Dinn3r42 Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Jag har mina pengar på Tjeckien för 2.85. Förmodligen kommer Schweiz att spela för nollan men det stoppar inte Koller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Schweiz - Tjeckien Utan att ha väldigt bra koll på lagen skulle jag inte beta på "side" i den här matchen. Kan gå hur som helst. Möjligtvis X, men inget för hobbylirare för blir ju inte skoj att se matchen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Krotaien-Österrike Portugal-Turkiet Tyskland-Polen Skön trippel! Även att Österrike tar 0 poäng spelas till 5 ggr pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Idag kör jag att Tjeckien och Portugal vinner, standard. Visst kan Schweiz kryssa eller tom vinna men jag kör ett stabilt system idag. Tippar även på ett 2-0 resultat till Tjeckien, 13ggr pengarna på svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Det ska till ett "dem-geni" för att propagera för Tjeckien till 2.40 efter att Tjeckien till 2.75 ifrågasatts. Joho, du ska köra på Betfair. Jag har nog ett man-crush på Eury... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Schweiz är faktiskt favoriter på Betfair, 2,8 mot 3,0 på tjeckien. Så ser inte den dubbeln som stabil (= Tjeckien är mitt favoritlag, så jag är all in på dom. Folk som skriver odds från svs rekommenderar jag att dega in på Betfair under EM även om ni bara stsar lite för skojs skull, ni blir ju rånade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Schweiz är faktiskt favoriter på Betfair, 2,8 mot 3,0 på tjeckien. Så ser inte den dubbeln som stabil (= Tjeckien är mitt favoritlag, så jag är all in på dom. Folk som skriver odds från svs rekommenderar jag att dega in på Betfair under EM även om ni bara stsar lite för skojs skull, ni blir ju rånade. Det blir att göra det ser jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Schweiz är faktiskt favoriter på Betfair, 2,8 mot 3,0 på tjeckien. Så ser inte den dubbeln som stabil (= Tjeckien är mitt favoritlag, så jag är all in på dom. Folk som skriver odds från svs rekommenderar jag att dega in på Betfair under EM även om ni bara stsar lite för skojs skull, ni blir ju rånade. Ska precis regga på Betfair, någon kampanjkod att tipsa om någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Kroatiens striker som skytteliga vinnare för 20+ lockar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Jag letar för övrigt nån slags bra exceldokument där jag kan bokföra alla mina spel så jag kan hålla nån sorts ordning på dem, samt där jag kan se hur mycket jag backar totalt. Tre pitepaltar till den som tipsar mig om något. Prova http://www.spelboken.se perfekt att bokföra sina bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Nu börjat det dra ihop sig...så skål !! Och lycka till med bettingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Kroatiens striker som skytteliga vinnare för 20+ lockar Petric? Fick 35 i odds på honom själv, och såg att alla sidor verkade ha minst 30 på honom. EM-bettingen började ju fint annars, ehum... Första bettet torskat iaf då jag satsade X i öppningsmatchen, men tjeckerna tog en sannerligen oförtjänt seger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 krysset i öppningsmatchen sket sig. nu gäller 2-0 till portugal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Tur med Tjeckien... Portugal bokas nu för o säljas senare in i matchen, tror inte på tidigt ledningsmål. Hejja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 krysset i öppningsmatchen sket sig. nu gäller 2-0 till portugal. Klonk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 krysset i öppningsmatchen sket sig. nu gäller 2-0 till portugal. klick klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Klonk! klick klonk Klonk! Att jag har Meireles i drömelvan gjorde inte slutminuten mindre underbar. In med vinsten på Tyskland och Kroatien imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Kanske läge och betta på Portugal-seger mot Tjeckien i nästa omgång redan nu. Finns 2.25 att få, och Portugal imponerade grymt mycket mer än Tjeckien idag. Imorgon jobbar vi in kroaterna och tyskarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Enkel förstaomgång. Dessa bets hade jag.. Schweiz - Tjeckien 2 Schweiz - Tjeckien 0-1 Schweiz - Tjeckien 0-2 Portugal - Turkiet 1 Portugal - Turkiet 2-0 Synd att man bara bettar för kaffepengar:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Enkel förstaomgång. Dessa bets hade jag.. Schweiz - Tjeckien 2 Schweiz - Tjeckien 0-1 Schweiz - Tjeckien 0-2 Portugal - Turkiet 1 Portugal - Turkiet 2-0 Synd att man bara bettar för kaffepengar:-) du är ju sån sjuk lottogubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Enkel förstaomgång. Dessa bets hade jag.. Schweiz - Tjeckien 2 Schweiz - Tjeckien 0-1 Schweiz - Tjeckien 0-2 Portugal - Turkiet 1 Portugal - Turkiet 2-0 Synd att man bara bettar för kaffepengar:-) Schweiz - Tjeckien 2 Portugal - Turkiet 1 Gav enkla 4.68ggr för 1840:- netto på expekt. Btw... vilket sjukt jäkla sopäng Tjeckien är. Inte många kronor som åker in där i fortsättningen. Har Baros i drömelvan, olyckligt medveten om att han troligen inte ens kommer få starta någon av matcherna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Btw... vilket sjukt jäkla sopäng Tjeckien är. Inte många kronor som åker in där i fortsättningen. Har Baros i drömelvan, olyckligt medveten om att han troligen inte ens kommer få starta någon av matcherna. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 är lite sent ute nu jag vet men hittade inte tråden förräns nu... ett av dom bättre spelen i EM innan dagens matcher var helt klart 2,5 på att portugal kommer ta sg till semifinal... Relativt enkel grupp och allt tyder på ev. kvartsifnal mot kroatien. Kanske ännu bätte om polen/österrike tar sig vidare? har dock svårt att se de.. ser att portugal till semi ger 2.06 just nu... känns helt klart spelvärt fortfarande. 1.54 på tyskland imorrn mot polen är sjuuukt spelvärt. Hade degat in en hel del på allt över 1.35. Annars gick väl dagens spel sisådär. Torsk på schweiz men blev större bet på portugal, så dagen slutade plus iaf. Imorrn känns kroatien och tyskland givet.. Gillar annars dom lite längre spelen vilka som går vidare från gruppen, till semi osv. En trippel med kroatien(tyskland för säkrare pengar), portugal och spanien vidare från gruppen känns jäkligt stabil. Kan inte se nåt av dom lagen missa avancemang. Torres som skytteligavinnare ger ändå 10 ggr degen på Betfair. Bara skicka in en liten slant. Har svårt o se nån annan spelare mer spelvärd än torres. Mkt tankar här men efter veckor av funderingar måste man ju komma fram till nåt... EDIT; turkiet känns väldigt spelvärda mot schweiz och tjeckien efter att ha sett dagens matcher.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 jag letar efter ett kryss som e lika säkert som sverige v grekland så jag kan köra dubbel och sätta en fin slant. annars kan jag rekommendera endast X i swe - gre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts