Gå till innehåll

Z_anka - tänkte coacha nån stackare gratis:)


Pokermannen_

Recommended Posts

  • Svars 243
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nl100.

 

såg du hittade mosnterbacket första dagen.. dåig diciplin?

du får hålla dej till 3ink nu så du inte gular. nl50 nu??

GL

 

okej, ja det var riktigt dålig disciplin. Det var såna sjuka förluster som bara finns inte.

vet inte nl50 känns inget vidare. hade tänkt o köra NL100 fast 2-3bord bara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm men nu måste jag hitta flytet så jag kan plussa nån hundring i dollar per dag minst.

 

HM,

Jag skulle vilja påstå att du har lite fel approach om du har den inställningen faktiskt.

Försök att tänka på allt som en enda lång session, där du ska få in degen i ev+ situationer liksom. tänk inte att fan nu är jag back idag utan lär känna dej själv och ge dej när du blir påverkad av att du ligger back. det kan vara vid ett halvt inköp, det kan vara vid 3. men det viktigaste är att se varje situation för sig.

inte jag plus varje dag för det kommer du antagligen inte lyckas med iaf.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HM,

Jag skulle vilja påstå att du har lite fel approach om du har den inställningen faktiskt.

Försök att tänka på allt som en enda lång session, där du ska få in degen i ev+ situationer liksom. tänk inte att fan nu är jag back idag utan lär känna dej själv och ge dej när du blir påverkad av att du ligger back. det kan vara vid ett halvt inköp, det kan vara vid 3. men det viktigaste är att se varje situation för sig.

inte jag plus varje dag för det kommer du antagligen inte lyckas med iaf.

:)

 

Ja jag förstår men nu har jag i regel att lämna spelet efter att jag har backat 3ink. Fint att det går bra för dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte fråga dig Poker tracker funkar den på Bossmedia IPN Redbet?

 

Ja det ska den göra. gillar att du lirar boss iaf, det eller ipoker är det jag rekomenderar folk att köra.

Jag har kört lite prima, men allens för lite för att uttala mej. men b2b känns som att man måste slå regulars mkt enklare. på ipoker är det liksom 20k spelare online så fisk finns det:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det ska den göra. gillar att du lirar boss iaf, det eller ipoker är det jag rekomenderar folk att köra.

Jag har kört lite prima, men allens för lite för att uttala mej. men b2b känns som att man måste slå regulars mkt enklare. på ipoker är det liksom 20k spelare online så fisk finns det:P

 

Hehe Nja Bossmedia är lite sådär men helt okej, B2B är också är lite sådär har inet lirat där så mkt, men jag får schysst rakeback (45%) av redbet på bossmedia :) så man kan´inte klaga det är ju bättre än någon annan bonus :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur funkar det här med sklansky bucks? nån som vet? i pokerev alltså

 

Jag läste en artikel om de i poker.se (tror ja d va) men kan inte hitta den nu. jag ska försöka leta fram den och länka till den senare ;-)

 

Det handlar typ om att du blir två outad på river när du gick all in på turn i en 200bb pott så ligger du back 100bb men ligger plus 95bb i sklanskydollar (han hade ju 5% att dra ut)

Hoppas jag inte lluger nu :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste en artikel om de i poker.se (tror ja d va) men kan inte hitta den nu. jag ska försöka leta fram den och länka till den senare ;-)

 

Det handlar typ om att du blir två outad på river när du gick all in på turn i en 200bb pott så ligger du back 100bb men ligger plus 95bb i sklanskydollar (han hade ju 5% att dra ut)

Hoppas jag inte lluger nu :-P

 

Allrighto, så om mitt faktiska pluss är under sklansky bucks så "borde" jag ha plussat mer....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

exakt ;) för mig är det tvärtom, har varit lååångt under slansky bucks med mitt vanliga "plus" i både april och maj, så det bör ju vända snart.

 

jaa precis. men jag ligger också under sklansky bucks. lol. jag har motrigg;) haha

okej dagens lir, började segt och träffade inget så via mina c-betar rök det ett inköp. sen spelade jag kasst ett tag.

Synade ner lite merginella situationer som säkerligen gjorde så att jag blev notad callingstation hos ett par st. jag var dock på fel sida hela tiden.

Ner 3ink.

Sen tiltar folk ur på mej och jag får betalt ( fullt inköp ) med AQ i RR pott. flopp QJx. Fi får på nått vis in degen med 99....

 

sen settar jag JJ igen på JKx brädan. rr pott. jag synar bara på floppen och sen kommer A turn. degen åker in, han har AJ. lol

sen rullade det på sista 30min. av min 5h session. slutar 1.3ink upp

hehe.

Keep on tilting

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaa precis. men jag ligger också under sklansky bucks. lol. jag har motrigg;) haha

okej dagens lir, började segt och träffade inget så via mina c-betar rök det ett inköp. sen spelade jag kasst ett tag.

Synade ner lite merginella situationer som säkerligen gjorde så att jag blev notad callingstation hos ett par st. jag var dock på fel sida hela tiden.

Ner 3ink.

Sen tiltar folk ur på mej och jag får betalt ( fullt inköp ) med AQ i RR pott. flopp QJx. Fi får på nått vis in degen med 99....

 

sen settar jag JJ igen på JKx brädan. rr pott. jag synar bara på floppen och sen kommer A turn. degen åker in, han har AJ. lol

sen rullade det på sista 30min. av min 5h session. slutar 1.3ink upp

hehe.

Keep on tilting

 

Fan din jävel haha skönt att vända en sån session. Hur länge brukar du köra innan du tar en rast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan din jävel haha skönt att vända en sån session. Hur länge brukar du köra innan du tar en rast?

 

Ja bra fråga, jag brukar sluta när jag blir lite ofokuserad, men jag kan nog sitta 5-6h emellanåt utan att resa på mej:P

Sitter jag med en fisk så sitter jag tills han e gul:P isolera isolera:P

hehe.

hur går det för dej? hur länge pallar du sitta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja bra fråga, jag brukar sluta när jag blir lite ofokuserad, men jag kan nog sitta 5-6h emellanåt utan att resa på mej:P

Sitter jag med en fisk så sitter jag tills han e gul:P isolera isolera:P

hehe.

hur går det för dej? hur länge pallar du sitta?

 

Hehe, pallar väl att sitta något sånt ja också men ska försöka skära ner till 2,5 sen rast en kvart så påt igen.:D jobbar sista dagen på jobbet idag sen kör ja igång grinden på heltid. Är ipoker så bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, pallar väl att sitta något sånt ja också men ska försöka skära ner till 2,5 sen rast en kvart så påt igen.:D jobbar sista dagen på jobbet idag sen kör ja igång grinden på heltid. Är ipoker så bra?

 

Du får träna psyket lite så du pallar sitta :P

 

Jag vet inte om ipoker är så bra, därav plusset;) du kan ju pm:a om du vill veta mer;)

 

Nej men det känns som om jag har hittat hem nu, tror jag stannar här ett bra tag!:P

Fan verkar som att jag hittar minus dagen idag... har 1h på mej att rätta till snart bara. 2ink back.. suck.

ville ju klara maj ut med bara en back dag.

synd att klaga dock;)

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får träna psyket lite så du pallar sitta :P

 

Jag vet inte om ipoker är så bra, därav plusset;) du kan ju pm:a om du vill veta mer;)

 

Nej men det känns som om jag har hittat hem nu, tror jag stannar här ett bra tag!:P

Fan verkar som att jag hittar minus dagen idag... har 1h på mej att rätta till snart bara. 2ink back.. suck.

ville ju klara maj ut med bara en back dag.

synd att klaga dock;)

GL

 

Okej, seeg dag. hellvete vad jag har suttit vid datorn idag:P 6 min kvar och jag ska hitta plus , så är det bara

 

Edit 6min senare

 

hyfsad timlön. 25dollar upp :P

hehe. otroligt nöjd för att ha varit back 300 under dom 9h jag lirat eller så:P

nu måste jag packa och duscha och grejja massa. drar till norge imon. jag kommer säkert kunna skriva lite under helgen iaf, men inte mkt lir. prob inget.

skönt att komma bort en sväng:)

sen ska jag komma hem och krossa gamen igen:P

over and out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla glade, abstinensen børjar komma smygandes:P

h-vete, jag ær nog spelberoende, hoppas nu bara att jag fortsætter plussa annars vet jag inte hur det går:P

 

Haha nejdå, men fan, idag tænkte jag kliva upp kl 7 nær jag vaknar av mej sj, som vanligt:S meen sen tænkte jag att jag har aldrig spelat bra poker nær jag ær trøtt+bakis så det ær nog en dum ide:P och idag ska vi rænna runt i oslo fr kl 12 ca. sen party på kvællen, hoppas det blir relativt lugnt, hatar att ligga bakis:P

 

Meeen livet leker och tjejen jag ær med ær otroligt bra:P

Jag hade lite prestationsångest innan vi skulle åka så jag impuls shoppade 3par jeans plus lite mer saker, haha.

Men det behøvdes iaf.

 

Jag har anvænt min off-poker tid till att tænka på allt annat æn poker, skønt att komma bort ifrån det ett tag... Nooot.:P

Nær det går bra så vill jag bara spela mer och mer, så jag har suttit och tænk på mina mål før sommaren,

 

Jag ska spela minst 50k hænder i månaden,

Jag ska Inte spela nær jag ær sliten eller trøtt. (powernap!)

Jag ska skriva i dagboken så ofta jag kan, och jag ska bli bættre på att posta intressanta hænder.

Jag ska Inte æta kebab varje dag.

Jag ska ligga på plus i minigolfen mot mattias (viktigast)

 

Sådær, jag kommer fylla på detta och sætta i OP.

Kan inte ni komma med era mål så jag får lite mer ideer?

 

over and out. Tacos frukost is tha shit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hem ljuva hem:;P

Jag kom hem vid 6 tiden idag och var skittrött, lade mej och snoozade lite men tröttheten försvann inte det minsta dock, så jag tänkte, jag sätter mej på nl50 och lirar lite.

Jag lyckades plussa ett ink där innan datorn tiltade ur med laggning, gaaaah.

 

Jag lugnade ner mej i nån timme och satte mej sedan på nl100 en sväng.

Jag han med ca 300 händer och plussade över 300, medrigggen håller i sig.

en översettning.

Sen lyckas en grinder få in degen med 66 efter att jag 4betat honom allin med AA.

tack.

Sen lite random händer, inge svåra beslut direkt men lugnt spel.

NU ska jag lägga mej och kika vänner eller nått. dödstrött.

GL allesammans.

 

Ipoker is tha shit;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, jaghar inte spelat så mkt, men iaf plussat 1 ink ca,

jag har varit lite sliten efter helgens bravader.

 

jag har testat pokertracker 3 nu och jag måste säga att jag gillar den, den kommer säkert bli lite skönare med lite uppgraderingar osv med.

Jag måste sätta mej in i huden lite bara, fixa färger osv, lite drygt men värt som fan.

 

Yeah, nu ska jag käka lite god mat, och för er som inte har receptet till kyckling enchilada, stackars er.:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tilt,

note till mej sj, jag ska inte spela poker om jag är sjuk, trött, eller ofokuserad.

478back idag. otroligt enerverande.

 

dock, till mitt försvar,

 

två översettnings-utdragningar, dvs 2outare.

 

en floppad lägsta stege mot nötstege. dock var jag tiltad och borde hållit potten nere.

 

sen blaha till resten.

nu är jag mest arg.

 

inge poker imorgon iaf.. inte om jag är sjuk iaf. ska uppdatera OP senare med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tilt,

note till mej sj, jag ska inte spela poker om jag är sjuk, trött, eller ofokuserad.

478back idag. otroligt enerverande.

 

dock, till mitt försvar,

 

två översettnings-utdragningar, dvs 2outare.

 

en floppad lägsta stege mot nötstege. dock var jag tiltad och borde hållit potten nere.

 

sen blaha till resten.

nu är jag mest arg.

 

inge poker imorgon iaf.. inte om jag är sjuk iaf. ska uppdatera OP senare med.

 

Tråkigt att du backade idag :-(

 

Jag har också svårt att spela 100% när jag är sjuk. Du gör nog rätt som tar paus imorn.

 

När du är frisk igen så ska du se att du fortsätter krossa ipoker;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...