Rojne Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Hej! När jag ska kolla handhistory från svs med mozilla blir sidan näst intill helt blank, någon annan med samma problem och som vet hur jag löser detta? MVH Citera
Prizonic Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Jag har samma problem fast med IE, tror att det är någon säkerhetsinställning men vet inte vad. Citera
Hjort Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Det är Active-X som behöver aktiveras. Filerna skrivs till hårddisk i xml-format också. http://www.hhconverter.com/index.html borde funka om man inte vill använda webläsaren. Dock ingen som helst aning om programmet är säkert. Citera
Rojne Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2008 Det är Active-X som behöver aktiveras. Filerna skrivs till hårddisk i xml-format också. http://www.hhconverter.com/index.html borde funka om man inte vill använda webläsaren. Dock ingen som helst aning om programmet är säkert. Ja, har öppnat genom IE ett par gånger men där finns det en flik där jag kan godkänna Active - X, men nu har jag mozilla som standardläsare och vill helst öppna genom den. Måste ju gå att ställa in i mozilla men hur? Citera
geten1 Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Jag använder Firefox, å det går alldeles utmärkt för det mesta. Men i bland så blir det helt blankt, fast det brukar bara vara under en mindre mängd händer. Citera
Rojne Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2008 Jag använder Firefox, å det går alldeles utmärkt för det mesta. Men i bland så blir det helt blankt, fast det brukar bara vara under en mindre mängd händer. Det gjorde det för mig med men på nya datorn med Vista börja det krångla. Ingen som har något tips? Citera
Loveless Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Har inte haft några problem med FF och Vista. Kan kontrollera ikväll om jag gjort något för att få det att funka. Att vissa händer blir blanka beror på spelare med namn som spökar till xml formatet. Citera
Recommended Posts