Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan

Leooo

Recommended Posts

• Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej det går ju inte. För då måste man ju erkänna att man har fel. :roll:

Hur vore det om ni motiverade era tankesätt med lite handanalys så kanske ni framstod som något mindre... speciella.

Eller så kanske det blir du som får krypa till korset? Vem vet? Chansen finns men är försvinnande liten?

Den är nog ytterst minimal med tanke på hur bra motivationer ni har framkommit med så här långt.

Men visst, det är såna som ni som pröjsar för mitt liv så jag ska inte klaga för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resten av er påminner om den där snubben på WPT som slowspelade sin floppade kåk ända till rivern. Och väl på rivern överbetade han all in när det enda han får syn av är en bättre hand.

Hej & tack, typ. WP. GG.

Enda skillnaden jämfört med Leo är väl att WPT-offret åtminstone hivade in pengarna först i potten, istället för att syna bort hela stacken med 0% att vinna.

Länk till kommentar

Resten av er påminner om den där snubben på WPT som slowspelade sin floppade kåk ända till rivern. Och väl på rivern överbetade han all in när det enda han får syn av är en bättre hand.

Hej & tack, typ. WP. GG.

Enda skillnaden jämfört med Leo är väl att WPT-offret åtminstone hivade in pengarna först i potten, istället för att syna bort hela stacken med 0% att vinna.

Ser du på WPT för att få inspration till ditt redan vinnande spel?

Länk till kommentar

Den är nog ytterst minimal med tanke på hur bra motivationer ni har framkommit med så här långt.

Men visst, det är såna som ni som pröjsar för mitt liv så jag ska inte klaga för mycket.

[] Har lärt dig att böja ett verb

[] Har inte mindervärdeskomplex

Ditt nick säger väl allt.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...