bajenager Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 hej hur kan ni ranka unibet så högt som ni gör vem fan är det som gör det alltså sätter betygen, en sån skitpokersite som denna ska inte ens finnas på listan, det ända dom är ute efter är att LURA pengar av folk som vill spela och ha en trevlig kväll med lite poker, BOJKOTTA UNIBET NU!!!!!!! Citera
Eblinho Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 en trevlig kväll med poker var det ja Citera
okocha Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 Ok tack, jag ska genast bojkotta unibet! Finns det något mer jag borde hålla mig borta från? Citera
omgbanana Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 shit, nu ligger unibet illa ute. bäst att alla cashar ut innan de blir likvidering av bolaget! Citera
Existing-user Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 shit, nu ligger unibet illa ute. bäst att alla cashar ut innan de blir likvidering av bolaget! Folk borde efter alla skräckhistorier man hört därifrån... Citera
Recommended Posts