Slasktratt Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Please, någon. Orka ta en "seriös" diskussion med chokladen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Jaaaaaa, nu har dagboken fanimej exakt allting Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Please, någon. Orka ta en "seriös" diskussion med chokladen. Nej det går ju inte. För då måste man ju erkänna att man har fel. Hur vore det om ni motiverade era tankesätt med lite handanalys så kanske ni framstod som något mindre... speciella. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Nej det går ju inte. För då måste man ju erkänna att man har fel. Eller så kanske det blir du som får krypa till korset? Vem vet? Chansen finns men är försvinnande liten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Nej det går ju inte. För då måste man ju erkänna att man har fel. Hur vore det om ni motiverade era tankesätt med lite handanalys så kanske ni framstod som något mindre... speciella. Eller så kanske det blir du som får krypa till korset? Vem vet? Chansen finns men är försvinnande liten? Den är nog ytterst minimal med tanke på hur bra motivationer ni har framkommit med så här långt. Men visst, det är såna som ni som pröjsar för mitt liv så jag ska inte klaga för mycket. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Men visst, det är såna som ni som pröjsar för mitt liv så jag ska inte klaga för mycket. Epic Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 För bra, snälla fortsätt!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Äntligen en som inser den givna folden efter att motståndaren har 3-betat 7 gånger pott på turn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Resten av er påminner om den där snubben på WPT som slowspelade sin floppade kåk ända till rivern. Och väl på rivern överbetade han all in när det enda han får syn av är en bättre hand. Hej & tack, typ. WP. GG. Enda skillnaden jämfört med Leo är väl att WPT-offret åtminstone hivade in pengarna först i potten, istället för att syna bort hela stacken med 0% att vinna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Äntligen en som inser den givna folden efter att motståndaren har 3-betat 7 gånger pott på turn. joråsåatt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Resten av er påminner om den där snubben på WPT som slowspelade sin floppade kåk ända till rivern. Och väl på rivern överbetade han all in när det enda han får syn av är en bättre hand. Hej & tack, typ. WP. GG. Enda skillnaden jämfört med Leo är väl att WPT-offret åtminstone hivade in pengarna först i potten, istället för att syna bort hela stacken med 0% att vinna. Ser du på WPT för att få inspration till ditt redan vinnande spel? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Jag älskar pf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Jag älskar pf Vi älskar dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Ser du på WPT för att få inspration till ditt redan vinnande spel? Nej inte nu längre. Men WPT gjorde mig till en vinnande spelare utan att spela en enda hand samtidigt. Du kanske borde prova det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Jaaaaaa, nu har dagboken fanimej exakt allting för lite grafer och bilder imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 för lite grafer och bilder imo. Ni gnällerju ba när jag postar grafet så slutat med det, vill du se sept? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 för lite grafer och bilder imo. Och framförallt för lite förklaringar till varför man blir feltad med typ 5:e nötterna på hand. Var det tilt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Och framförallt för lite förklaringar till varför man blir feltad med typ 5:e nötterna på hand. Var det tilt? Stoppar du bara in pengar med nöten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callingstation Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Den är nog ytterst minimal med tanke på hur bra motivationer ni har framkommit med så här långt. Men visst, det är såna som ni som pröjsar för mitt liv så jag ska inte klaga för mycket. [] Har lärt dig att böja ett verb [] Har inte mindervärdeskomplex Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Och framförallt för lite förklaringar till varför man blir feltad med typ 5:e nötterna på hand. Var det tilt? +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Stoppar du bara in pengar med nöten? Nej, vad har det med saken att göra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Pinsamt att chocolate får ta så mycket skit när han har helt rätt.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Den är nog ytterst minimal med tanke på hur bra motivationer ni har framkommit med så här långt. Men visst, det är såna som ni som pröjsar för mitt liv så jag ska inte klaga för mycket. [] Har lärt dig att böja ett verb[] Har inte mindervärdeskomplex Ditt nick säger väl allt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Pinsamt att chocolate får ta så mycket skit när han har helt rätt.. +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts