Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så, en polare, Mr Grinder, shortstackade 50-100 på Boss tidigare och satt mellan d0nc0rle och Look2gd.

 

Av dina hhs menar du att du är båda dessa spelare.

 

Fuskar du när du spelar eller ljuger du om att du är båda dessa spelare?

 

Jag hoppas verkligen på det senare.

 

 

Look2gd är en grinder från stan, inte jag posta den HHn för att jävlas lite med irlsucks, inge annat =D

 

Mkt kul att driva med dig bara sen ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL kalla det fusk, är väl att ta i med tanke på dagens teknik vill du få chansen att dölja ditt spel. Sluta snacka skit mr.

 

Nja, varför inte välja en sajt där det är tillåtet isf? Finns ju faktiskt några stycken som tillåter byte av nick typ 1 gång/vecka och liknande.

Om du däremot väljer att spela med flera olika nick på en sajt som i sina regler (t&c) förbjuder detta är det ju per definition fusk.

 

Om det sen är allvarligt fuskande eller inte kan ju diskuteras...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är fan helt otroligt vilken äcklig attityd du verkar ha. Att prata om en miljon som om de vore en fjärt i rymden är bara idioti och jag hoppas för din skull att du inte beter dig sådär på riktigt.

 

jo men typ, det gör han väl. men det trodde jag var standard att tugget gick så pokerspelare emellan ... gör det where i come from iaf... det e ju på skoj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh klaga inte så mycket på killen. Dagens PF består endast av gnäll,tjafs.

Han levererar sjuka resultat gång på gång.

Något rätt gör han verkligen.

 

wp

 

önskar jag kunde vinna så fint :-D

 

Klart han gör någonting rätt, antagligen mer rätt än jag någonsin kommer göra vid ett pokerbord, men det börjar bli patetiskt över hela hans sätt att hantera det på. Folk runtomkring måste ju spy på nivån av självgodhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart han gör någonting rätt, antagligen mer rätt än jag någonsin kommer göra vid ett pokerbord, men det börjar bli patetiskt över hela hans sätt att hantera det på. Folk runtomkring måste ju spy på nivån av självgodhet.

 

Vadå? jag ärju nidroon haru inte förstått de??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL kalla det fusk, är väl att ta i med tanke på dagens teknik vill du få chansen att dölja ditt spel. Sluta snacka skit mr.

 

Du hade spelat med BajsMongo och hade reads på de flesta regs. Sen byter du nick, har kvar samma reads, men dina motståndare som följer svenska spels regler har omöjligt några reads mot ett nytt nick. Det är fusk i min ordbok också iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade spelat med BajsMongo och hade reads på de flesta regs. Sen byter du nick, har kvar samma reads, men dina motståndare som följer svenska spels regler har omöjligt några reads mot ett nytt nick. Det är fusk i min ordbok också iaf.

 

Kan hålla med men bara till en viss mån. Det är väldigt svårt att reglera det där eftersom många grinders byter nick titt som tätt hela tiden och vad jag hittills har märkt så är det många som kommer undan med det. Fusk som fusk givetvis, men han är inte den första som gjort det och han kommer inte bli den sista heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan hålla med men bara till en viss mån. Det är väldigt svårt att reglera det där eftersom många grinders byter nick titt som tätt hela tiden och vad jag hittills har märkt så är det många som kommer undan med det. Fusk som fusk givetvis, men han är inte den första som gjort det och han kommer inte bli den sista heller.

 

 

Skräll att fuskcalle kommer till undsättning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart han gör någonting rätt, antagligen mer rätt än jag någonsin kommer göra vid ett pokerbord, men det börjar bli patetiskt över hela hans sätt att hantera det på. Folk runtomkring måste ju spy på nivån av självgodhet.

 

Känner inte killen, men du tror inte han driver lite med er?

Detta är trots allt ett litet forum som ballat ur för bra länge sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan hålla med men bara till en viss mån. Det är väldigt svårt att reglera det där eftersom många grinders byter nick titt som tätt hela tiden och vad jag hittills har märkt så är det många som kommer undan med det. Fusk som fusk givetvis, men han är inte den första som gjort det och han kommer inte bli den sista heller.

 

svårt och svårt. tycker partypoker har lyckats bra med deras system.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...