nollaren Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Presentation 26 år och tycker det här med poker verkar riktigt kul men är för snål att sätta in egna pengar. Det får därför bli everest poker och simba poker med sådana gratis sit n goes. Har inte läst några böcker, men lite artiklar och spånat genom här på forumet så lite koll tro jag mig ha. Har inget direkt mål utan jag skulle bli glad om jag kunde plocka ut 10 dollar i månaden Jag börjar ikväll och kommer lägga upp lite händer som jag behöver hjälp med om jag hittar några sådana. Tror inte det kommer dyka upp så mycket roligt eftersom spelet är i FL till en början. Däremot kommer jag behöva hjälp när det blir för pengar tror 5 cent sit n goes ? LOL. Ha det bra alla. Citera
nollaren Postad 13 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2008 Lite mål ska man nog också ha. Se nedan för dessa. Mål Innan månaden tar slut så ska jag grinda 1 dollars SNG. Jag kommer börja spela dessa så fort jag har 10 dollar. Låter lite med bara 10 inköp men jag lirar inte heller någon jätte avancerad nivå. Går jag däremot under 10 inköp så kommer jag så klart gå ner i nivå igen. Resultat för tillfället: 0.10 cent Citera
yxa00 Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Lycka till med spelet, ett litet tips, på 5Apoker har de gratis sng, priser 5 3 och 2 cent. Det är lätt att få plats och trafiken är bra, på sng iallafall. Sen är väl inte cashborden direkt välfyllda, som Simba ungefär. Dessutom 100% fisk. Citera
nollaren Postad 13 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2008 Lycka till med spelet, ett litet tips, på 5Apoker har de gratis sng, priser 5 3 och 2 cent. Det är lätt att få plats och trafiken är bra, på sng iallafall. Sen är väl inte cashborden direkt välfyllda, som Simba ungefär. Dessutom 100% fisk. Tackar för ett väldigt bra tips. Laddade ner klienten nu och det vart kärlek vid första ögonkastet. Kommer lira där paralellt med everest och simba. Rulle på everest nu 0,15 Citera
nollaren Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 Uppdatering. Everest: 0,23 A5poker: 0,15 Går ju undan här Citera
nollaren Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 Har inte haft tid och grinda på ett litet tag. Mycket jobb. Har beslutat att skita i everest ett litet tag i alla fall tills jag tagit månadsmålet att grinda 1 dollar sng. Tills vidare kommer jag hålla till på 5Apoker. Dock e det inte så himla bra trafik där. Visst freeroll sng e ok men inte annars. Till och med helt dött på 5 cent nivån. Rulle i alla fall nu ligger på 1.02 detta är på5apoker. Har inte räknat med everest eftersom jag inte spelar alls där för tillfället. Citera
ElegantBB Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Hahaha lycka till! fick du inte $5 free på 5apoker? Citera
Eblinho Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Potracer ger väl ut 20€ gratis om du reggar dig genom forumet. Citera
nollaren Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 heter du veikko ? Nej det gör jag inte Citera
nollaren Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 Hahaha lycka till! fick du inte $5 free på 5apoker? Nej det fick jag inte då en kompis redan hade skapat ett konto via min ip adr innan jag började spela där. Men det gör inget då jag kommer komma upp i 5 dollar så smångingom Citera
nollaren Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 Potracer ger väl ut 20€ gratis om du reggar dig genom forumet. Jo jag hittade det erbjudandet. Dock är frågan om det fortfarande gäller? Citera
nollaren Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 Idag har det varit en hel del grindande. Rullen hos A5poker ligger nu på 10,72 så månadsmålet är uppnått. Enda problemet e att det finns ingen trafik på 1 dollar sng samt att jag ej kan ta ut pengarna förrens jag satt inte pengar. Med tanke på hur snål jag e så kommer inte det hända. Så nästa mål blir att grinda ihop pengar ngn annanstans så jag kan överföra till moneybookers och sen till A5poker för ett uttag. Om ngn vet om nån sida med no deposit bonus så tages tipset gärna emot. Citera
yxa00 Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Idag har det varit en hel del grindande. Rullen hos A5poker ligger nu på 10,72 så månadsmålet är uppnått. Enda problemet e att det finns ingen trafik på 1 dollar sng samt att jag ej kan ta ut pengarna förrens jag satt inte pengar. Med tanke på hur snål jag e så kommer inte det hända. Så nästa mål blir att grinda ihop pengar ngn annanstans så jag kan överföra till moneybookers och sen till A5poker för ett uttag. Om ngn vet om nån sida med no deposit bonus så tages tipset gärna emot. Jag tror du måste få ihop 50 dollar innan du kan casha ut, det tar ett tag, men med tanke på att motståndet är skit så räcker det nog med ett par veckor. Jag har för mig att pitbullpoker och titanpoker har no depositbonusar, finns säkert fler. jag ska se om jag kan komma ihåg vilka jag använt. Annars kan du ju lira på blackcardpoker, de har en frirulle 19.00 varje dag, lätta pengar där. Citera
nollaren Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2008 Jo kollade upp det hela nu och man var tvungen att få ihop 50 innan man kunde ta ut pengarna. Helst skulle man vilja ha någon form av no deposit bonus på b2b. Diggar nätverket. Citera
yxa00 Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 http://www.fbnpoker.com/no_deposit_poker_bonus.html Citera
Recommended Posts