Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan

Recommended Posts

Postad
ja men ev-grafen är den bästa indikationen vi har på vem som faktiskt har edge. därför är den "viktigare" än faktiska winnings i vissa avseenden.

Enbart om du vill kunna uttala dig om hur det kommer att gå sett över ett rejält stort urval händer, UNDER FÖRUTSÄTTNING att spelarnas strategier och spelstyrka inte förändras.

Om man har förlorat men har positivt EV så betyder det egentligen bara att man spelat för få händer för att statistiken skall vara korrekt i förhållande till det man förväntar sig.

• Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Enbart om du vill kunna uttala dig om hur det kommer att gå sett över ett rejält stort urval händer, UNDER FÖRUTSÄTTNING att spelarnas strategier och spelstyrka inte förändras.

Om man har förlorat men har positivt EV så betyder det egentligen bara att man spelat för få händer för att statistiken skall vara korrekt i förhållande till det man förväntar sig.

Den kommer ju aldrig ligga precis där ens faktiska winnings ligger.

Orkar inte med mer uppenbara poster

Slutsatsen(?):

Allinevet är mer precist svar på hur man sprungit än faktiska winnings. Ingen har påstått, vad jag har sett på senaste, att det är en väldigt exakt uppfattning om hur man sprungit.

Postad

Säg till när någon har minat så många händer mellan två spelare så att exakt alla situationer har kommit upp, både spelarna har visat alla sina nonshowdownhänder och ingen har spelarna har blivit bättre eller sämre så är det bara att börja räkna och jämföra linjer!

Postad
(17:29:16) Leoo: När jag har 100k på kontot ska jag steka ett 5001000 bord en hel dag

(17:29:17) Leoo: inte spela

(17:29:19) Leoo: storsteka

måste finnas 100k på kontot snart va? :-D

Postad

Balmtime (Observatör): hey chuck

nidrrrrooon: 1more table?

nidroooooooon: wat bal

Balmtime (Observatör): nice stack :D

Nidrooon: ty, it was a gift from my BF

Snapppppp :mrgreen:

Postad
Balmtime (Observatör): hey mastr

mastrblastr: 1more table?

mastrblastr: wat bal

Balmtime (Observatör): nice stack :D

mastrblastr: ty, it was a gift from my BF

Snapppppp :mrgreen:

Inte funderat på att editera bort ditt nick mtp att vi har en räv på forumet och du i dagsläget är skyldig staten $30k?

Nu finns det sparat 8-)

Postad
Inte funderat på att editera bort ditt nick mtp att vi har en räv på forumet och du i dagsläget är skyldig staten $30k?

Skall ändå busta kontot =)

Postad

Hur fan funkar det där egentligen, kan skatteverket begära ut uppgifter på spelare från FTP enbart med ett nick?

Postad
Hur fan funkar det där egentligen, kan skatteverket begära ut uppgifter på spelare från FTP enbart med ett nick?

Finns inte en chans, jag ärju inte ens chuckhay liksom.

de ä nån annan

Postad
Ryktas om att du tycker jag är den sämsta HU plo-spelaren du mött så tänkte fråga om du ville lira en session ikväll?

Skulle jag oxå vilja. Men live isf, så jag kan sparka han i fittan om han han drar ut.

• Skapa nytt...