sombrero Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Ska till vegas i sommar, vill åka helikopter över grand canyon och försöker övertala respartners att det vore ascoolt... vet att ett par här har gjort det och tänkte fråga vad det kostar?? Nån som inte har gjort det men ändå vet får gärna svara också... Citera
Jennez Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Har för mig att det ligger runt $300 för de billigaste turerna. Citera
sombrero Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 Har för mig att det ligger runt $300 för de billigaste turerna. Per person? Tack för det snabba svaret =) Citera
sombrero Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 $250-500 per skalle. Rekommenderar att ni tar en tur som stannar uppe vid den där utsiktsgrejen där man kan gå ut på en glasbro! Sjysst... tack så mkt Citera
Riggdevil Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 $250-500 per skalle. Rekommenderar att ni tar en tur som stannar uppe vid den där utsiktsgrejen där man kan gå ut på en glasbro! "Stampa icke på bron!" Citera
polar bear Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 Jag tog en helikoptertur som landade i botten på ravinen. Klart mäktigt att sitta och käka lunch med 1200 m höga väggar runt sig. Hettan var kvävande då det inte fläktade nånting längst ner... Sen på hemvägen gick solen ner så man fick en tur över stripen och fick se härligheten uppifrån. Mäktigt. Även om jag redan gjort det står det på min måste-lista om jag kommer till Vegas igen. Citera
Recommended Posts