Gå till innehåll

John_teh_Donk NL$100 Tar gärna synpunkter på HH


John_teh_Donk

Recommended Posts

Angående steghanden, raisa mer på turn nu har han odds att syna med färgdraget även om det är ett otroligt fiskigt spel av honom. Ge inte upp, vet att du är vinnande :).

Tackar för lite pushande ord, kan nog behövas om det ska gå :-)

 

I steghanden... trodde att jag gav honom långt ifrån odds att syna. Men det är klart, han märker ju att jag har nåt bra, och kanske dom implicita oddsen räcker i det läget?

 

Om jag inte räknar alldeles fel var potten på 71$ efter min höjning, och det kostade honom 29$ att syna.

Så 71/29 = 2.4:1 i pottodds. Och om han har 9 outs på rivern behöver han minst 4.11:1 i pottodds för att syna.

 

Jag brukar tänka som dom ofta säger i cash game podcasts osv; att man VILL ju att dom ska syna med drag osv så länge dom inte får rätt odds.

Men i det här läget kanske det hade varit bättre att höja mer eller pusha eftersom han nog inte hade lagt sig.

 

Kan man räkna på det här sättet om man tänker på hans implicita odds, och vill se om dom räckte till?

Om jag pushat all-in istället för att höja på turn:

 

Pott när jag höjt på turn: 130,5.

BB måste syna med sina sista 88.5$.

 

Så 130.5/88.5 = 1.5:1 i pottodds när han fortfarande behöver 4.11.

 

Känner att man gett sig ut på lite hal is här :-P men stämmer det får han ju mycket sämre odds iaf. Frågan är vad man tjänar mest på i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 546
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Om jag inte räknar alldeles fel var potten på 71$ efter min höjning, och det kostade honom 29$ att syna.

Så 71/29 = 2.4:1 i pottodds. Och om han har 9 outs på rivern behöver han minst 4.11:1 i pottodds för att syna.

 

Jag brukar tänka som dom ofta säger i cash game podcasts osv; att man VILL ju att dom ska syna med drag osv så länge dom inte får rätt odds.

Men i det här läget kanske det hade varit bättre att höja mer eller pusha eftersom han nog inte hade lagt sig.

 

Kan man räkna på det här sättet om man tänker på hans implicita odds, och vill se om dom räckte till?

Om jag pushat all-in istället för att höja på turn:

 

Pott när jag höjt på turn: 130,5.

BB måste syna med sina sista 88.5$.

 

Så 130.5/88.5 = 1.5:1 i pottodds när han fortfarande behöver 4.11.

 

Känner att man gett sig ut på lite hal is här :-P men stämmer det får han ju mycket sämre odds iaf. Frågan är vad man tjänar mest på i längden.

 

 

 

Men du vet ju inte att han sitta på ett drag right? Han har väl en del 2 par och set och lite luft förutom sina drag? Hitta shoven så att du göra likadant med dina drag och set =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar för fullt i veckan, så pokerprojektet ligger lite vilande. Är antagligen ledig imonn, så isf blir det spel!

Du har räknat lite fel i oddsen. Han får oddsen 71+29/29 för att syna.

Hm jag får det fortfarande till 71/29.

 

Potten är på 12$ när floppen är lagd. 12 + mina 36.5 + BB's syn 7.5 + BTN's minraise 15 = 71.

Eller har jag missat nåt/räknat fel ändå?

 

Men du vet ju inte att han sitta på ett drag right? Han har väl en del 2 par och set och lite luft förutom sina drag? Hitta shoven så att du göra likadant med dina drag och set =)

Nej det är sant. Men på den brädan känns det väldigt troligt att han har ett drag. Särskilt om man tänker på hur det såg ut preflop, och hur passivt han spelar.

 

Men det är ju oftast som du/ni säger, att han synar säkert en all-in med set/2 par/T8.

Det enda han kan tänkas folda av dom händerna är väl just färgdrag som han gärna FÅR folda där. Så jag håller nog med efter lite funderande :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24/4 +200 kr

 

Känner mig rätt missnöjd över denna dag. +750 kr på FTP, men gick innan dess -550 kr på SvS 2.5/5.

Tänker inte börja gnälla på fiskarna, men tycker det donk-galna spelet på SvS är så jäkla trist (även om det är mycket värde för den som orkar grinda där).

 

Var upp 1700 kr på FTP efter två timmars spel. Funderade på att sluta, men körde på ett tag till.

Trist nog hamnade man då i några potter med tvåpar mot högre tvåpar på river, tvåpar mot set osv, som gjorde att mer än hälften av pluset försvann.

 

Känner mig halvt missnöjd, eller halvt nöjd (beroende på hur man ser på saken :-P) med mitt spel idag.

Spelade bra 60% av tiden, men tappade fokus ett tag och gjorde några onödiga spel.

 

________________________________________________

 

Fi spelade 41/0/1.6, alltså riktig lördagsfisk... Kanske bara skulle ha synat river?

På turn började jag misstänka att han satt på AK/AQ, och på river när han betade tänkte jag "han måste ha högre 2 par nu." Så varför i *** höjer jag?

Visst hälften av gångerna har han säkert AT/AJ, men ändå. Lördagsfiskar är f*nimej svårare att spela mot än regs :roll:

 

Full Tilt Poker $0.50/$1 Pot Limit Hold'em - 5 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

UTG: $330.35

CO: $128.65

Hero (BTN): $189.15

SB: $100.00

BB: $99.00

 

Pre Flop: ($1.00) Hero is BTN with 2 :diamond: A :club:

BB calls $1, 2 folds, Hero raises to $4, 1 fold, BB calls $3

 

Flop: ($9.00) A :heart: 2 :spade: Q :diamond:(2 players)

BB checks, Hero bets $5, BB calls $5

 

Turn: ($19.00) 4 :club:(2 players)

BB bets $6, Hero raises to $18, BB calls $12

 

River: ($55.00) K :spade:(2 players)

BB bets $8, Hero raises to $33, BB calls $25

 

Final Pot: $121.00

Hero shows 2 :diamond: A :club: (two pair, Aces and Twos)

BB shows K :diamond: A :spade: (two pair, Aces and Kings)

BB wins $118.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det är så han menar heller? Fi har har bara 9 outs på rivern, och då behöver han minst 4.11:1 enligt oddstabellen.

 

Vad han behöver för odds nämnde jag väl varken skaz eller jag något om? Bara vilken direkt vinstchans han behöver för att syn ska vara korrekt just då.

 

Räknar man implicita odds så får han ju faktiskt runt 4,5:1, vilket faktiskt kan berättiga hans syn om han räknar med att vinna på alla ruter. Nu gör han inte det alltid, men det lär vara bra nära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad han behöver för odds nämnde jag väl varken skaz eller jag något om? Bara vilken direkt vinstchans han behöver för att syn ska vara korrekt just då.

Tror hela diskussionen blev väldigt rörig i och med att jag är rätt dålig på poker-matte, samtidigt som skaz antagligen skrev fel på nåt sätt.

 

post91131945177mr4.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill förtydliga en grej jag kom på så här i efter hand... bilden var alltså menad åt mig inte mot skaz, eftersom jag är halvdålig på poker-matematik. Såg nu att det kanske kan missuppfattas.

 

26/4: håll i er... +50 kr

Jag hann visserligen inte spela mer än 1.5 timmar. Men det trista är att dom dåliga resultaten inte beror på varians (visst delvis kanske), men till största del beror dom på mig.

Disciplinen blir bättre och bättre, men fortfarande inte bra. Kan sällan spela en session utan att donka bort en stor summa i några potter jag vet att jag oftast förlorar.

Så glädjen för pokern finns för tillfället inte, går mest runt och är deppig och besviken på mig själv när man tänker på pokern, pga att jag inte kan skärpa mig som många andra.

Men men, man ska ha nåt att jobba på :-P

 

Spelade 3 bord igår istället för 2, och det gjorde faktiskt att man var upptagen mest hela tiden, och inte började ge sig in i tveksamma lägen.

Ska testa mer med 3 bord imonn, får se hur det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så glädjen för pokern finns för tillfället inte, går mest runt och är deppig och besviken på mig själv när man tänker på pokern, pga att jag inte kan skärpa mig som många andra.

Men men, man ska ha nåt att jobba på :-P

 

Det är lättare sagt än gjort, men man bör inte snegla så mycket på andra om man vill må bra. Visst kan man inspireras av bra folk det går bra för. Men jag tycker aldrig man ska låta sig själv sänkas för att andra människor klarar av saker som man själv inte klarar av för tillfället. Man vet ju så lite om dessa människor och bara för att någon gör något bra behöver det inte betyda att man skulle vilja byta liv med denna person så att säga.

 

I övrigt så vet du vad jag tycker är boten för att du ska skärpa till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah såg nu att det var BB som synade och inte BTN men fortfarande även om han inte har dem exakta oddsen så får han väl den känslan när du minraisar BTNs raise.

Så fiskigt som han spelade handen antar jag att han inte är en mattematiker så när han raisar och BTN reraisar borde du dra till runt 45 istället för 35 men det är ju bara en liten sak vet inte om det hade påverkat handen så mycket.

 

Sen har du ju inte hamnat i en downswing, du får ju dessutom rakeback så fattar inte varför du är deppig du vinner ju pengar? :D. Även om man går breakeven på spelet får man ju lite pengar från rb och sen när spelet väl släpper blir det ju en fin bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lättare sagt än gjort, men man bör inte snegla så mycket på andra om man vill må bra. Visst kan man inspireras av bra folk det går bra för. Men jag tycker aldrig man ska låta sig själv sänkas för att andra människor klarar av saker som man själv inte klarar av för tillfället. Man vet ju så lite om dessa människor och bara för att någon gör något bra behöver det inte betyda att man skulle vilja byta liv med denna person så att säga.

Ja bra sagt, jag håller helt klart med där.

Det är inte så att jag blir sur "för att jag inte är som xxxx". Är nog mindre så än dom flesta andra faktiskt.

 

Jag är nog ganska bra på att sätta mål sett till vad som är realistiskt för tillfället, och se mina begränsningar, och acceptera att inte kan få mer än man jobbar för.

Blir snarare less och besviken på mig själv, när jag inte når mina mål på grund av slöhet/dumhet som jag VET är fel när jag gör dom. Till största del när man spelar då man inte borde, eller fortsätter när man vet att tilten börjar komma.

Men det har blivit mycket bättre, och tror jag börjar nå lite resultat där nu!

I övrigt så vet du vad jag tycker är boten för att du ska skärpa till dig.

Spela lägre stakes? :-P

 

Ah såg nu att det var BB som synade och inte BTN men fortfarande även om han inte har dem exakta oddsen så får han väl den känslan när du minraisar BTNs raise.

Så fiskigt som han spelade handen antar jag att han inte är en mattematiker så när han raisar och BTN reraisar borde du dra till runt 45 istället för 35 men det är ju bara en liten sak vet inte om det hade påverkat handen så mycket.

Ja hur det än hade gått längre fram i handen vore det nog bäst att raisa till 45 som du säger.

Att raisa 3-4 ggr är väl det normala, och när jag satt på stegen och misstänkte att han satt på färgdraget är lite mer än min-raise inte direkt nöten hehe.

 

Sen har du ju inte hamnat i en downswing, du får ju dessutom rakeback så fattar inte varför du är deppig du vinner ju pengar? :D. Även om man går breakeven på spelet får man ju lite pengar från rb och sen när spelet väl släpper blir det ju en fin bonus.

Det är sant! Är väl bara det att jag ligger minus sen projekt semi-pro startade, och vill inte börja med att tappa pengar.

Särskilt när det beror på dåligt spel och inte utdragningar, det är då jag blir less.

Men men, tackar för feedback :-) Nu blir det grind!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela lägre stakes? :-P

 

Jo, som du vet så känner jag ju som så att kör man inte över en nivå så bör man gå ner i nivå tills man kör över en nivå. En stor del av vinsten inom poker(på alla nivåer) kommer ju ifrån att man orkar härda ut trots att folk spelare som idioter. Man måste ju vara bättre än Fi för att vinna pengar av Fi(och då framstår Fi ofta som ett klantarsle). Speciellt med tanke på raken.

 

Men jag vet att du inte ser på pokern på det sättet och jag respekterar ditt vägval. Dock kan jag inte "hjälpa" dig så mycket eftersom jag hela tiden i mitt skrivande i den här dagboken kommer tillbaka de grundantaganden(se till att köra över nivån osv) som du inte delar. Dina problem med tilt menar jag tex mycket väl kan komma ifrån att du spelar på en nivå du kanske inte riktigt slår.

 

Men jag fortsätter följa din DB och kanske kan jag komma med lite handanalyser framöver. Spelanalys överlag är nog ngt jag ska fokusera mer på framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

27/4 +570 kr

I alla fall ett litet plus, men är inte överlycklig direkt.

Fick en rush och var upp 400$ första sessionen, men tappade sen en hel del i många mellanstora potter.

 

Avslutade med att tappa 100$ när jag hade lågt färgdrag+mellanpar mot en halvfisk med AQo på floppen 7c6dQd.

Potten var på runt 10 bb på flop, och fi blixt-pushade all-in med fullt inköp. Jag trodde att han antingen hade stegdrag, AQ, eller högre färgdrag utan par, så jag synade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Benny: Tackar för ett bra inlägg! Även om man inte har exakt samma åsikter är det alltid bra att bli påmind om andra vinklar så man inte snöar in :-)

 

Men jag fortsätter följa din DB och kanske kan jag komma med lite handanalyser framöver. Spelanalys överlag är nog ngt jag ska fokusera mer på framöver.

Det hoppas jag! Alla analyser och funderingar är välkomna, och denna db svämmar ju inte över med svar direkt :-P

 

Jo, som du vet så känner jag ju som så att kör man inte över en nivå så bör man gå ner i nivå tills man kör över en nivå.

Men i dagens pokervärld är det frågan hur högt man som "normal spelare" kan komma, om man ska köra över en nivå för att spela där.

 

Jag tycker nästan att NL100$ är den lägsta nivån för att kunna använda lite normala strategier där motståndarna förstår vad man gör, och där man utvecklas. På NL50 och lägre tycker jag att man står helt stilla utvecklingsmässigt sett om man spelat nåt år.

 

En professionell spelare som spelat hundratusentals händer, och har en fet bankrulle som klarar stora svängningar kan säkert köra över NL100$. Men på NL200$ och högre tror jag det blir jäkligt svårt som normalt klättrande spelare, att inte spela en nivå om man inte kör över den.

 

Jag säger inte att NL100$ är svårslaget för den som vill, för 90% av regsen är förutsägbara, och oftast finns det nån fisk på bordet.

Men det är inte så mycket superfiskar att man alltid blir räddad efter att ha gjort ett stort misstag en session.

 

Och ju bättre pokerfolket blir på strategi, ju mer avgörande blir människan bakom strategin.

Nu för tiden kan nästan alla vinna pengar, men inte alla kan hålla i dom i längden. För några år sedan kunde väldigt många varken vinna pengar, eller hålla i de pengar dom hade.

 

Så problemet just nu för mig ligger nog inte i om jag spelar NL100 eller NL50, utan i att kunna hålla i pengarna jag vinner från dom sämre spelarna på nivån dom gånger man börjar bli trött, okoncentrerad osv.

För jag spelar mer aggressivt än NIT regsen, tar många småpotter, samtidigt som jag vinner lika många stora potter. Och har minst lika mycket kunskap om spelet som dom bra på nivån.

 

Tror nästan jag skulle spela som bäst om man hade en kniv mot strupen varje session hehe.

För jag har aldrig bara förlorat förlorat förlorat så pengarna rasar. Utan jag vinner 10 inköp, blir alltför avslappnad osv "för nu gör det inte så mycket om jag förlorar", sen försvinner några inköp pga detta felaktiga tänkt.

Sen känner jag "shit nu går jag ju ordentligt minus om jag inte skärper till mig", sen spelar man sitt A-game igen till man sitter säkert.

 

Men det ska bli intressant att se om jag kan bli bättre på detta nu, om man får börja jobba mindre om nån vecka... så på ett sätt får man ju mer och mer en kniv mot strupen när man spelar, i o m att om jag börjar tappa inköp på NL100 och inte jobbar fullt MÅSTE jag ju kliva ner i nivå.

 

På nåt sätt tror jag att jag gillar problem, annars hade jag nog gett upp att försöka slå pokermänniskan i mig för länge sen, för att slå dom flesta spelarena på NL100$ kan jag. Det är svårare att slå mig själv lol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lagt märke till en sak... f*n vilken soft poker man spelar när man har feber och är sjuk :-P

 

Det har inte blivit nån poker sedan i onsdags, då jag jobbat HELA dagarna. Vaknade med feber och en jätteförkylning i torsdags, men tänkte kämpa på och jobba ändå. Blev ett 14.5 timmars pass... lämpligt :rolleyes:

 

Så igår låg man däckad i sängen hela dagen. Är fortfarande riktigt hängig, orkar precis sitta upp i stolen hehe.

Tänkte ändå testa spela lite. Körde 1.5 timme och det gick helt ok.

 

Man spelar iaf jäkligt lugnt och avslappnat när man har feber och är sjuk... orkar inte bry sig så mycket om nån 3-betar, utan lägger sig för att man inte orkar anstränga sig i en stor pot...

 

Misstänker att nån som c-betar har 2 överkort när man själv floppar andra paret på en 428 flop; "äh jag orkar inte bråka, tar honom senare".

 

Funderar på att göra en squeeze med 67s för att pumpa upp stämningen vid bordet; "nä... nä... jag orkar inte nu".

 

Jag sparade hur som helst en hel del $ i potter där jag i vanliga fall skulle gett mig in i stora potter med mediokra händer, och jag tror inte det är helt fel.

Jag fick mer cred när jag bluffade, fick ändå betalt med bra händer, och risken för utdragningar var minimal.

 

Allt detta gjorde att jag nog hittat några läckor i mitt spel. Tror jag spelar för aggressivt/LAG i potter och vid bord där det inte passar, bara för att jag tycker det är roligare, men kanske inte alltid tror 100% att det är det bästa spelet utan på ett sätt chansar.

 

Jag är nog ofta för övertaggad när jag spelar i vanliga fall, plus att jag inte bryr mig så mycket om jag förlorar nån stor pott, men ändå blir lite less.

 

Så ska försöka ta det lite lugnare i vissa lägen i fortsättningen. Är man FÖR aggressiv målar man bara en stor måltavla på sig själv, och alla vet ändå vad man håller på med nu för tiden.

 

dartboard.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom att tänka på en sak jag tycker är rätt lustig... att han som vann mest på online-pokern 2008 förutom Phil Ivey oftast inte gillar att spelar poker, men tycker det "är ok som jobb".

 

Phil Galfond svarar på om han kommer fortsätta spela hela livet:

The short answer though, is that I don't want to play poker my whole life, no. It's okay for a job, but I don't really enjoy it usually.

 

2/5 +500 kr

 

Har fortfarande en riktigt dryg förkylning och feber som gör att man knappt orkar tänka. Får se om jag spelar lite ikväll ändå.

 

Jag har i alla fall köpt Holdem Manager istället för Pokertracker 3 nu. Och är riktigt nöjd.

HM har ju allt som man saknar i PT, men saknar inget som PT har vad jag märkt. Så inte mycket att fundera över!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som du hade samma problem som mig ;), jobbigt med förkylning dock men bra att det hjälper i pokern hehe.

 

Krya på dig!

Thx! Ja det är lätt att dra iväg för mycket åt nåt håll innan man stabiliserat nya strategier mm :-P

__________________________________________________

 

Fi är en hobbyfisk, som spelar 29/6/3 över 55 händer.

Han synade snabbt min bet på flop, och gick all-in på en gång efter min check.

Skulle ni lagt er här? Antar att läggningen är ok, eller kanske det enda rätta. Känns som att han oftare har nåt av alla kombinationer av färg, en K, set, eller t o m stege här oftare än nåt jag slår.

 

Full Tilt Poker $0.50/$1 No Limit Hold'em - 6 players

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

MP: $100.00

CO: $92.40

BTN: $36.70

SB: $58.40

BB: $98.25

Hero (UTG): $123.25

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is UTG with 6heart.gif 6spade.gif

Hero raises to $3.50, 2 folds, BTN calls $3.50, 2 folds

 

Flop: ($8.50) 5club.gif 8spade.gif 7spade.gif(2 players)

Hero bets $5, BTN calls $5

 

Turn: ($18.50) Kspade.gif(2 players)

Hero checks, BTN bets $28.20 all in, Hero requests TIME, Hero folds

 

Final Pot: $18.50

BTN wins $17.60

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krya på dig! Jag blir fan rädd för män när jag är sjuk och min saknad efter en sötnos blir allt intensivare.

 

Vad kostar HM och PT? Funkar HM till SvS? Jag ska köpa ngt snart. Dock inte PO, hade det när jag körde på PP och det var världshistoriens buggigaste program.

 

Har du haft några nämndvärda buggproblem med PT eller HM? Varför är HM så mkt bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krya på dig! Jag blir fan rädd för män när jag är sjuk och min saknad efter en sötnos blir allt intensivare.

Tackar, haha jo jag kan förstå vad du menar :mrgreen:

 

Vad kostar HM och PT? Funkar HM till SvS? Jag ska köpa ngt snart. Dock inte PO, hade det när jag körde på PP och det var världshistoriens buggigaste program.

HM kostar 640 kr, och PT3 kostar 720 kr.

Men du kan testa HM gratis i 15 dagar, och PT3 i 60 dagar, innan du köper. Så det är bara att prova och se vilket som är bäst för dig.

 

Jag är inte helt säkert på att HM fungerar 100% till SvS, men det kanske går med HHconverter.

Finns säkert svar på forumet om man kollar också.

 

Har du haft några nämndvärda buggproblem med PT eller HM? Varför är HM så mkt bättre?

Nej har inte märkt några buggar eller problem alls faktiskt.

 

Fördelarna med HM vad jag märkt än så länge är att det är snabbare än PT när man kollar runt på all statistik/alla händer i databasen osv (det problemet började dock i senaste uppdateringen av PT för mig).

 

Sen finns det fler användbara och intressanta stats i HM, både på bordet och i programet.

T ex att man kan se från vilka positioner folk har 3-betat/stjäl blinds mm.

 

All-in EV är också kul att se, så ser man om man ligger bättre eller sämre till "variansmässigt" :-P

 

En del finns väl i PT också, men det är där från början i HM, och mycket bättre upplagt.

 

Sen finns det säkert mer funktioner som jag inte upptäckt än, har bara använt det nån dag än så länge :)

Men jag skulle absolut välja HM om det fungerar. PT fungerar ju också bra, och det är nog inget avgörande spelmässigt vilket man väljer egentligen (förutom HUD'en då, som är bättre i HM).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krya på dig! Jag blir fan rädd för män när jag är sjuk och min saknad efter en sötnos blir allt intensivare.

 

Vad kostar HM och PT? Funkar HM till SvS? Jag ska köpa ngt snart. Dock inte PO, hade det när jag körde på PP och det var världshistoriens buggigaste program.

 

Har du haft några nämndvärda buggproblem med PT eller HM? Varför är HM så mkt bättre?

 

Jag vet inte hur det är med PT, men HM har en hel del erbjudanden där man kan regga sig på olika siter och spela ihop en bonus och samtidigt få HM. Om man ändå tänker köpa HM så ökar det värdet på bonusarna rätt rejält då du i princip clearar en insättningsbonus och samtidigt clearar HM. Jag spelar själv mot en $65-bonus på RedKings för 8x och kommer samtidigt få HM Pro när jag är klar med bonusen. Totala värdet blir alltså $145 för 520 player points på Ongame.

 

Kolla HM for free för att se vilka siter du kan välja mellan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3/5 +730 kr

Plussade ett inköp igår.

Gjorde några riktigt tighta läggningar, men orkade inte möta en riktig cooler eller bli bad beatad i onödan när man sitter här förkyld och j*vlig hehe.

 

 

Finns inget annat än vik i 66 handen imo... wp

Ja det kändes vettigast, drog säkert redan dött mot färg eller set.

 

Drunken_Penguin: Bra tips där om HM. Det finns ju ingen anledning att inte få det gratis om man känner för att testa en ny site.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...