Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Aldrig hört talas om siten och aldrig hört talas om spelarna som gör filmerna och coachar.

Dock ser ju siten ganska seriös ut.

edit: lollolol må deras själar brinna i helvetets skärseldar... Ser att dom har flera "lektioner" i veckan där dom lär ut shortstack-strategier.

Postad

Pokersiterna lär ju dregla och gnugga händerna av lycka över shortstack strategier.

Strategierna funkar hur bra som helst på lägre nivåer mot sämre spelare så länge det sitter många djupa stackar vid bordet.

Men när man tittar på lägre nivåer på de flesta siterna sitter alla med grunda stackar och spelar shortstack strategi.

Underbart för siterna som håvar in rake :D

Postad

Jag stötte ihop med en spanjor (japp en shortstack :-) ) för nån vecka sedan. Sa att jag vill börja spela på pokerstars och enligt honom kunde jag signa via pokerstrategy för att på så vis få $50 direkt in på pstars-kontot utan att göra nån insättning. Allt som krävdes va att göra en enkel quizz.

Så jag gjorde quizzen och signade up, men inte kom det några $. Mailade pokersrategy två ggr men de valde att inte svara!

En aningens skum site om ni frågar mig. Inte så att jag gråter mig till sömns men

mailade iaf pstars och bad dem ta bort alla ev bindningar mellan mitt konto och pokerstratey.

Postad
Jag stötte ihop med en spanjor (japp en shortstack :-) ) för nån vecka sedan. Sa att jag vill börja spela på pokerstars och enligt honom kunde jag signa via pokerstrategy för att på så vis få $50 direkt in på pstars-kontot utan att göra nån insättning. Allt som krävdes va att göra en enkel quizz.

Så jag gjorde quizzen och signade up, men inte kom det några $. Mailade pokersrategy två ggr men de valde att inte svara!

En aningens skum site om ni frågar mig. Inte så att jag gråter mig till sömns men

mailade iaf pstars och bad dem ta bort alla ev bindningar mellan mitt konto och pokerstratey.

fanns sånt till Party Poker förut, 50dollars efter man klarat en lätt quiz och sedan typ 100dollars till efter man rejkat ngn dag. inte fy skam de

• 5 months later...
  • 1 year later...