beina Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Hej, jag ar ganska ny till att spela poker, och har hittat nagra siter. Undrar bara om det ar nogon som vet nagot om en site som here TowerGaming.com?? och nagon har nagra fra forslag pa vart man ska ga och spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 [ ] Dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 http://www.svenskaspel.se/poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 [ ] Dagbok WOW va coolt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Flyttat tråden från dagböcker då det inte är en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Jo jag har spelat där. Jättebra sida! Först fryste dem kontot för att jag spelade utomlands, det tog bara 3 månader att låsa upp det igen. Sen nu skrev dem stolt att kontot äntligen är öppnat. De lite drygt 1800 dollarna jag hade på sidan var visserligen borta men vad gör det när jag fick välja mellan två reloadbonusar för att komma igång igen... Jättebra sida, rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 13 Maj , 2008 Rapport Share Postad 13 Maj , 2008 Hade heller inga problem förrän jag skulle ta ut pengar. Då låste Ongame mitt konto och Towergaming fick inte veta varför. 9-10 dagar senare öppnades mitt konto (med pengarna kvar), men jag fick aldrig veta varför det låstes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts