lullek Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Hej, Jag undrar vilken pokersite ni rekommenderar för att ta ut pengar med VISA Electron? Citera
lullek Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2008 Ja det borde det väl? Eller är jag felt ute? Finns det fler alt. än Party Poker? Citera
Cyntax Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 PokerStars? "Det går bara att göra utbetalningar till krediteringsbara VISA-kort (CFT, Credit Fund Transfer). De flesta VISA-kort som europeiska och kanadensiska banker utfärdar är krediteringsbara. VISA-kort som utfärdas av amerikanska banker är för närvarande undantagna." + dom har loggan för Visa Electron. Citera
lullek Postad 21 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2008 OKej, men förutom Pokerstars och Party Poker? Skulle vara väldigt tacksam för svar! Citera
popquee Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Jag tror att det går på FullTilt. Har inte provat men enligt sidan så... Citera
Recommended Posts