Leooo Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2008 jag kan gärna ge dig tips å trix om vi spelar en 25/50kr HU match om du vill Vi kan lira några 5k HU sng'som du vill! Sen får man väl börja göra som alla andra och posta lite heta vids för att hålla dagboken igång; http://www.youtube.com/watch?v=QOApFs494CA Old man still can Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dooken Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 Haha shit, du kan inte gilla pengar när du ger så mycket tips Nja vafan.. Jag tycker det är kul att kommentera och ärligt talat så tror jag inte att jag går gul om jag ger en spelare tips mtp att det finns ganska många till på nätet att ta pengar ifrån. Sen kan man ju se det som att "gör alla det så finns det snart inga fiskar kvar". Men eftersom detta var en engångsföreteelse så gör det mig inte så mycket. Jag spelar för att jag tycker att det är kul och inte för att försörja mig på det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2008 Nja vafan.. Jag tycker det är kul att kommentera och ärligt talat så tror jag inte att jag går gul om jag ger en spelare tips mtp att det finns ganska många till på nätet att ta pengar ifrån. Sen kan man ju se det som att "gör alla det så finns det snart inga fiskar kvar". Men eftersom detta var en engångsföreteelse så gör det mig inte så mycket. Jag spelar för att jag tycker att det är kul och inte för att försörja mig på det. Så det är jag som är fisken? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dooken Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 Så det är jag som är fisken? Nej nu pratade jag mest generellt om att ge bort råd till andra motspelare. Tyckte du spelade bra men som sagt lite passivt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2008 Nej nu pratade jag mest generellt om att ge bort råd till andra motspelare. Tyckte du spelade bra men som sagt lite passivt. Vet igentligen inte vart jag spelar passivt, jag checkfoldar ju inte i en pott som jag höjt upp pree. Menar du att jag kanske ger mig för lätt gata 3/4?.. Du får gärna posta en hand med ett exempel, förutom a,q handen då jag var snooooooortiltad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kaobell Postad 6 September , 2008 Rapport Share Postad 6 September , 2008 http://www.youtube.com/watch?v=QOApFs494CA Old man still can Du har bra musiksmak! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2008 Du har bra musiksmak! Det skaju va lite drag! http://www.youtube.com/watch?v=cZy2qOIxD10 http://www.youtube.com/watch?v=UMEqVAt7s8U Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 Vi kan lira några 5k HU sng'som du vill! Det var ju CG HU NLT snack det var, inte sng. Så säg till om du vill spela +25/50kr eller +$5/10 på ipoker Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 11 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2008 Det var ju CG HU NLT snack det var, inte sng. Så säg till om du vill spela +25/50kr eller +$5/10 på ipoker Varför skulle jag villa utmana i ett spel där jag inte är vinnande? Inte lirat en hand poker på 8 dar nu, riktigt nöjd att jag klara mig utan men börjar bli riktigt taggad samtidigt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 12 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2008 Provade att lira 3st sng's nu men känns fortf att jag är helt sinnessjukt runbad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 13 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2008 Kul, 10dar utan CG så kör man igång lite försiktigt. Bara setups och motrigg så långt mitt öga kan nå, riiiiiiiiiktigt trist. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Demoner ja, om det hade vart så simpelt. Kolla på denna jävla handen då, jag må ha raisat som en jävla åsna men jag skiter i. Seat 1: Mielarz ($68.70 in chips) Seat 2: Ca Nuoc ($16.90 in chips) Seat 3: LouSalomé ($21.15 in chips) Seat 4: HERO ($59.05 in chips) Seat 5: kkh85 ($74.65 in chips) Seat 6: Sidb1 ($48.75 in chips) Sidb1: posts small blind $0.25 Mielarz: posts big blind $0.50 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO Ca Nuoc: folds LouSalomé: calls $0.50 HERO: raises $1 to $1.50 kkh85: folds Sidb1: folds Mielarz: raises $3.50 to $5 LouSalomé: folds HERO: calls $3.50 *** FLOP *** Mielarz: bets $8 HERO: raises $21.50 to $29.50 Mielarz: raises $34.20 to $63.70 and is all-in HERO: calls $24.55 and is all-in Uncalled bet ($9.65) returned to Mielarz *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Mielarz: shows (four of a kind, Aces) HERO: mucks hand Mielarz collected $115.85 from pot *** SUMMARY *** Total pot $118.85 | Rake $3 Board Seat 1: Mielarz (big blind) showed and won ($115.85) with four of a kind, Aces Seat 2: Ca Nuoc folded before Flop (didn't bet) Seat 3: LouSalomé folded before Flop Seat 4: HERO mucked Seat 5: kkh85 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 6: Sidb1 (small blind) folded before Flop Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Demoner ja, om det hade vart så simpelt. Kolla på denna jävla handen då, jag må ha raisat som en jävla åsna men jag skiter i. Seat 1: Mielarz ($68.70 in chips) Seat 2: Ca Nuoc ($16.90 in chips) Seat 3: LouSalomé ($21.15 in chips) Seat 4: HERO ($59.05 in chips) Seat 5: kkh85 ($74.65 in chips) Seat 6: Sidb1 ($48.75 in chips) Sidb1: posts small blind $0.25 Mielarz: posts big blind $0.50 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO Ca Nuoc: folds LouSalomé: calls $0.50 HERO: raises $1 to $1.50 kkh85: folds Sidb1: folds Mielarz: raises $3.50 to $5 LouSalomé: folds HERO: calls $3.50 *** FLOP *** Mielarz: bets $8 HERO: raises $21.50 to $29.50 Mielarz: raises $34.20 to $63.70 and is all-in HERO: calls $24.55 and is all-in Uncalled bet ($9.65) returned to Mielarz *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Mielarz: shows (four of a kind, Aces) HERO: mucks hand Mielarz collected $115.85 from pot *** SUMMARY *** Total pot $118.85 | Rake $3 Board Seat 1: Mielarz (big blind) showed and won ($115.85) with four of a kind, Aces Seat 2: Ca Nuoc folded before Flop (didn't bet) Seat 3: LouSalomé folded before Flop Seat 4: HERO mucked Seat 5: kkh85 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 6: Sidb1 (small blind) folded before Flop ditt preflopp spel suger kuk, openraisa är en sak, men du höjer efter syn och synar sen en reraise, tror du det är vinnande i längden det spel du gör? posta inge mer skit här nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 13 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2008 ditt preflopp spel suger kuk, openraisa är en sak, men du höjer efter syn och synar sen en reraise, tror du det är vinnande i längden det spel du gör? posta inge mer skit här nu! Tack. Skulle uppskatta om nån random modd kunde ta bort hans patetiska inlägg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Wiiiiie back to lowstakes. Sen typ 15e aug är jag back ca 67k svkr, så nu äre bara att börja grinda för jag skall ta igen varenda krona! Är nere på 2.5/5 men siktar på att vara tillbaka runt 7.5/15 - 10/20 om nån månad lite beroende hur lång tid det tar innan jag kan dra en klonk Ses vid borden /leoo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Trist att det går tungt! Men det vänder, bara gneta på! gl! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Första är väl standard för båda. Andra handen så är det väl bara att vika flopp? Tredje standard. Fjärde så förstår jag inte varför du vill ställa för att tjäna en BB? Sen tror jag absolut du kommer tillbaka om du håller ut, och kommentarerna är från en lowstakes spelare och borde tas med en nya salt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Veckopotten var helt skadat kall, hade hela tiden kort i SB vs monster från knappen q,q vs k,k i tidig start, a,t vs a,k som kapade hela stacken. Vidrigt kallt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KneckeHexxaN Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Wiiiiie back to lowstakes. Sen typ 15e aug är jag back ca 67k svkr, så nu äre bara att börja grinda för jag skall ta igen varenda krona! Är nere på 2.5/5 men siktar på att vara tillbaka runt 7.5/15 - 10/20 om nån timme lite beroende hur lång tid det tar innan jag kan dra en klonk Ses vid borden /leoo Antingen ser jag fel eller så har du annan tidsuppfattning:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Antingen ser jag fel eller så har du annan tidsuppfattning:) Du ser tyvärr inte fel.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Du ser tyvärr inte fel.. Haha, nej näre gäller FR har jag inga igentliga krav då det inte går att förlora. Men SH högre än 2.5/5 är det inte tal om, plussade förövrigt 5inköp där innan veckopotten Aja, en dag i rätt riktning +6,1k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Demoner ja, om det hade vart så simpelt. Kolla på denna jävla handen då, jag må ha raisat som en jävla åsna men jag skiter i. Seat 1: Mielarz ($68.70 in chips) Seat 2: Ca Nuoc ($16.90 in chips) Seat 3: LouSalomé ($21.15 in chips) Seat 4: HERO ($59.05 in chips) Seat 5: kkh85 ($74.65 in chips) Seat 6: Sidb1 ($48.75 in chips) Sidb1: posts small blind $0.25 Mielarz: posts big blind $0.50 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO Ca Nuoc: folds LouSalomé: calls $0.50 HERO: raises $1 to $1.50 kkh85: folds Sidb1: folds Mielarz: raises $3.50 to $5 LouSalomé: folds HERO: calls $3.50 *** FLOP *** Mielarz: bets $8 HERO: raises $21.50 to $29.50 Mielarz: raises $34.20 to $63.70 and is all-in HERO: calls $24.55 and is all-in Uncalled bet ($9.65) returned to Mielarz *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Mielarz: shows (four of a kind, Aces) HERO: mucks hand Mielarz collected $115.85 from pot *** SUMMARY *** Total pot $118.85 | Rake $3 Board Seat 1: Mielarz (big blind) showed and won ($115.85) with four of a kind, Aces Seat 2: Ca Nuoc folded before Flop (didn't bet) Seat 3: LouSalomé folded before Flop Seat 4: HERO mucked Seat 5: kkh85 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 6: Sidb1 (small blind) folded before Flop hahahahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 +6130k Sick resultat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Haha, nej näre gäller FR har jag inga igentliga krav då det inte går att förlora. Men SH högre än 2.5/5 är det inte tal om, plussade förövrigt 5inköp där innan veckopotten Aja, en dag i rätt riktning +6130k Skönt att plussa 6,1M sek! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Skönt att plussa 6,1M sek! Säger som gynning; Det satt som ett jävla smäck! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts