JimmyP89 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Hej! Någon som har en aning om varför boss media stängdes ner. Men också vad som händer med de turneringarna man spelade. Får de som var kvar i turneringen dela på prispotten eller får alla tillbaka sin insatts ? MVH Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Snackade med 5050pokers VIP-manager och inte han hade nån info heller förutom det här: Dear Sir or Madam, We are currently investigating the technical problems that we have with the Boss Poker Network. We are working hard to have it solved as soon as possible. More information to come. Han sa att de haft en stor uppdatering inatt o nåt kanske har gått fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyP89 Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Okej, tack för snabbt svar. Då är det bara att vänta och se då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kena79 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Blev utloggad nu dessutom så nu får man sitta och försöka logga in hela tiden för är mitt uppe i en turnering med höga blinds och ingen information Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyP89 Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 jag har inte kommit in på 1 timme nu...Spelade 10k GTD. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyP89 Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 nu kom jag in på boss igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kena79 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Im IN and stealing blinds........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Im IN and stealing blinds........ Inte säkert att turneringen kommer att gälla sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyP89 Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Turneringarna är pausade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 ser ut som det är igång nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyP89 Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Sitter du vid ett bord och spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kena79 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Turneringarna är pausade. Jepp, kände för att skojja till det lite. Nån med erfarenhet som kan säga om turneringarna som är pausade kommer att bli "cancelled" eller kan de faktist köra igång dem efter över 1h paus. Känner mej för att snart börja "snutta kudden" . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyP89 Postad 8 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 jag tror dem är pausade bara för att dem ska kunna se vem som är chipleader och vilken placering man hade, sen delar dem väll upp prispotten efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kena79 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 jag tror dem är pausade bara för att dem ska kunna se vem som är chipleader och vilken placering man hade, sen delar dem väll upp prispotten efter det. Ok, själv e man ju chipleader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stj007 Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Turneringarna är nere ikväll igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyP89 Postad 9 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Var det någon som fick ut några pengar igår? för jag fick inte det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kena79 Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Bumping this...... Kom just från jobbet. Nån som fått några kompensationer m.m eller hört något? Skickade just ett mail till celebpoker, som var clienten jag spelade ifrån. Efter att ha varit i kontakt med livesupporten, där man som vanligt inte får svar på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyP89 Postad 9 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 har inte fått något, pratade med redbet. dem skulle "Skicka det vidare till boss". Vilket förmodligen betyder att man inte kommer få ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stj007 Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Inte fått nåt, inte hört nåt från Martins Poker mer än standardsvar: ¨Your request has been forwarded to the person responsible. It will be reviewed and you will be contacted as soon as possible. We apologize for any inconvenience this delay may cause. If you should require further assistance, please contact us again as we are at your service 24 hours a day, 7 days a week.¨ Best Regards, Customer Support Service Martinspoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyP89 Postad 9 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 nu har jag fått ca. €600 fast det var för 2 turneringar. Eller nu försvann dem igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts