MikeTime Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Om jag inte minns fel så har han väl erkänt att han har typ 7 olika konton på svenskaspel så skulle inte förvåna mig ...fast nu har han bara ett kvar efter att SvS obv upptäckt hans fusk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 Så, en polare, Mr Grinder, shortstackade 50-100 på Boss tidigare och satt mellan d0nc0rle och Look2gd. Av dina hhs menar du att du är båda dessa spelare. Fuskar du när du spelar eller ljuger du om att du är båda dessa spelare? Jag hoppas verkligen på det senare. Look2gd är en grinder från stan, inte jag posta den HHn för att jävlas lite med irlsucks, inge annat =D Mkt kul att driva med dig bara sen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Han har ett konto på svs ^_- edit fan va snabba ni är Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Lite roligt att det GÅR att regga 7 olika konton på svs med samma personnummer. Och sedan att alla funkar med intag/uttag osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 ...fast nu har han bara ett kvar efter att SvS obv upptäckt hans fusk. LOL kalla det fusk, är väl att ta i med tanke på dagens teknik vill du få chansen att dölja ditt spel. Sluta snacka skit mr. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 LOL kalla det fusk, är väl att ta i med tanke på dagens teknik vill du få chansen att dölja ditt spel. Sluta snacka skit mr. Nja, varför inte välja en sajt där det är tillåtet isf? Finns ju faktiskt några stycken som tillåter byte av nick typ 1 gång/vecka och liknande. Om du däremot väljer att spela med flera olika nick på en sajt som i sina regler (t&c) förbjuder detta är det ju per definition fusk. Om det sen är allvarligt fuskande eller inte kan ju diskuteras... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noten434 Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 LOL kalla det fusk, är väl att ta i med tanke på dagens teknik vill du få chansen att dölja ditt spel. Sluta snacka skit mr. fusk = att bryta mot reglerna. ganska självklart fusk, med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Ska du spela Pokerstars Caribbean Adventure eller? Kan ju hänga lite då osv samt så kan du lära mig vikten av att ha en bluffrange bump Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Klart det är fusk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2009 bump Hehehe sett min bluff i ept portugal? Trodde jag hade förstått vikten av bluffrange där, men näe de e inte bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Jag har inga problem med multiaccounting personligen så länge inte det används samtidigt. GL framöver Leo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 December , 2009 Rapport Share Postad 2 December , 2009 Men det är fan helt otroligt vilken äcklig attityd du verkar ha. Att prata om en miljon som om de vore en fjärt i rymden är bara idioti och jag hoppas för din skull att du inte beter dig sådär på riktigt. jo men typ, det gör han väl. men det trodde jag var standard att tugget gick så pokerspelare emellan ... gör det where i come from iaf... det e ju på skoj Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Går mktmktmkt bra ikväll igen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Går mktmktmkt bra ikväll igen! hur mkt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Site? Nick? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Äh klaga inte så mycket på killen. Dagens PF består endast av gnäll,tjafs.Han levererar sjuka resultat gång på gång. Något rätt gör han verkligen. wp önskar jag kunde vinna så fint Klart han gör någonting rätt, antagligen mer rätt än jag någonsin kommer göra vid ett pokerbord, men det börjar bli patetiskt över hela hans sätt att hantera det på. Folk runtomkring måste ju spy på nivån av självgodhet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Klart han gör någonting rätt, antagligen mer rätt än jag någonsin kommer göra vid ett pokerbord, men det börjar bli patetiskt över hela hans sätt att hantera det på. Folk runtomkring måste ju spy på nivån av självgodhet. Vadå? jag ärju nidroon haru inte förstått de?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
qazzar Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 LOL kalla det fusk, är väl att ta i med tanke på dagens teknik vill du få chansen att dölja ditt spel. Sluta snacka skit mr. Du hade spelat med BajsMongo och hade reads på de flesta regs. Sen byter du nick, har kvar samma reads, men dina motståndare som följer svenska spels regler har omöjligt några reads mot ett nytt nick. Det är fusk i min ordbok också iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Du hade spelat med BajsMongo och hade reads på de flesta regs. Sen byter du nick, har kvar samma reads, men dina motståndare som följer svenska spels regler har omöjligt några reads mot ett nytt nick. Det är fusk i min ordbok också iaf. Kan hålla med men bara till en viss mån. Det är väldigt svårt att reglera det där eftersom många grinders byter nick titt som tätt hela tiden och vad jag hittills har märkt så är det många som kommer undan med det. Fusk som fusk givetvis, men han är inte den första som gjort det och han kommer inte bli den sista heller. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Går mktmktmkt bra ikväll igen! Men orka scrolla igenom en hel sida whine utan att få veta hur bra det gick. Hur bra gick det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Kan hålla med men bara till en viss mån. Det är väldigt svårt att reglera det där eftersom många grinders byter nick titt som tätt hela tiden och vad jag hittills har märkt så är det många som kommer undan med det. Fusk som fusk givetvis, men han är inte den första som gjort det och han kommer inte bli den sista heller. Skräll att fuskcalle kommer till undsättning... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Klart han gör någonting rätt, antagligen mer rätt än jag någonsin kommer göra vid ett pokerbord, men det börjar bli patetiskt över hela hans sätt att hantera det på. Folk runtomkring måste ju spy på nivån av självgodhet. Känner inte killen, men du tror inte han driver lite med er? Detta är trots allt ett litet forum som ballat ur för bra länge sen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Kan hålla med men bara till en viss mån. Det är väldigt svårt att reglera det där eftersom många grinders byter nick titt som tätt hela tiden och vad jag hittills har märkt så är det många som kommer undan med det. Fusk som fusk givetvis, men han är inte den första som gjort det och han kommer inte bli den sista heller. svårt och svårt. tycker partypoker har lyckats bra med deras system. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Jag blir åtminstone lite tiltad på hans framgång, men samtidigt .... WP ! GL osv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Fuska är kreativt och föder ofta framgång. Se på Henrydron... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts