gEeWhiZm8 Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 eftersom det inte går att kolla i nå HHs på SVS så är Leo eller nabbes skyldig oss att posta uppdateringar med resultat + HH's här
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Sjukt tunnt indeed Hahaha +1 Speciellt som man kan reppa 1 miljon missade drag på river... Edit: Gillar betsizingen skarpt.
Snygglenn Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Tror nabbes är upp en del. Har varit lite sköna coolers åt båda håll, härligt!
emop1 Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 leo hoppas du skämtar? T9-handen du postade är en väldigt std vbet. Du tycker alltså den är jättetunn å fin? du är sämre än jag trodde och du värdebetade inte dåligt mot mig, du värdebetade inte öht!
Leooo Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 leo hoppas du skämtar? T9-handen du postade är en väldigt std vbet. Du tycker alltså den är jättetunn å fin? du är sämre än jag trodde och du värdebetade inte dåligt mot mig, du värdebetade inte öht! Haha du är så skoen, betta 2x pott med andrapar i 3bettad mkt standard. Konstigt, såg inte dirrekt dig, gretko lr nån annan göra nått sånt, skulle väl vara när gretko får in det pree med a5s men annars är niju nitts puzz
Leooo Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 nabbes är kung. gg leo! Mmmm sa att det var dålig dag på G och hade cpusel timing rätt igenom, aja GG vet att du är bäst av dem jag mött =)
easylife Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 hur bra var harrypkr jämfört med nabbes`?
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Haha du är så skoen, betta 2x pott med andrapar i 3bettad mkt standard. Du uttrycker dig i absoluta termer när din handstyrka är en relativ fråga.
emop1 Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Haha du är så skoen, betta 2x pott med andrapar i 3bettad mkt standard. Konstigt, såg inte dirrekt dig, gretko lr nån annan göra nått sånt, skulle väl vara när gretko får in det pree med a5s men annars är niju nitts puzz jag menar såklart att det är std att värdebeta den rivern, sen om man pushar lr betar 70% lr hur mkt man vill beta är ju en annan sak.. du förstår verkligen inte den där A5s pushen va? du gnällde ju att jag gick till döden med andrapar osv.. å nu är jag nit? svara helst inte alls.
Leooo Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 hur bra var harrypkr jämfört med nabbes`? Hahahaha soet fråga Harrypkr är en av dom 3 sämsta jag någonsin haft ett game mot. Nabbes är en av dom 3 bästa jag någonsin haft ett game mot.
Leooo Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 jag menar såklart att det är std att värdebeta den rivern, sen om man pushar lr betar 70% lr hur mkt man vill beta är ju en annan sak.. du förstår verkligen inte den där A5s pushen va? du gnällde ju att jag gick till döden med andrapar osv.. å nu är jag nit? svara helst inte alls. Mm skulle bettat 1300 och fått syn ist så hade du fattat poängen som var att det va sizen. Att betta är där är väl så cp standard det kan bli. Asså att ni orkar försvara hur dåligt han spelade hela matchen är ett skämt. Skriv helst inget mer!
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Jag förstår att du levlar mkt här o det är helt ok, men jag förstår inte riktigt varför du låtsats vara Look2gd på boss media?
Elitloppet Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Haha du är så skoen, betta 2x pott med andrapar i 3bettad mkt standard. Konstigt, såg inte dirrekt dig, gretko lr nån annan göra nått sånt, skulle väl vara när gretko får in det pree med a5s men annars är niju nitts puzz Visst, sizingen är inte standard. Men det finns inte en näve han spelar såhär som du inte slår förrutom de extremt ovanliga slöspelade setten (som på en såhär dragig bräda är så extremt ovanliga att jag påpekar det igen) så värdebeten är så otroligt standard det kan bli. Just mtp att han inte kan ha dig slagen här ofta alls, och att du kan reppa en massa skit så är inte sizingen speciellt as-tunn heller. Om du inte inser det är det nog du som är nitten.
emop1 Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Mm skulle bettat 1300 och fått syn ist så hade du fattat poängen som var att det va sizen. Att betta är där är väl så cp standard det kan bli. Asså att ni orkar försvara hur dåligt han spelade hela matchen är ett skämt. Skriv helst inget mer! lol ok såg inte ens matchen, och har inte försvarat hans spel i matchen vad ja vet? sa bara att du inte förstår a5 pushen och det gör du obv inte. däremot vet jag att han var bättre än dig om han inte hade ögonbindel. väl skrivet sprutpuni!
Leooo Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 Jag förstår att du levlar mkt här o det är helt ok, men jag förstår inte riktigt varför du låtsats vara Look2gd på boss media? Lirar 510-2550 alla siter under okända namn. Skriv nångång när jag är inne och be om game så körvi!
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Lirar 510-2550 alla siter under okända namn. Skriv nångång när jag är inne och be om game så körvi! svårt när jag inte vet va du heter på boss media
Leooo Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 svårt när jag inte vet va du heter på boss media Asså lol jag är Look2Good vad för sorts bevis vill du ha? Fråga gosan, snackat med han flera gånger när jag vevat PLO
Starfitter Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Hahahaha soet fråga Harrypkr är en av dom 3 sämsta jag någonsin haft ett game mot. Nabbes är en av dom 3 bästa jag någonsin haft ett game mot. ÅÅÅÅÅH JAG ÄÄÄÄLSKAR IRONIN!!!!!!!!! så himla glad blir jag och du har ingen aning om varför (K)
Leooo Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Postad 15 November , 2009 ÅÅÅÅÅH JAG ÄÄÄÄLSKAR IRONIN!!!!!!!!! så himla glad blir jag och du har ingen aning om varför (K) Tyvär fanns det ingen ironi, harry har jagtyckt verka OK i ring min hitta jätteläckor HU som jag exploatera tills tusen, hur mkt tog jag harry? typ 10-15bi på 2sessioner va??
Slasktratt Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Asså lol jag är Look2Good vad för sorts bevis vill du ha? Fråga gosan, snackat med han flera gånger när jag vevat PLO Jag kan i det närmaste bekräfta detta. Står ju att han är från härnta också.
Starfitter Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Tyvär fanns det ingen ironi, harry har jagtyckt verka OK i ring min hitta jätteläckor HU som jag exploatera tills tusen, hur mkt tog jag harry? typ 10-15bi på 2sessioner va?? jag har noll koll på hans spel men humm ja du verkar ju ha delade uppfattningar om honom minst sagt
NikLasVegas Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 ÅÅÅÅÅH JAG ÄÄÄÄLSKAR IRONIN(INORDIN)!!!!!!!!! så himla glad blir jag och du har ingen aning om varför (K) fyp
Recommended Posts