Gå till innehåll

The Well - mr-flow


mr-flow

Recommended Posts

hur många tjejer har du haft sex med?

är du hetero bi eller homosexuell?

hur långt har du gått över gräsen med en kille? (ifall hetero)

 

2

Hetreo

I stort sett ingenting. När jag var mindre och körde den här mogna leken där man slår varandra om den rycker till när man slår mot kuken, så kom jag åt min kompis kuk i duschen. Inte mer än så. Har aldrig pussat nån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återberätta kvällen.

 

Förfesten var som vanligt, förutom att jag inte kunde hänga med grabbarna jag var med, behövde vänta på min kompis på stan. Så när jag var ensam hemma (:mrgreen:) så tänkte jag att faaan nu måste jag supa till jag är ju inte ens full. Det gick ju som det gick. När jag sedan kommer ut på krogen så har jag en gammal fling där och jag blir väl kåt som få vid tillfället och kör en pill på dansgolvet. Sedan lite senare efter förmodligen mkt annat dumt (Fick det här återberättat 2 veckor efter) så hittar min bästa kompis flickvän mig i en park typ. Jag blev utkastad, det kommer jag ihåg, sen efter mycket luddigt så har hon tagit hand om mig i flera timmar så glider vi in på max på fyllekäk. Jag kör igång alla polare på ****** ****** (mitt namn) ÄR HOMOSEXUELL ÄR HOMOSEXUELL HOMOSEXUELL. Käkar upp mina polares pommes sen kommer jag inte ihåg ntåt därifrån mer. Vi kommer hem till mig på efterfest, morsan blir lite lack på att jag har efterfest på fel ställe för dom hör oss, så vi glider till rätt ställe. Mkt dans och taggning senare så ska vi sova och flickvännen och hennes syrra hamnar i min säng och vi myser, ingenting som hände, och det hade det förmodligen aldrig gjort heller, men om du känt min kompis så är det en känslig punkt.. Upp 3 timmar senare för att sätta mig på flyget med mamma & pappa med en av mina bröder och hans kids. Mamma köpte också vicks tabletter för hon tyckte det lukta för mkt :roll::).

 

När jag nu skrivit ner det så känns det lite fjantigt då jag förmodligen kommer bli apknäckt av någon annnas fyllehistorier men hit me. Det där med max är väl mest roligt egentligen men det fick jag också återberättat långt efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är 10/12 års fängelse rimligt för innehav av säg ett halvt kilo marijuana? Åsikter om gällande narkotikalagstiftning?

 

Jag har testat en gång. Jag tyckte det var skönt osv, men vafan det är ju ganska överreklamerat. Liksom ok du blir lite fnittrig och rolig men jag tycker knappt att det är värt att vara så idiot förklarad av samhället för den lilla effekten. Dock så kan jag hålla med dig visst det är sjukt långt fängelse men samtidigt vafan ska du med 500 gram maja till om du inte ska sälja? Och sälja är väl det dom vill sätta stopp på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förfesten var som vanligt, förutom att jag inte kunde hänga med grabbarna jag var med, behövde vänta på min kompis på stan. Så när jag var ensam hemma (:mrgreen:) så tänkte jag att faaan nu måste jag supa till jag är ju inte ens full. Det gick ju som det gick. När jag sedan kommer ut på krogen så har jag en gammal fling där och jag blir väl kåt som få vid tillfället och kör en pill på dansgolvet. Sedan lite senare efter förmodligen mkt annat dumt (Fick det här återberättat 2 veckor efter) så hittar min bästa kompis flickvän mig i en park typ. Jag blev utkastad, det kommer jag ihåg, sen efter mycket luddigt så har hon tagit hand om mig i flera timmar så glider vi in på max på fyllekäk. Jag kör igång alla polare på ****** ****** (mitt namn) ÄR HOMOSEXUELL ÄR HOMOSEXUELL HOMOSEXUELL. Käkar upp mina polares pommes sen kommer jag inte ihåg ntåt därifrån mer. Vi kommer hem till mig på efterfest, morsan blir lite lack på att jag har efterfest på fel ställe för dom hör oss, så vi glider till rätt ställe. Mkt dans och taggning senare så ska vi sova och flickvännen och hans syrra hamnar i min säng och vi myser, ingenting som hände, och det hade det förmodligen aldrig gjort heller, men om du känt min kompis så är det en känslig punkt.. Upp 3 timmar senare för att sätta mig på flyget med mamma & pappa med en av mina bröder och hans kids. Mamma köpte också vicks tabletter för hon tyckte det lukta för mkt :roll::).

 

När jag nu skrivit ner det så känns det lite fjantigt då jag förmodligen kommer bli apknäckt av någon annnas fyllehistorier men hit me. Det där med max är väl mest roligt egentligen men det fick jag också återberättat långt efter.

 

 

Vill egentligen inte göra det men måste väl säga att detta känns faktiskt rätt standard. Typ "vår familj är lite wild and crazy, vi käkar tacos på fredagarna"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill egentligen inte göra det men måste väl säga att detta känns faktiskt rätt standard. Typ "vår familj är lite wild and crazy, vi käkar tacos på fredagarna"

 

Jag förstår vad du menar, och jag håller med dig, hade jag inte pillat på dansgolvet eller myst så hade det varit en helt ok fylla. Kanske rent utav standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår vad du menar, och jag håller med dig, hade jag inte pillat på dansgolvet eller myst så hade det varit en helt ok fylla. Kanske rent utav standard.

 

Saker me fyllor e fan så mkt roligare när man ser dem.

Vissa saker tycker jag e asball för vissa personer medan jag tycker att det e nada roligt när andra gör det.

 

Exempelvis när chefen ber en klient sätta sig i sin citat: vagina röda bil o åka hem :-D Chefen har tagit 2 bärs på lunchen o sovit 2 timmar o dåligt me mat=han e packad.

Klienten ringde aldrig mer. Det var en hon.

 

Det blir ju så jävla kul bara för man har en tok stiff chef i vanliga fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker me fyllor e fan så mkt roligare när man ser dem.

Vissa saker tycker jag e asball för vissa personer medan jag tycker att det e nada roligt när andra gör det.

 

Exempelvis när chefen ber en klient sätta sig i sin citat: vagina röda bil o åka hem :-D Chefen har tagit 2 bärs på lunchen o sovit 2 timmar o dåligt me mat=han e packad.

Klienten ringde aldrig mer. Det var en hon.

 

Det blir ju så jävla kul bara för man har en tok stiff chef i vanliga fall.

 

Made my day :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker me fyllor e fan så mkt roligare när man ser dem.

Vissa saker tycker jag e asball för vissa personer medan jag tycker att det e nada roligt när andra gör det.

 

Exempelvis när chefen ber en klient sätta sig i sin citat: vagina röda bil o åka hem :-D Chefen har tagit 2 bärs på lunchen o sovit 2 timmar o dåligt me mat=han e packad.

Klienten ringde aldrig mer. Det var en hon.

 

Det blir ju så jävla kul bara för man har en tok stiff chef i vanliga fall.

 

hahaha, precis, det blir förmodligen ännu roligare om man känner denna stiffa chef :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...