_mowmow Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 [X] Ingen bryr sig Ack så fel du hade! Citera
KingCosmoKramer Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 [X] I pooped and came (CDS-bilden) Citera
KristenKnarkare Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 [X]_mowmow rock! [ ] Bobo88 Rock! [X] Bobo88 suck at life, and is broke-ass s.o.a.b [X] Mike Citera
KristenKnarkare Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Med vänlig hälsning Smirnoff is? Tänk vilket jäkla kortsnitt _mowmow måste haft för att kunna dra in likvider till all denna rusdryck du Kontextus.... Citera
Kontextus Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Tänk vilket jäkla kortsnitt _mowmow måste haft för att kunna dra in likvider till all denna rusdryck du Kontextus.... Du är bara en dryg jävel som inte har förstått budskapet i mina texter. Citera
Hjort Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Best. Use. Of. Clipart. Ever![]Clipart Citera
kgl Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Orka klippa in sig själv i första bilden för att verka stekig, mowmow Citera
_mowmow Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Orka klippa in sig själv i första bilden för att verka stekig, mowmow Citera
_mowmow Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Tänk vilket jäkla kortsnitt _mowmow måste haft för att kunna dra in likvider till all denna rusdryck du Kontextus.... ooooooom jag hade! Citera
Jennez Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Jag fattar inte! Har han köpt in all denna kärringdricka? Ser ut som någon sorts reklambord. Ser sjukt ostekigt ut imo. Ungefär som den där bilden i min blogg från Vegas 07 där man blev fotad framför en hög med playmoney på ett pokerbord för att det skulle se ut som att man klonkat. Vad är grejen? 1. Han har köpt in alltihop men varför sitter han då inte i en stekig soffa med en massa brudar? Varför står han ensam vid ett sidobord med skiten snyggt uppradad? 2. Han har ställt sig vid ett bord med Smirnoff Ice som är till försäljning eller utdelning i reklamsyfte. Finns bara de möjligheterna som jag ser det. I vilket fall är det ju grymt pinsamt. Citera
_mowmow Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 haha looool jennez kom in i matchen! orkar inte diskutera bilden, de som fattar den fattar den och de som inte fattar den får leva med ovissheten gå och gnäll i en annan tråd istället! edit: bilden är obv ett skämt, vissa gillar det andra inte. jag har noterat att du tycker att det är pinsamt! Citera
Emilio Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Jag fattar inte! Har han köpt in all denna kärringdricka? Ser ut som någon sorts reklambord. Ser sjukt ostekigt ut imo. Ungefär som den där bilden i min blogg från Vegas 07 där man blev fotad framför en hög med playmoney på ett pokerbord för att det skulle se ut som att man klonkat. Vad är grejen? 1. Han har köpt in alltihop men varför sitter han då inte i en stekig soffa med en massa brudar? Varför står han ensam vid ett sidobord med skiten snyggt uppradad? 2. Han har ställt sig vid ett bord med Smirnoff Ice som är till försäljning eller utdelning i reklamsyfte. Finns bara de möjligheterna som jag ser det. I vilket fall är det ju grymt pinsamt. Du är så seg. (okej.. jag levlar leveln) PS. om du inte levlar är du seg men jag vågar inte bli levlad själv. Citera
Nidson Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 5 (fem) stjärnor gav jag den här tråden. Citera
vincentblack Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Mike, du gjorde min dag. :-D :-D Citera
Jennez Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 edit: bilden är obv ett skämt, vissa gillar det andra inte. jag har noterat att du tycker att det är pinsamt! Ok, ok, det är ett skämt. Då är det inte pinsamt. Vari består skämtet? Citera
emilio_15 Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Ok, ok, det är ett skämt. Då är det inte pinsamt. Vari består skämtet? Carl Citera
Jennez Postad 17 Maj , 2008 Rapport Postad 17 Maj , 2008 Carl Jag ger mig. Jag är sönderlevlad. Edit: Har aldrig hängt med i CDS-debatten, kan bero på det också. Citera
Recommended Posts