sexyterran Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 TJena Undrar bara om, nu med alla som blir hackade hej vilt, ligger svagheten i msn? alltså, om du har en msn som du inte använder mejlen från, är det lika lätt att hacka själva mejlen som det är msn'n? eller är det tvärt om? är det hotmail som är lätt att hacka sen får du personens msn på köpet? hoppas ni förstår vad jag menar. Citera
Apelsinjuice Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 TJena Undrar bara om, nu med alla som blir hackade hej vilt, ligger svagheten i msn? alltså, om du har en msn som du inte använder mejlen från, är det lika lätt att hacka själva mejlen som det är msn'n? eller är det tvärt om? är det hotmail som är lätt att hacka sen får du personens msn på köpet? hoppas ni förstår vad jag menar. Att du ska hacka Microsofts krypterade databaser med användarinformation och lösenor verkar lite.... svårt... Menar du om någon hackar ditt Hotmail alternativt MSN konto? Då kan de lösenordet och kan därigenom logga in på ditt Hotmail/MSN konto genom respektive nätmejltjänst. Jag tror du borde förtydliga din fråga lite. Citera
Recommended Posts