Gå till innehåll

Strul med bärbar dator


jozoa

Recommended Posts

Alltså, nu lackar jag ur totalt. Har en HP som jag köpte i mitten av december förra året och som redan har varit inlämnad en gång då skärmen fick något konstigt utslag. Hursomhelst, fick tillbaka den för någon vecka sedan med ny skärm och allt såg bra ut. Nu har den fått totalt fnatt och stänger av sig själv titt som tätt helt utan förvarning. Min första tanke är att den överhettas och därför stänger av sig själv, men den är inte ens varm och jag har inte överdrivet mycket program uppe. Har märkt att processorerna jobbar hårdare och låter mer än vanligt och när den börjar varva upp som mest så slocknar den bara. Är det kanske batteriet som har gått sönder? Är nästan hundra på att det inte rör sig om ett virus eller något i den stilen.

 

Någon som har en teori om vad orsaken kan vara? Känns så jävla sjukt att behöva lämna in den igen och vänta ytterligare 1-2månader på att få tillbaka den.

 

Datorn i fråga är en HP Pavilion dv9000 med dubbelkärning AMD och Vista som operativsystem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...