LykkaSiGya Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 När jag skapade mitt nickname satsade jag på latin för att försöka framstå som intellektuell. Nu har jag emellertid upptäckt att mitt nick även skapar ett påstående om en moderator när man slänger om bokstäverna. Detta är naturligtvis inte meningen utan ett högst olyckligt och märkligt sammanträffande. Vill självfallet inte skymfa någon så om ni vill kan jag ändra mitt namn. Lykka = Klyka Si = Is Gya = Gay Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Du satsade på latin? Vad betyder "LykkaSiGya" på latin då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 När jag skapade mitt nickname satsade jag på latin för att försöka framstå som intellektuell. Nu har jag emellertid upptäckt att mitt nick även skapar ett påstående om en moderator när man slänger om bokstäverna. Detta är naturligtvis inte meningen utan ett högst olyckligt och märkligt sammanträffande. Vill självfallet inte skymfa någon så om ni vill kan jag ändra mitt namn. Lykka = Klyka Si = Is Gya = Gay Känns mer som att du tyckte att du var jävligt fyndig när du skapade ditt nick och är missnöjd med att ingen har kommenterat det. Nu gör du istället ett aktivt försök att få lite cred för din påhittighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Känns mer som att du tyckte att du var jävligt fyndig när du skapade ditt nick och är missnöjd med att ingen har kommenterat det. Nu gör du istället ett aktivt försök att få lite cred för din påhittighet. Är nog en i det närmaste hundraprocentig read. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Är nog en i det närmaste hundraprocentig read. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Känns mer som att du tyckte att du var jävligt fyndig när du skapade ditt nick och är missnöjd med att ingen har kommenterat det. Nu gör du istället ett aktivt försök att få lite cred för din påhittighet. Japp japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 21 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Känns mer som att du tyckte att du var jävligt fyndig när du skapade ditt nick och är missnöjd med att ingen har kommenterat det. Nu gör du istället ett aktivt försök att få lite cred för din påhittighet. qft osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Hahahahaha! Klyka är bög! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Hahahahaha! Klyka är bög! Hur känns det att äntligen få stiga ut ur garderoben? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Det var inte så här jag hade tänkt mig det... Men nu kan Jennez, jag och KF äntligen ägna oss åt våra rollspel med uppblåsta latexdräkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Det var inte så här jag hade tänkt mig det... Men nu kan Jennez, jag och KF äntligen ägna oss åt våra rollspel med uppblåsta latexdräkter. Avis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Hahahahaha! Klyka är bög! Personangrepp obv. Ban på klyka plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 Klyka caught teh ghey lililililoloolololololol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Ni PF:are har så skön och avslappnad humor. Det är inte så allvarligt liksom. Man kan skoja med varandra osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Ja, jävlar vad roligt, så här kul har jag inte haft sen: http://www.sr.se/p3/hassan/sounds/has0423.ram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Men vad betyder det på latin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 En genant upptäckt jag gjorde är att ditt nick innehåller ett Y. Vilket gör det ganska unikt bland latinska fraser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 Maj , 2008 Rapport Share Postad 22 Maj , 2008 Han menar Gaelic så klart... På Gaelic betyder hans nick "AC Milan suger". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 23 Maj , 2008 Rapport Share Postad 23 Maj , 2008 Ni PF:are har så skön och avslappnad humor. Det är inte så allvarligt liksom. Man kan skoja med varandra osv... Helt riktigt. Jag har svårt att ta på allvar att en kille sitter och kastar om bokstäverna i "Klyka is gay" och tycker det är tillräckligt viktigt för att använda det som sitt nick i 200 poster. Att lustigheten inte nådde ända fram, och LykkaSiGya således tvingades påpeka den, allt för att stolt kunna visa upp sin finurlighet och dedikation, det gör bilden än mer sorgligt underbar. Det är fasansfullt skojigt. :D Och lite smickrande på nåt sjukt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 Man försöker och försöker men når aldrig ända fram. Story of my life... bad beated 24/7... alla är så smarta och roliga runt omkring en... Klyka, tamtaram, Soderkrippa (obv), Supertequila osv... man känner sig blek, korkad och tråkig. Tycker modsen kan banna alla som varit elaka i den här tråden för det ska man inte vara... tänker särskilt på Kosmo och Affe.. de är inte snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 Förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 Man försöker och försöker men når aldrig ända fram. Story of my life... bad beated 24/7... alla är så smarta och roliga runt omkring en... Klyka, tamtaram, Soderkrippa (obv), Supertequila osv... man känner sig blek, korkad och tråkig. Tycker modsen kan banna alla som varit elaka i den här tråden för det ska man inte vara... tänker särskilt på Kosmo och Affe.. de är inte snälla. Jag vill också säga förlåt även om jag inte tillbedes göra så, ditt inlägg var så fint så man nästan fick tårar i ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 Kan du inte göra om "devalanteriel is bisexual" till ett annat nick också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 Maj , 2008 Rapport Share Postad 24 Maj , 2008 Man försöker och försöker men når aldrig ända fram. Story of my life... bad beated 24/7... alla är så smarta och roliga runt omkring en... Klyka, tamtaram, Soderkrippa (obv), Supertequila osv... man känner sig blek, korkad och tråkig. Tycker modsen kan banna alla som varit elaka i den här tråden för det ska man inte vara... tänker särskilt på Kosmo och Affe.. de är inte snälla. Vad du behöver är lite grov-sado-sex a la ST-style så blir du på bra humör direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts