eyedol Postad 6 Juni , 2008 Rapport Postad 6 Juni , 2008 +$120. Spelar 0.05/0.10 på Party. Nick? =) Har en vän som kör där också. Citera
Dead-Inside Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Är lite sen in pga ban. Men ~20k. Tyvärr spenderade jag runt 25k på diverse skräp samt 16k på en obetald räkning för att posten inte gjorde sitt jobb. Hur som helst var jag otroligt äcklig badrun och trots mycket spelade lyckades jag inte dra in någon nämnvärt. Fem backdagar, en plusdag, och sen fem backdagar till - vad göra. Men men, gedigen grind ger sin belöning tillslut. Citera
LegalizeIt2 Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Ska börja lägga upp mina resultat, "good and bad" för att motivera mig själv att spela "rätt". Resultat för maj: Spelade till största del $10 usd sng + mtt, det som drar ner resultatet är mina "mtt skott" på högre nivåer. Totalt antal turneringar: 82 Netto vinst: $855 Total ROI: 83% (ROI 10/11 usd = 182%) Citera
Recommended Posts