Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan

Leooo

Recommended Posts

Orkar inte tjafsa om det resten av natten, men visst, jag ville under en period (ca. en månad) inte spela då det inte funkade alls för mig. Låg i en säng hemma hos en polare i Japan och spelade på en kass laptop, i en tidszon som var helt off jämfört med Sveriges. Sedan när jag kom hem så såg jag inte ens röken av honom på länge innan han kom in efter lång tids frånvaro och sa att det gått skit för honom och frågade om vi skulle spela färdigt på lägre stakes. Sedan försvann han igen.

Kan vi droppa det nu?

Sedan så bör även du förstå att en grudgefight HU är waste of time för oss bägge bara för att *göra upp*. Vet ärligt talat inte vad du har retat dig på den senaste tiden i vad jag har postat här på forumet. Det är väl bara denna Leoo som jag visat någon form av agg mot på sistone?

Nu blev detta bara OT så föreslår att du svarar kortfattat här eller fortsätter i PM om du vill diskutera det vidare.

Edit: Snyggt att du ändrade ditt inlägg. Thumbs up osv.. suck..

Frågan kvarstår dock vad "Leoo" gör på 5/10 SvS. Gul eller lånar ut kontot? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo, tyckte själv jag gick över gränsen därav edit.

1: Du jagade efter mig i var och varannan tråd och utmålade mig som Stackbrat. Fick en massa frågor på msn om jag verkligen var han och vad jag gjort osv. tom 2 killar jag varit shysst mot o stejkat frågade. Inget skoj sas

2: du hetsar runt i vart och varannan tråd och driver med spelare som du rent inkomstmässigt ligger mil efter, månad efter månad.

Tvivlar dock inte på dina kunskaper, och tycker innest inne att du är ganksa skön så länge du inte ger dig på mig. Måste ju skydda sitt hus sas.

Skulle troligtvis spela dig om samplet var rätt, men det vore ju inget smart om man bortser från det faktum att man hade hamnat i en sits där man kunde följa efter dig med hån och glåpord vid ev. vinst. Vore inte så skoj att förlora dock. :-P

Nu släpper vi det, tänder en holk och hämtar godispåsen inför hockeyn! :h:

Länk till kommentar

Inte jag som spelar på kontot längre!

Rätt sjukt av dig att ha flera konton inloggade samtidigt till och med. Inte nog med multiaccountandet liksom. Aja, orkar inte med all denna agg mer. GL i framtiden. Hoppas att du åtminstone blir ödmjukare tills man hör av dig igen.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...