vivi Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Idag: Bob Dylan Conor Oberst samt en av: Tom Waits, Radiohead, Nick Cave, För tio år sedan Thåström Ulf Lundell samt en av Depeche Mode, Nick Cave, Bob Hund För tjugo år sedan Depeche Mode Kiss samt nada Om tjugo år Bach Beethoven samt en av Mozart, Händel, Sjostakovitj Citera
KingCosmoKramer Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Kalle baah. Nej det där var lögn för jag ville vara orginel rätt enformigt. Riktigt sköna ju Citera
SuperAnton Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Kul tråd! - Beatles Givna då det är oerhört bra och finns väldigt mycket material. - Genesis Nästan likna givna då det är den bästa proggen som gjorts (lär la få känga av han som valde King Crimson förrut ) och du får 80-90tals poppen på köpet! - Neutral Milk Hotel / Beirut / Bright Eyes antar jag.. Nåt nyare borde jag la ha iaf =) Citera
Gahlster Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Jävlar Anamma System of a Down Guns n Roses Bubblare: Nirvana Citera
ea_0707 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 U2 Red hot chilipeppers Bruce Springsteen Citera
Callan Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 - The Smiths (William, it was really nothing) - Belle & Sebastian (My wandering days are over) De två senaste har jag egentligen lyssnat sönder för flera år sedan, men vet inte riktigt vad jag ska ta annars som har tillräckligt stor sample för att jag inte ska lessna för fort. Därför jag också valde B&S, många bra och lättlyssnade album, samt lite större bredd i och med det nya albumet. Var ytterst nära att ta med The Smiths också, legendariska som de är, men kände att det blir lite för mycket av det goda i längden. Bra val dock! Citera
vincentblack Postad 12 Maj , 2008 Rapport Postad 12 Maj , 2008 Känslan just nu är: Tool In Flames Guns ´n Roses Citera
medullaoblongata Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Pink Floyd The Doors The Clash Citera
Appel Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Den känns ju som man vill ha både lite svenskt, ngt närmare hissmusik samt ngt mera snabbt/hårt.... * Allt Johan Johansson varit inblandat i (fast det är ju möjligt att det inte riktigt kan räknas som en grupp då iof, vilket då får blir Lars Winnerbäck) * Depeche mode * Metallica Citera
TotalFarsa Postad 13 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2008 Vill även passa på att dela ut en känga till TotalFarsa som väl trots allt valde Depeche Modes sämsta låt? Rolig tråd! Personal Jesus är den första Depeche-låten som jag hörde och det är därför som den ligger mig lite extra varmt om hjärtat. Men om du vill så kan jag redogöra för min topp 20-lista angående deras diskografi Var f.ö på bröllop i helgen och sångaren från Lok/Rallypack/Lillasyster rev av en otrolig akustisk version av Nothing Else Matters för brudparet. Inte för man är blödig (håll käften Jennez ) men det var inte långt till lipen där. Citera
ackeman Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Pearl Jam - yellow ledbetter/alive/porch Led zeppelin - thank you queen - love of my life, dont stop me now Hur kan så många glömt led zeppelin och PJ? Citera
perran_ Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 De två första är enkla, den sista varierar, men eftersom sommarsäsong gäller nu så säger jag GT . Oasis Kent Gyllene Tider Citera
HeyHeyMyMy Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Neil Young Blue Oyster Cult Elvis Citera
overmuch Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Disneyland after dark System of the down Hellacopters. Citera
Hakflem Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Det måste ju bli tre grupper med ett par album på nacken och med bra variation på låtar/album. Jag säger: Faith No More Biffy Clyro Incubus Citera
JohnnyH Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Cass McCombs Queen Queens of the stone age Citera
rAilFISH Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Pearl Jam - yellow ledbetter/alive/porchLed zeppelin - thank you queen - love of my life, dont stop me now Hur kan så många glömt led zeppelin och PJ? håller med , skrämmande några som tagit med Zeppelin:shock: Citera
Bluwajt Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Får ta artister/band som har gjort mycket låtar då. Beatles och Elton John tar jag. Den sista är lite svårare, men kanske Winnerbäck alt. typ Beach Boys. Citera
Kontextus Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Elvis Presley p g a rösten. Dolly Parton p g a brösten (skojar bara). Beatles och Depeche Mode. Citera
Ostatoy Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 metallica guns n´roses bruce springsteen Citera
Recommended Posts