Gå till innehåll

Unibet/Expekt inför bomben med 80% tillbaka till spelarna!!


Recommended Posts

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Vad menar du???

 

Du frågade: Jaha?? Vad kallar du då Svenska spels betalning - 40% !! - för lika lite jobb??

 

Jag svarade:

 

Ännu sämre? "Jag är generös, jag skjuter dig i pungen istället för pannan. Visst är jag schyst?"

 

Att ett alternativ är bättre än ett sämre alternativ, gör inte det till ett BRA alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du frågade: Jaha?? Vad kallar du då Svenska spels betalning - 40% !! - för lika lite jobb??

 

Jag svarade:

 

Ännu sämre? "Jag är generös, jag skjuter dig i pungen istället för pannan. Visst är jag schyst?"

 

Att ett alternativ är bättre än ett sämre alternativ, gör inte det till ett BRA alternativ.

 

Då har du ingen känsla alls för det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter skitbra för en inbiten bombenfantast.

 

Däremot har de väl inte miljonbonusen som svenskaspel har vid ensam vinnare? Den höjer ju värdet ngra % iaf då man kör större system...

 

Du har rätt.

 

Man kan se det som att detta är ett utmärkt sätt att tjäna pengar - låt vara mindre storutdelningar - betydligt oftare än på SvS...

 

För att man ska ha chans att få miljonvinst på SvS någorlunda ofta måste man dock köra ganska aggressivt och ha en bankrulle på närapå sjusiffrigt från början....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

En liten lägesrapport...:

 

De har varit igång ett tag nu och efter lite tekniskt strul de 2-3 första dagarna så fungerar allting utmärkt!

 

Vi och mina två kompisar har kört nu i en månad och ligger på cirka 30 000

kronor plus utan att det har varit några upphetsande resultat...80% återbetalning är rena guldspelet!

 

De har också en pottgaranti på 2500 Euro...visserligen blir det alltid mer omsättning men lägre än så kan man alltså inte komma...

 

En lite jämförelse kan kanske vara intressant:

 

I morgon torsdag 3/7 så är samma bomb inlagd på SvS och Unibet

 

Den mest spelade kombination just nu på Svs är:

 

Helsingborg-Gais 1-1

Malmö-Ljungskile 2-0

Örebro-AIK 1-1

 

Denna kombination ger 183,85 på SvS

Motsvarande kombination på Unibet ger 1087...!

 

Visserligen hinner oddsen ändras mycket fram tills dess men åtminstone

jag tycker att när det är SÅ stor skillnad så kan man nog lugnt säga att

det är signifikant skillnad.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stora brukar insatserna vara? Antar att det varierar, men på ett ungefär? Sen är det små eller stora system med stor respektive liten instats/rad?

 

Lite sugen att testa med en liten rulle. Hur stor bör den vara?

 

Vi spelar väl i snitt för 2000 kronor per gång...

 

Du bör väl ha en bankrulle på 2-3000 kronor...det räcker bra i början eftersom även "enkla" kombinationer ger hyfsade odds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
KLONK!! Första gången man testar Superscore så sitter den till över 4000 i odds :ola:

Hade inte England kvitterat hade det blivit över 5000 ggr,men man kan ju inte få allt :D

Skall spelas i framtiden. Rekomenderas..

 

Hur har det gått för er storspelare,Torsus?

 

Sissådär, vi har skvalpat upp och ner ett par veckor nu på en nettovinst på sammanlagt 50000-60000 sv.kr sedan vi började.

 

Det är en sak som komplicerar spelet för oss rent tekniskt:

 

Oddspresentationen är felaktig, man kan inte se om en kombination är ospelad eller om någon spelat en krona på den.

 

Exempel: Säg att 4000 Euro är spelade. 80% av det betyder 3200 i potten.

Men om oddset för en kombination visar 32000 så kan det både betyda att den är ospelad ELLER att någon har spelat en krona....Och det gör ju en jävla skillnad att få 32 000 ggr pengarna eller 16 000...

 

Vi har påtalat detta för dom och de förstår, men det går trögt att få dom att ändra...

 

En annan irriterande sak: Det har varit ingen vinnare 7-8 ggr men någon rullpott har dom ännu inte lagt in...

 

Man får väl ge dom tid...om ni andra också stöter på så skulle jag och mitt team vara personligt mycket tacksamma....

 

Förresten, gratulerar till första vinsten! Roligt när man vinner, eller hur...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Sissådär, vi har skvalpat upp och ner ett par veckor nu på en nettovinst på sammanlagt 50000-60000 sv.kr sedan vi började.

 

Det är en sak som komplicerar spelet för oss rent tekniskt:

 

Oddspresentationen är felaktig, man kan inte se om en kombination är ospelad eller om någon spelat en krona på den.

 

Exempel: Säg att 4000 Euro är spelade. 80% av det betyder 3200 i potten.

Men om oddset för en kombination visar 32000 så kan det både betyda att den är ospelad ELLER att någon har spelat en krona....Och det gör ju en jävla skillnad att få 32 000 ggr pengarna eller 16 000...

 

Vi har påtalat detta för dom och de förstår, men det går trögt att få dom att ändra...

 

En annan irriterande sak: Det har varit ingen vinnare 7-8 ggr men någon rullpott har dom ännu inte lagt in...

 

Man får väl ge dom tid...om ni andra också stöter på så skulle jag och mitt team vara personligt mycket tacksamma....

 

Förresten, gratulerar till första vinsten! Roligt när man vinner, eller hur...?

 

Japp,alltid trevligt att vinna :) Gick lite stolpe ut ett par ggr,plus att jag fick in några småodds som knappt täckte insatsen,så jag casha ut(fortf med vinst),men återkommer nog till superscore under hösten.

 

Har också märkt att det inte är nån rullpot. Lite konfunderad över detta. Bra att ni framfört det,och hoppas verkligen dom inför det,gärna lagom tills jag drar igång igen :mrgreen:

 

Lycka till fortsättningsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också märkt att det inte är nån rullpot. Lite konfunderad över detta. Bra att ni framfört det,och hoppas verkligen dom inför det,gärna lagom tills jag drar igång igen :mrgreen:

 

Lycka till fortsättningsvis.

 

När de lägger in det så kommer jag att tala om det i denna tråd...8-)

 

Lycka till själv...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten lägesrapport igen...

 

Nu är de uppe i TRETTON rullpotter som de tjuvhåller på...

 

När vi senast stötte på så lovade de att de skulle lägga in dom i början av September...men ingenting har hänt...

 

Och fortfarande felaktig oddsredovisning...

 

Detta plus en del annan negativ reklam de har fått i andra sammanhang gör

att man börjar känna sig frustrerad...

 

Dessutom har kundsupporten fått stränga order om att inte koppla vidare klagomålen till ansvarig...och själva vet dom ju ingenting...

 

Lite frustrerande minst sagt!

 

Nu känner jag mig mycket sur...:evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

SE HIT ALLA SPELARE!!!!

 

Underbara nyheter!

 

De har nu fått ordning på oddsredovisningen så att ospelade visas

korrekt.

 

Dessutom:

 

RULLPOTT PÅ TISDAG OCH ONSDAG! 10 000 euro(100 000 kronor)

 

Med redan gyllene 80% tillbaka så är det frågan om det någonsin

blir bättre villkor än det här.

 

Ett litet simpelt räkneexempel:

 

Om det omsätts 20 000 euro så innebär det 16 000 + 10 000 =

26 000 euro tillbaka till spelarna!!! övervärde så det skriker om det!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer det sig då att den ligger på 1000 euro nu och när ändrades den?

 

 

Det stämmer att de har fegat ur och sänkt garantin till 1000 euro på vissa bomber, sedan en månad tillbaka ungefär...

 

Men den senaste tiden har omsättningen så smått börjat att stiga igen..

 

Och åter igen: MISSA INTE DE SAFTIGA RULLPOTTERNA IMORGON OCH PÅ ONSDAG!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens rullpott hade ett kraftigt övervärde....

 

Omsättning 25 000 euro och 80% tillbaka = 20 000

plus påslaget 10 000 gav allt som allt 30 000 tillbaka till spelarna...

 

återbetalning alltså 120% till spelarna...unikt

 

Idag är det dags igen! Så haka på alla spelare...bättre än så här blir det inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...