Tele Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Nån som har hört talas om den här siten? http://sv.pokerstrategy.com/ Allt är av intresse, vill veta om dom är seriösa eller inte. Citera
KingCosmoKramer Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Aldrig hört talas om siten och aldrig hört talas om spelarna som gör filmerna och coachar. Dock ser ju siten ganska seriös ut. edit: lollolol må deras själar brinna i helvetets skärseldar... Ser att dom har flera "lektioner" i veckan där dom lär ut shortstack-strategier. Citera
Crappy Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Ser ut lite som samma konsept som poker room school. Fast dom kör med cd poker istället för titan Citera
Aike Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Det är här de satans tyska och franska shortstackarna på Ipoker skapas. Skottpengar på sajtens upphovsmän Citera
staris Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Pokersiterna lär ju dregla och gnugga händerna av lycka över shortstack strategier. Strategierna funkar hur bra som helst på lägre nivåer mot sämre spelare så länge det sitter många djupa stackar vid bordet. Men när man tittar på lägre nivåer på de flesta siterna sitter alla med grunda stackar och spelar shortstack strategi. Underbart för siterna som håvar in rake Citera
bodybuilder120 Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Jag stötte ihop med en spanjor (japp en shortstack ) för nån vecka sedan. Sa att jag vill börja spela på pokerstars och enligt honom kunde jag signa via pokerstrategy för att på så vis få $50 direkt in på pstars-kontot utan att göra nån insättning. Allt som krävdes va att göra en enkel quizz. Så jag gjorde quizzen och signade up, men inte kom det några $. Mailade pokersrategy två ggr men de valde att inte svara! En aningens skum site om ni frågar mig. Inte så att jag gråter mig till sömns men mailade iaf pstars och bad dem ta bort alla ev bindningar mellan mitt konto och pokerstratey. Citera
DrRoland Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Hur gör man för att kunna se videorna? Man måste tydligen vara bronsmedlem+ Citera
Tele Postad 20 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2008 Ingen mer som hört nåt om dom? Citera
slaskpoker Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Jag stötte ihop med en spanjor (japp en shortstack ) för nån vecka sedan. Sa att jag vill börja spela på pokerstars och enligt honom kunde jag signa via pokerstrategy för att på så vis få $50 direkt in på pstars-kontot utan att göra nån insättning. Allt som krävdes va att göra en enkel quizz. Så jag gjorde quizzen och signade up, men inte kom det några $. Mailade pokersrategy två ggr men de valde att inte svara! En aningens skum site om ni frågar mig. Inte så att jag gråter mig till sömns men mailade iaf pstars och bad dem ta bort alla ev bindningar mellan mitt konto och pokerstratey. fanns sånt till Party Poker förut, 50dollars efter man klarat en lätt quiz och sedan typ 100dollars till efter man rejkat ngn dag. inte fy skam de Citera
gummi_anka Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Nån som har hört talas om den här siten? http://sv.pokerstrategy.com/ Allt är av intresse, vill veta om dom är seriösa eller inte. Jag signade mig på titanpoker via pokerstrategy för 2 månader sen, gjorde quizen, och hade 50$ på kontot efter något dygn. Citera
Candolim Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Dom är kanon,jag signade via dom och har rakeback +videos +massor av program via dom,jag är dock guldmedlem. Citera
Quicker Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Jag gjorde quizzen och fick bonusen. Grymt seriös sida - rekommenderar den! Citera
Wargtass Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 Måste man signa till en pokersida IGENOM pokerstrategy för att få bonusen? Vilka sidor kan man välja på? Och det finns inget facit till frågorna? Citera
Recommended Posts