Gå till innehåll

The well - T9suited


padrinosftw

Recommended Posts

Tjenixen, tänkte skutta ner i wellen den här söndagkvällen i brist på saker att göra. Är ju ingen pf-profil direkt, hade en dagbok förrut och småpostat lite inte mer. Har för närvarande lagt ner pokern men hade tänkt ta upp det till hösten igen.

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/42893-ergyn-t9suited-ger-pokern-en-ny-chans.html

 

Gamla dagboken. förväntar mig inte mkt action här men kanske kan underhålla någon och mig själv ett tag iaf :) Aja, kör igång då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför la du ner pokern?

Har du någonsin övervägt att ha sex med ett djur?

Om inte hur mycket pengar vill du ha för att ta det från en hund?

 

Jag blev lurad på a shitload of moneys (för mig). Så jag cashade ut resten när jag märkte att jag inte klarade av att spela under den otroliga livstilten.

Nej aldrig.

Sjusiffrigt? Bisarr situation att leva in sig i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur blev du lurad?

hur mycket $ blev du lurad på?

 

Mest pinsamma jag någonsin varit med om. Snackade med honom ett tag, han byggde upp förtroende, jag såg honom vinna och började lita på honom. En dag ville han att jag skulle föra över 400 euro till han och hans polare en turnering eftersom han själv inte skulle hinna göra det osv. Det rann iväg rejält och blev kanske 11k euro tillslut, någonstans mellan 10-13k euro iaf.

 

Finns inget jag någonsin gjort som jag ångrar eller skäms över lika mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du fortfarande på B2B om så varför inte på någon av de stora siterna som t.ex. Pokerstars?

 

Spelar som sagt inte men jag har alltid spelat på 24h av ren bekvämlighet. Farsan som fick mig att börja där och jag kunde aldrig vänja mig vid annan design eller vad man nu ska säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mest pinsamma jag någonsin varit med om. Snackade med honom ett tag, han byggde upp förtroende, jag såg honom vinna och började lita på honom. En dag ville han att jag skulle föra över 400 euro till han och hans polare en turnering eftersom han själv inte skulle hinna göra det osv. Det rann iväg rejält och blev kanske 11k euro tillslut, någonstans mellan 10-13k euro iaf.

 

Finns inget jag någonsin gjort som jag ångrar eller skäms över lika mycket.

 

äckligt, var det en stor % av din rulle?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa pizzerian i Åkersberga?

 

Medellivslängden i Sverige i dag är 78 år. Vad tror du den ligger på om 100 000 år?

 

Viktig fråga! Har för mig att vi har 17+ pizzerior i denna ort på 30 000 invånare förövrigt. Padrinos är lite av en favorit, annars är min granne bergas ruggigt het på kebabpizzor.

 

Ugh.. Är sämst på sånna här frågor. Om vi ens lever då liksom, ska vi säga.. 94 år och 123 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det bästa respektive sämsta med att inte spela poker/ta pokerpaus?

 

Bästa är att jag slipper humörssvängningarna som pokern ger + att man blir ju mycket mer social. Det sämsta är väl att det börjar bli lite tunt på pengar nu och att det är ett förbannat intressant spel som jag saknar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kunde göra precis vad du ville med han som stal dina penga, och var helt säker på att du du inte skulle åka dit för det, vad skulle du då göra? Du får honom alltså levererad hem till dig (eller valfri plats) tillsammans med ett frikort från staten.

 

Har du oftast för långa tånaglar eller håller du ordning på dom kontinuerligt?

 

Varför funderar du på att plocka upp pokern i höst igen?

 

Vilken nivå tror du att du börjar på?

 

Varför T9s som nick?

 

Din starkaste sida som pokerspelare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du kunde göra precis vad du ville med han som stal dina penga, och var helt säker på att du du inte skulle åka dit för det, vad skulle du då göra? Du får honom alltså levererad hem till dig (eller valfri plats) tillsammans med ett frikort från staten.

 

Har du oftast för långa tånaglar eller håller du ordning på dom kontinuerligt?

 

Varför funderar du på att plocka upp pokern i höst igen?

 

Vilken nivå tror du att du börjar på?

 

Varför T9s som nick?

 

Din starkaste sida som pokerspelare?

 

Såja nu börjar de riktiga frågorna. Jävlar va svårt.. Han skulle förnedras förjävla hårt iaf.. Vill egentligen inte riktigt gå in på det men skulle inte direkt döda honom för att han snodde 100k för mig. Men det fittiga sättet han gjorde det på och fick mig att må så jävla dåligt av det gör det ju så jävla mycket värre. Ta en hammare och slå ut varje tand är väl en början.

 

Har okej koll, de växer ju så jävla lite ändå.

 

Därför att jag verkligen älskar poker, kommer inte kunna hålla mig borta ifrån det. Dessutom anser jag mig ganska duktig och gillar utmaningen. Att det blir just i höst är pga att jag inte orkar sitta inne och uggla framför datorn i sommar framförallt.

 

Beror på hur mycket jag sätter in, men just nu antar jag att jag skulle nöta € 25 sng's.

 

Tyckte det var nice när jag regga mig, var ju ganska grön då och 10/9 är födelsedagen och en skön starthand.. Kind of lame, ska se om man kan ändra på det om jag blir aktivare här igen.

 

Är riktigt vass på att anpassa mig till motståndet så länge jag inte lirar för höga nivåer. Har inga som helst problem med att spela varken snortight som 99-åriga Agda eller löst som vilken dåre som helst.

 

Bra frågor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för winrate över dina senaste 100k händer?

 

Har tyvärr ingen statistik över det, men var ganska mkt +-0 med mitt cashgame spel. Min grej var sngs, kolla på http://www.sharkscope.com och sök efter ERGYN på b2b. Tyvärr är statsen lite förstörda eftersom jag chipdumpade en del till killen som lurade mig via HU sngs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror du kan ha missuppfattat, eller så missuppfatatde jag.

men hur kunde det rinna iväg från 400 som du lånade ut till honom till att bli dryga 10k?

 

Aha, ber om ursäkt. Tänkte att jag började med 400 osv..

 

Men hur det rann iväg.. Ja det är ju den pinsamma delen. Jag förstår verkligen inte själv men det var att han hela tiden övertalade mig. Helt sjukt bra lögnare måste jag erkänna.. När en transfer inte gick igenom från han till mig så var det alltid en bra ursäkt, jag fick t o m gå in på hans internetbank och kontrollera att allt var korrekt osv.. Lånade ut mer eftersom jag trodde att han redan skickat osv.. Skulle träffa honom inne i sthlm en dag men han dök aldrig upp, hade telefonkontakt med honom hela tiden och t o m det lyckades han prata bort. Han lurade mig att de hindrat överföringar från hans VISA-kort också så att det var därför han behövde låna av mig för att möta en superfisk HU på 10-20. Sista €3k (fick tillbaks €1,5k av sidan som insåg att något var på tok) försvann när han loggade in på mitt konto och tog ut de resterande pengarna som jag hade tryckt på att de skulle cashas ut typ. Sjukt klumpigt av mig.

 

Jag var helt sjukt naiv helt enkelt.

 

Förövrigt vet jag var killen bor, har hans person nummer osv, namn och annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...