Gå till innehåll

Swedish Sunday Million Special


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Hej,

 

Vi har nyligen haft en vinnare i vår turnering Sunday Million och med flera andra svenska vinster föregående helg i några av de största turneringarna på PokerStars visar Sverige återigen att vi just nu har några av världens bästa pokerspelare.

 

"rythman" kammande hem hela $137.253 tidigare denna månad och blev alltså "Sunday Million Champion".

 

För att fira rythmans seger kör PokerStars en svensk specialsatellit till Sunday Million med 5 extra platser adderade. Turneringen går av stapeln nu på söndag kl. 17:30 CET (11:30 ET) och du kan köpa in dig direkt för endast $22.

 

Du hittar turneringen under flikarna "Turnering" -> "Privat" och när du kommit dit letar du rätt på "Swedish Sunday Million Special" för att sedan anmäla dig.

 

Lycka till!

 

Har ni frågor om denna turneringar svarar vi gärna på dem här.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi har nyligen haft en vinnare i vår turnering Sunday Million och med flera andra svenska vinster föregående helg i några av de största turneringarna på PokerStars visar Sverige återigen att vi just nu har några av världens bästa pokerspelare.

 

"rythman" kammande hem hela $137.253 tidigare denna månad och blev alltså "Sunday Million Champion".

 

För att fira rythmans seger kör PokerStars en svensk specialsatellit till Sunday Million med 5 extra platser adderade. Turneringen går av stapeln nu på söndag kl. 17:30 CET (11:30 ET) och du kan köpa in dig direkt för endast $22.

 

Du hittar turneringen under flikarna "Turnering" -> "Privat" och när du kommit dit letar du rätt på "Swedish Sunday Million Special" för att sedan anmäla dig.

 

Lycka till!

 

Har ni frågor om denna turneringar svarar vi gärna på dem här.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Tja!

 

Har ni några planer på att göra så att stars blir skattefritt eller låta oss byta nick en gång i alla fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har nyligen haft en vinnare i vår turnering Sunday Million och med flera andra svenska vinster föregående helg i några av de största turneringarna på PokerStars visar Sverige återigen att vi just nu har några av världens bästa pokerspelare

Det här tyckte jag var riktigt kul:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag är osäker på hur dessa frågor relaterar till den här turneringen i fråga. Men planer av den här typen har jag tyvärr svårt att svara på då jag inte har någon möjlighet att ge den typen av besked.

 

Det är för närvarande inte tillåtet att byta nick. Det står klart och tydligt när man registrerar sitt konto att man inte kan byta sitt nick efter att man har valt det.

 

Observera att turneringen "Swedish Sunday Million Special" inte har lagts ut i lobbyn ännu men att den kommer upp inom kort och i god tid innan söndag.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag är osäker på hur dessa frågor relaterar till den här turneringen i fråga. Men planer av den här typen har jag tyvärr svårt att svara på då jag inte har någon möjlighet att ge den typen av besked.

 

Det är för närvarande inte tillåtet att byta nick. Det står klart och tydligt när man registrerar sitt konto att man inte kan byta sitt nick efter att man har valt det.

 

 

Det finns ju inget värde för Svenskar att spela turneringar på pokerstars eftersom man måste skatta på vinsterna.

 

Antar att du håller med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Turneringen #90181187 finns nu uppe men står som "Annonserad".

 

Man kan använda den fina sökfunktionen i "Turneringsfiltret...", skriv in tex "Swedish" i sökfunktionen så hittar man turneringen med en gång.

 

Anmälningarna börjar två timmar före start.

 

Lycka till imorgon.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...