Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet inte hur bra fi är men eju asbra läge att checkstoppa varje hand han har i sin range i princip så deep, kan alldrig syna. Ångrar inte mitt spel alls!

 

Nej, du vann en pott, jag säger bara att jag def. hade bettat river.

 

Du har ju inte reppat set på floppen, (om du nu inte spelar som en klant), så om du bettar river som spelat är jag rätt säker på att hans plan inte är CRAI dig på river.

 

Därför hade jag värdebettat river.

 

Skulle han CRAI river, skulle du folda då? Isåfall får du nog tänka om i din dröm att spela Tilt högt, för en 3bet pre hos HS nosebleeds kan vara lika mycket 56 sooooted som AA...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du vann en pott, jag säger bara att jag def. hade bettat river.

 

Du har ju inte reppat set på floppen, (om du nu inte spelar som en klant), så om du bettar river som spelat är jag rätt säker på att hans plan inte är CRAI dig på river.

 

Därför hade jag värdebettat river.

 

Skulle han CRAI river, skulle du folda då? Isåfall får du nog tänka om i din dröm att spela Tilt högt, för en 3bet pre hos HS nosebleeds kan vara lika mycket 56 sooooted som AA...

 

Vill inte riskera, därför går jag all in med nötkåk checkfoldar allt utom nöt oftast, funkar bra!

 

 

Hey PCpuni kännde du till detta?

 

"3bet pre hos HS nosebleeds kan vara lika mycket 56 sooooted som AA"

 

WAT moment irl

 

varför vill man återhöja 5,6? bättre att göra det med AA imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är nyheter för mig, sekvenskort i färg är bra under vissa omständigheter men man måste först träffa något gott på de tre första korten!

 

Gillar att checksyna floppar som AxKx5s med händer som 78s för kommer turn 6s kan jag gå ALLIN med str(8) flushdraw.

 

 

Tycker det är bra spel, kommer inte kortet jag vill ha på turn kan jag ba folda med liten risk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar att checksyna floppar som AxKx5s med händer som 78s för kommer turn 6s kan jag gå ALLIN med str(8) flushdraw.

 

 

Tycker det är bra spel, kommer inte kortet jag vill ha på turn kan jag ba folda med liten risk.

 

men det kan ju inte va värt det i långa loppet?? bara 19% att 8s kommer ju...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...