Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det hände nåt konstigt med Poker Ace HUD hos mig här i förra veckan. Jag vet inte om det var i samband med Full tilts nya release, med happy hour-symbolerna och deepstack-borden.

Jag visar min egen VP$IP, c-bet flop och PFR, men nu ser jag inte längre några värden där. Det står N/A på alla tre. De andra spelarnas statistik visas såvitt jag kan se precis som den ska.

Om jag har förstått saken rätt, så läser PAHUD de andra spelarnas statistik från den poker tracker-databas som man har pekat ut. Min statistik för ett specifikt bord tror jag den plockar från hand history-filen. En av installationsparametrarna är hand history location och där pekar jag mot c:\program files\full tilt poker\HandHistory, precis som dokumentationen säger. Jag har också testat med c:\program files\full tilt poker\HandHistory\[mitt namn på Full tilt], men det fungerar inte heller.

Är det någon som har haft samma problem och löst det, eller är det någon som har en bra teori om vad det kan bero på?