sentenced Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Tycker det händer ofta när jag är i BB med någon form av svaga Ax händer att det är en eller två som limpar, är det då automatisk raise? Undrar även hur man ska spela dom svaga Ax händerna från SB när bara BB är kvar preflop. Citera
cc8801 Postad 5 Juni , 2008 Rapport Postad 5 Juni , 2008 limpa, beta pott om du träffar esset annars fold. ax är en grymt överskattad hand Citera
Smocke_ Postad 5 Juni , 2008 Rapport Postad 5 Juni , 2008 När small blind bara limpar in höjer jag nästan alltid honom och det leder ofta till en fold. Tvinga honom att spela en större pott när du har position. Kanske bara är jag men jag hatar verkligen när folk limpar in i SB. De lär nog sig till slut att inte göra det längre med skithänder. Citera
Rebonius Postad 5 Juni , 2008 Rapport Postad 5 Juni , 2008 För det första, vilket spel talar du om? Citera
sentenced Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 pratar om shorthanded nolimit Citera
upandcoming Postad 6 Juni , 2008 Rapport Postad 6 Juni , 2008 limpa, beta pott om du träffar esset annars fold. ax är en grymt överskattad hand limpa små ess i sb är ett ganska överskattat spel Citera
sentenced Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 limpa små ess i sb är ett ganska överskattat spel Så vad menar du med detta ska man folda istället? Gärna förklara lite mer vad du menar. Citera
strater Postad 6 Juni , 2008 Rapport Postad 6 Juni , 2008 med risk för att låta dryyyyg... finns inget bra svar, reads reads reads... Citera
eurythmech Postad 6 Juni , 2008 Rapport Postad 6 Juni , 2008 Är väl knappast readberoende. Eller, i 19 fall av 20 checkar vi bara i bb. Citera
eppee Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Jag höjer nästan alltid när jag är bb om sb är ensam synare. För det första har jag bäst poss om han synar. För det andra synar han nästan aldrig. Har jag Ax på small kastar jag skiten Beror väl helt på spelstil skulle jag säga Citera
Recommended Posts