GG Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Hej Leo. Du har mig veterligen aldrig bett mig om spela 150-300 och förstår för den delen inte vad som skulle vara fittigt av mig att inte ge dig action där då jag mer än gärna ger dig action på lägre nivåer och du verkar ju inte heller spela 150-300 speciellt ofta så förstår inte riktigt vad du gnäller om. Häftigt av dig att försöka få det att se ut som jag inte ger action. Liten fail där kompis. Skönt att du anser dig ha edge mot mig då kan du ju ta och komma in på svs och ge mig ett par bord hu, vilket spel du vill och stakes upp till 100-200. Cred ska du ha för att du försöker lära dig spela plo på 100-200 iaf. Haha
GG Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 För övrigt är du inte upp "70-100k" på mig.
Leooo Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 Hej Leo. Du har mig veterligen aldrig bett mig om spela 150-300 och förstår för den delen inte vad som skulle vara fittigt av mig att inte ge dig action där då jag mer än gärna ger dig action på lägre nivåer och du verkar ju inte heller spela 150-300 speciellt ofta så förstår inte riktigt vad du gnäller om. Häftigt av dig att försöka få det att se ut som jag inte ger action. Liten fail där kompis. Skönt att du anser dig ha edge mot mig då kan du ju ta och komma in på svs och ge mig ett par bord hu, vilket spel du vill och stakes upp till 100-200. Cred ska du ha för att du försöker lära dig spela plo på 100-200 iaf. Haha Frågan ärju vem du är, ärdu glanskorv? Isf är det mkt konstigt, för när jag slutade spela dig plo skrev jag. ''Kom till holdem'' du sa visst, väntade 2st 150300 bord sen länge och du satte dig in utan skrev Spelar inte så här högt fyn Öhh nu vet inte jag hur jag skall tolka detta med tror det är att inte ge action. Lr?? Om du är glanskorv dvssss
Leooo Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 För övrigt är du inte upp "70-100k" på mig. Enligt mitt HM är jag 88649kr upp på dig NLHE
GG Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Jag är glanskorv. Jag spelar inte 150-300. Ska vi spela nu?
GG Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Öhh nu vet inte jag hur jag skall tolka detta med tror det är att inte ge action. Lr?? Om du är glanskorv dvssss Jag har gett dig action exakt varje gång jag fått chansen förutom denna gång då du skulle vara tuff och lira 150-300, är det den lägsta nivån du spelar på? Isåfall har jag varit i nån konstig psykos senaste tiden för har inte sett dig där mer än en gång
Leooo Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 Jag har gett dig action exakt varje gång jag fått chansen förutom denna gång då du skulle vara tuff och lira 150-300, är det den lägsta nivån du spelar på? Isåfall har jag varit i nån konstig psykos senaste tiden för har inte sett dig där mer än en gång Var stuck den dan för vart runnad så högt på morgonen, ville därför forsätta där. Fett lol att du inte ger action :SSSS
GG Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 När ska vi spela? Spelar gärna nu då jag inte har mkt action alls.
Leooo Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 När ska vi spela? Spelar gärna nu då jag inte har mkt action alls. Så du spelar mig inte 150300 men du nekar fortf inte action?? förstår ej :S
Leooo Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 Ok vi spelar 150-300, jag väntar Na bättre action nhl10 imo :lol:
protte Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Så du spelar mig inte 150300 men du nekar fortf inte action?? förstår ej :S Ganska enkelt ? han spelar dig gärna o spelar allt under 150300
GG Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Aj aj aj, nu blev det lite pinsamt här Hojta till om du vill lira någon gång. Önskar jag hade nån som bad mig om action som jag samtidigt har sån enorm edge mot. Du har det bra du Leo.
corgi Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Na bättre action nhl10 imo :lol: haha pinsamt
DL Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 pinsamt o kaxa o sen inte spela av leo...
sexyterran Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 jag tycker de micros som kaxar sej ska ta o lugna ner sej eftersom ni inte har något med grudgen i fråga att göra. jag ser det som, de som själva söker action mot leo får käfta hur mkt de vill, de andra kan vara tysta. rimligt?
Supertequila Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 jag tycker de micros som kaxar sej ska ta o lugna ner sej eftersom ni inte har något med grudgen i fråga att göra. jag ser det som, de som själva söker action mot leo får käfta hur mkt de vill, de andra kan vara tysta. rimligt? std forumsgrej imo
DL Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 lika löjligt att sexyterran ska komma o leka gud isåfall, alla har väl rätt till en åsikt? Kalla folk för microstakeskillar då han själv kör lågt.
Leooo Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 lika löjligt att sexyterran ska komma o leka gud isåfall, alla har väl rätt till en åsikt? Kalla folk för microstakeskillar då han själv kör lågt. LoL? Sexyterran lirar lika högt som mig
swahnroger Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 har garanterat edge på dig hört från flera håll att du är mkt sämre än du tror Alltså. Enda gången folk uttrycker sig så är när dom inte vet vad dom pratar om men *hoppas* att det är sant. Djupt tragiskt. Som vinnande pokerspelare borde du veta bättre.
Leooo Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 Alltså. Enda gången folk uttrycker sig så är när dom inte vet vad dom pratar om men *hoppas* att det är sant. Djupt tragiskt. Som vinnande pokerspelare borde du veta bättre. Inte fair att outa folk eftersom dom kan gå miste om framtida action
DL Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Du spelade 10-20 som std för några månader och 25-50 och uppåt vid hybris nu under ett par månader? nåja. mestadels sett wien96bure på 25-50 50-100, oavsett så kändes det som en löjligt fördömande kommentar utan anledning vilket fick mig o sänka mig till samma nivå.
Recommended Posts