jason Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Blev anklagad för fusk i chatten efter att en annan spelare upptäckte att jag använde betpot scriptet, (för er som inte vet vad det är så finns mer info här http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/BetPot). Jag mailade då min VIP host och frågade om det är OK att köra .ahk script på Party Poker. Fick då följande lite kryptiska svar. "Hej Martin, Tack för ditt mail. Du kan använda dett hjälpmedel så länge det enbart används till att skapa short cuts." Så vad kan man dra för slutsatser av det? Att script får användas om det bara förenklar ditt spelande, men ej utför egna besult? Eller hur tolkar ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Ja du verkar ha förstått det hela rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Så med andra ord så borde Betpot scriptet vara OK att använda..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Så med andra ord så borde Betpot scriptet vara OK att använda..? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HookaHey Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Hoppas du inte laddade ner zip filen som fanns på sidan du länkar till. Pokerscript i zipfiler innhåller i 95% av fallen trojaner som är skräddarsydda för att utnyttjas på just den sajten de är skrivna för. Skriv ditt eget AutoHotKey eller AutoIt3 script, det är inte svårt och tar inte lång tid. Alltid bättre att vara på den säkra sidan. Om du nu känner att du MÅSTE använda zip-filen så för guds skull skanna den med ett bra antivirus (i.e. Kaspersky) före och efter du extraherar och kör skripten. Jag skrev en bunt script i AHK för någon månad sedan för svenska spel och länkade till dragon naturally speaking så jag kunde spela med rösten. Hela processen från nerladdning av programvara till klara att använda röstkommandon gick på ca 4 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts