nutshellcracker Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 ja men ev-grafen är den bästa indikationen vi har på vem som faktiskt har edge. därför är den "viktigare" än faktiska winnings i vissa avseenden. Enbart om du vill kunna uttala dig om hur det kommer att gå sett över ett rejält stort urval händer, UNDER FÖRUTSÄTTNING att spelarnas strategier och spelstyrka inte förändras. Om man har förlorat men har positivt EV så betyder det egentligen bara att man spelat för få händer för att statistiken skall vara korrekt i förhållande till det man förväntar sig.
ulaf Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Alltså eftersom allin-EV är så jättetydligt definierat kan det väl knappast vara något att diskutera?
Skumdum Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Alltså eftersom allin-EV är så jättetydligt definierat kan det väl knappast vara något att diskutera? Man kan ju diskutera betydelsen.
mr-flow Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Enbart om du vill kunna uttala dig om hur det kommer att gå sett över ett rejält stort urval händer, UNDER FÖRUTSÄTTNING att spelarnas strategier och spelstyrka inte förändras. Om man har förlorat men har positivt EV så betyder det egentligen bara att man spelat för få händer för att statistiken skall vara korrekt i förhållande till det man förväntar sig. Den kommer ju aldrig ligga precis där ens faktiska winnings ligger. Orkar inte med mer uppenbara poster Slutsatsen(?): Allinevet är mer precist svar på hur man sprungit än faktiska winnings. Ingen har påstått, vad jag har sett på senaste, att det är en väldigt exakt uppfattning om hur man sprungit.
GG Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Ryktas om att du tycker jag är den sämsta HU plo-spelaren du mött så tänkte fråga om du ville lira en session ikväll?
Rebonius Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Säg till när någon har minat så många händer mellan två spelare så att exakt alla situationer har kommit upp, både spelarna har visat alla sina nonshowdownhänder och ingen har spelarna har blivit bättre eller sämre så är det bara att börja räkna och jämföra linjer!
okocha Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 (17:29:16) Leoo: När jag har 100k på kontot ska jag steka ett 5001000 bord en hel dag(17:29:17) Leoo: inte spela (17:29:19) Leoo: storsteka måste finnas 100k på kontot snart va?
Phyre Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Haha det är lätt mitt mål också, kunna sitta med 100k och bara sitta och mögla. Print screen och upp på väggen sen
Leooo Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Postad 25 November , 2009 Balmtime (Observatör): hey chuck nidrrrrooon: 1more table? nidroooooooon: wat bal Balmtime (Observatör): nice stack Nidrooon: ty, it was a gift from my BF Snapppppp
Snygglenn Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Inte funderat på att editera bort ditt nick mtp att vi har en räv på forumet och du i dagsläget är skyldig staten $30k?
tamtaram Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Balmtime (Observatör): hey mastrmastrblastr: 1more table? mastrblastr: wat bal Balmtime (Observatör): nice stack mastrblastr: ty, it was a gift from my BF Snapppppp Inte funderat på att editera bort ditt nick mtp att vi har en räv på forumet och du i dagsläget är skyldig staten $30k? Nu finns det sparat
Leooo Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Postad 26 November , 2009 Inte funderat på att editera bort ditt nick mtp att vi har en räv på forumet och du i dagsläget är skyldig staten $30k? Skall ändå busta kontot =)
Snygglenn Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Skall ändå busta kontot =) Varför skulle du göra det? Är väl ändå typ 1/3 av din rulle?
Leooo Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Postad 26 November , 2009 Varför skulle du göra det? Är väl ändå typ 1/3 av din rulle? Jo men gular hellre än ger 1 krona till statn
MilfHunter Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Inte funderat på att editera bort ditt nick mtp att vi har en räv på forumet och du i dagsläget är skyldig staten $30k? Hur fan funkar det där egentligen, kan skatteverket begära ut uppgifter på spelare från FTP enbart med ett nick?
iNCREDiBLE Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Skall ändå busta kontot =) Tänk inte ens tanken.
okocha Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Jo men gular hellre än ger 1 krona till statn that's the spirit!
Leooo Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Postad 26 November , 2009 Hur fan funkar det där egentligen, kan skatteverket begära ut uppgifter på spelare från FTP enbart med ett nick? Finns inte en chans, jag ärju inte ens chuckhay liksom. de ä nån annan
kravmärkt Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Finns inte en chans, jag ärju inte ens chuckhay liksom. de ä nån annan jag känner chuckhay, han bor i grannstaden luleå så det är knappas leoo om ni tror det era fashlister
boman Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 jag känner chuckhay, han bor i grannstaden luleå så det är knappas leoo om ni tror det era fashlister har luleå en grannstad?
BerraFilur Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 har luleå en grannstad? mmm svanstein
jkkman Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 har luleå en grannstad? nä, bara mega som är inne o levlar igen.
bluffsyn Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Ryktas om att du tycker jag är den sämsta HU plo-spelaren du mött så tänkte fråga om du ville lira en session ikväll? Skulle jag oxå vilja. Men live isf, så jag kan sparka han i fittan om han han drar ut.
Recommended Posts