, men nästa gång blir jag faktiskt ledsen
Recommended Posts