Gäst Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Blev alldeles varm inombords av den lilla gymhistorien GL och fortsätt skriva =) haha ja instämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Direkt från mitt hjärta: Tack! Tack för att du börjar skriva igen:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Sjukt vad folk verkar uppskatta dagboken! Jag hade inte väntat mig det, men det är najs. Jag spelade både turrar och cashgame i fredags. Jag började med att fixa $5k plusset på PLO, men på turneringarna backade jag. Jag tror jag hade inköp för cirka $4k och cashade för $1,5k. Jag löste grind/alla hjärtans dag problemet smidigt också. Jag var ut igår och tog med mig tjejen hem, så hoppas det ska vara ok att jag spelar ikväll nu när hon i alla fall har fått vakna upp med mig på hjärtedagen. Btw så är turneringarna ikväll sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 haha.. jävligt optimistiskt där om tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Sjukt vad folk verkar uppskatta dagboken! Jag hade inte väntat mig det, men det är najs. Jag spelade både turrar och cashgame i fredags. Jag började med att fixa $5k plusset på PLO, men på turneringarna backade jag. Jag tror jag hade inköp för cirka $4k och cashade för $1,5k. Jag löste grind/alla hjärtans dag problemet smidigt också. Jag var ut igår och tog med mig tjejen hem, så hoppas det ska vara ok att jag spelar ikväll nu när hon i alla fall har fått vakna upp med mig på hjärtedagen. Btw så är turneringarna ikväll sjukt bra. TG <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Är det någon speciell turnering ikväll förutom FTOPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Gsop $5k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Gsop $5k Ah, synd att man inte var skräckrik då. btw, samma minut du svara på som jag posta frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Gsop $5k och ipokers mille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 haha.. jävligt optimistiskt där om tjejen. Det gick bra i alla fall. TG <3 Thorn <3 Ah, synd att man inte var skräckrik då. btw, samma minut du svara på som jag posta frågan Underskattat att ta MTTskott ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Hoppas förresten mat och koffeintabletter ska hjälpa mot trötthet och bakfylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Hoppas förresten mat och koffeintabletter ska hjälpa mot trötthet och bakfylla. Bakfylla inte bra mot nattgrind...eller tvärtom. *Och jag lär mig aldrig att Ipokers mille börjar kl 19:00. Där spara man dom 500$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Hoppas förresten mat och koffeintabletter ska hjälpa mot trötthet och bakfylla. http://forumserver.twoplustwo.com/61/mtt-community/efficient-energy-solutions-my-gift-mttc-709020/ "ok so i have drank these on and off for awhile now, i was introduced by a close friend of mine who picked up the recipe in prison. they would literally play cards for 60 hours at a time during weekends when they didnt have to work hopped up on what they called Bombays (no this is not the Gin drink), instead it is a clever mix of dr. pepper and coffee that gets you so wired that it's ridiculous. i have been awake for 40 straight hours off a single Bombay, including 2 sessions of mass tabling, a midterm, and we have a weekly hearts game tonight. so ill easily be up for 2 days on this stuff. it's a lot of caffeine so use with caution, i have been kind enough to take photos of me making onw and i will detail the process for you" värt att prova någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 http://forumserver.twoplustwo.com/61/mtt-community/efficient-energy-solutions-my-gift-mttc-709020/ "ok so i have drank these on and off for awhile now, i was introduced by a close friend of mine who picked up the recipe in prison. they would literally play cards for 60 hours at a time during weekends when they didnt have to work hopped up on what they called Bombays (no this is not the Gin drink), instead it is a clever mix of dr. pepper and coffee that gets you so wired that it's ridiculous. i have been awake for 40 straight hours off a single Bombay, including 2 sessions of mass tabling, a midterm, and we have a weekly hearts game tonight. so ill easily be up for 2 days on this stuff. it's a lot of caffeine so use with caution, i have been kind enough to take photos of me making onw and i will detail the process for you" värt att prova någon gång Förutom att Dr Pepper är det vidrigaste man kan dricka. Tvivlar på att det blir bättre i mix med kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Det blev en fin kväll med två femteplaceringar. Den första kom i Partys highroller för $7,2k och den andra i den riktiga highrollern, dvs Ongames $5kfo. Den gav $31k och tillsammans med två mindre cashes i UBs 100r och FTPs sena 150fo samt ett €1,5k plus från PLO så slutade kvällen på ungefär fina $30k upp! Slutsats: Dagboksriggen lever Jag kom i säng först halv 8 på morgonen, men sov ut skönt ända till kl 16. Efter en skön middag med ett par vänner bar det av till gymmet för ett pass rygg och ben. Jag fick lite coachning i marklyftet så nu är förhoppningsvis tekniken på grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Efter en skön middag med ett par vänner bar det av till gymmet för ett pass rygg och ben.Varför är det så, förhållandevis, vanligt med kombon nörderi och lyfta skrot? Om jag vet att någon dels sysslar med något intellektuellt krävande och dels tränar så känns det sannolikare med gymmande än bollsport. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 lol ** grattis reb till fina kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 lol ** grattis reb till fina kvällen Tacktack Är obv jättenöjd och skoj att springa långt över $EV. Varför är det så, förhållandevis, vanligt med kombon nörderi och lyfta skrot? Om jag vet att någon dels sysslar med något intellektuellt krävande och dels tränar så känns det sannolikare med gymmande än bollsport. Jag funderade lite snabbt på det, men kom inte fram till någon rimlig förklaring. Det finns ju anledningar till att bollsporter borde vara mer populära hos "nördar" med tanke på att det är mer taktik inom bollsporter än inom tyngdlyftning. Jag reserverar mig dock för att ha totalfel. Jag är inte speciellt duktig på varken träning, bollsporter eller människans anatomi. En trolig förklaring är i och för sig att vi är tillräckligt kloka för att förstå att endorfiner är roligt Allmän nördfakta om mig är att jag nu har löst över 7000 st kungen i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Allmän nördfakta om mig är att jag nu har löst över 7000 st kungen i rad. Är den fortfarande lika rolig att lägga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Är den fortfarande lika rolig att lägga? Man kan väl kanske kalla det en ovana, men samtidigt inbillar jag mig att det ska vara någon slags "hjärngymnastik". Borde kolla upp om sådant egentligen har någon effekt. Det är i alla fall lite roligt och nu och då gör man ju fel och måste gå tillbaka och ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 16 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Jag spelade PLO HU och vann på 5/5 sajter! Tyvärr har jag inte koll på hurdana summor, men plus är plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jestii Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Allmän nördfakta om mig är att jag nu har löst över 7000 st kungen i rad. Känner igen mig där, var tvungen att avinstallera windows spelen till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 17 Februari , 2010 Rapport Share Postad 17 Februari , 2010 Varför är det så, förhållandevis, vanligt med kombon nörderi och lyfta skrot? Om jag vet att någon dels sysslar med något intellektuellt krävande och dels tränar så känns det sannolikare med gymmande än bollsport. Ett par ideer helt utan dokumenterad bakgrund (med introspektion som främsta källa), vore intressant att veta om det stämmer och i så fall till vilken grad men jag orkar inte googla: * Det kan finnas en negativ korrelation mellan analytisk förmåga och skicklighet i bollsport, eftersom man i bollsport ofta måste låta bli att tänka och bara köra intuitivt, vi nördar kan ha svårt för det. * Lyfta skrot är mer attraktivt än spinningpass och dylikt eftersom vi ej gillar att lyda order och föredrar att köra enligt eget huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 17 Februari , 2010 Rapport Share Postad 17 Februari , 2010 jag tror att nördar föredrar att göra saker själva istället för i lag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 17 Februari , 2010 Rapport Share Postad 17 Februari , 2010 Ett par ideer helt utan dokumenterad bakgrund (med introspektion som främsta källa), vore intressant att veta om det stämmer och i så fall till vilken grad men jag orkar inte googla: * Det kan finnas en negativ korrelation mellan analytisk förmåga och skicklighet i bollsport, eftersom man i bollsport ofta måste låta bli att tänka och bara köra intuitivt, vi nördar kan ha svårt för det. * Lyfta skrot är mer attraktivt än spinningpass och dylikt eftersom vi ej gillar att lyda order och föredrar att köra enligt eget huvud. Det kan också vara så att vi nördar vill ligga, så är det iaf för mig. Men bra poänger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts