Gå till innehåll

The Well - mr-flow


mr-flow

Recommended Posts

Vi får ge alla ngt att utgå ifrån i sina frågor.

 

-Ålder?

-Bor?

-Intressen?

-Jobb/skola?

-Spelar nivå?

-Svaghet vid bordet?

-Älskar/Hatar?

-Rb/bonus/fisk?

-Klocka på armen?

-Varför hänger du på pokerforum?

 

Kommer på mer sen efter mina möten:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad spelar du? Nivå?

Hur längesen är det du började med poker?

Favoritbil?

Favorit-kvinna? (Och nej du får inte svara din flickvän)

Favorit-stad? (Sverige/världen)

Dödsstraff - För eller emot?

Bästa bok du läst?

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? 3 saker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får ge alla ngt att utgå ifrån i sina frågor.

 

-Ålder?

18

-Bor?

Uppsala

-Intressen?

Snowboard, krök och poker

-Jobb/skola?

Studenten om 1 månad

-Spelar nivå?

10-30$ MTT (mitt maingame), NL50 (vet inte ens om jag är plussande, har svårt att hålla skärpan uppe på CG)

-Svaghet vid bordet?

Tappar fokus alldelles för snabbt

-Älskar/Hatar?

Älskar kröka hatar bakisångesten (kanske ska tänka lite till :))

-Rb/bonus/fisk?

Har både RB och Bonus på FTP just nu ja, men jag har spelat lite längre tid på PS utan bonus. Ja jag är fisk

-Klocka på armen?

Har två som jag växlar emellan, Nixon och Paul Frank

-Varför hänger du på pokerforum?

Bra fråga, när jag sätter mig in i något, i detta fall poker, så vill jag bli så bra som möjligt. Jag har alltid varit intresserad av alternativa inkomstkällor eller i alla fall inte det vanliga. Och jag har väl fått för mig att det är här man ska hänga :oops: , jag vet att jag borde hänga mer på 2+2.

Kommer på mer sen efter mina möten:-D

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte leta...vem är du, vad gör du, hur länge har du lirat, nivå, rulle?

Jag är en randomfisk som bara vill fördriva tid och gärna få lite frågor som man får fundera på. Inte nödvändigtvis pokerfrågor då jag tror att jag inte kommer kunna ge så mycket till diskussion.

lirat i ca 2 år, varav 1 år med pengar jag bryr mig om ( inte 1 € sng alltså). Rullen föresten ligger på ~1500$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad spelar du? Nivå? Svarat

Hur längesen är det du började med poker? Svarat

Favoritbil?

Favorit-kvinna? (Och nej du får inte svara din flickvän)

Favorit-stad? (Sverige/världen)

Dödsstraff - För eller emot?

Bästa bok du läst?

Vad skulle du ta med dig till en öde ö? 3 saker.

 

Favoritbil: Jag är ganska dåligt insatt i bilar så jag är inte så kräsen. Men black+04+360+LARGE.jpg

Känns väl helt ok.

Favorit kvinna:

Jag ska nog faktist vara så tråkig att jag svarar Jessica Alba, mest för att jag är så otroligt dålig på kändisnamn.

Favoritstad:

Vill till New York någon gång, åker nog dit när jag är 21+. Men hitills är det nog Sydney.

Dödstraff: Kluven. Jag vill ju inte annat än skjuta Fritzl men det känns hemsk att oskyldiga kommer att dö. Det sker ju alltid nån gång.

Bästa bok jag läst:

Hmmm jag är ganska kass på att läsa (vad är jag bra på :roll: ) så jag får väl säga typ catch me if u can, kul läsning.

3 Saker:En klockren tjej, musik och ett bibiliotek, så att jag kan fördriva tiden och bli allmänbildad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur filmintresserad är du?

Favoritfilmer/skådespelare?

Sämsta filmer/skådespelare?

 

Har du sett filmen The Boondock Saints? Isf vad tycker du om den?

 

 

Förrsten om du spelar på FTP, hur mycket satelliter spelar du till större turrar?

Kommer du försöka spela några FTOPS event?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur filmintresserad är du?

Favoritfilmer/skådespelare?

Sämsta filmer/skådespelare?

 

Har du sett filmen The Boondock Saints? Isf vad tycker du om den?

 

Förrsten om du spelar på FTP, hur mycket satelliter spelar du till större turrar?

Kommer du försöka spela några FTOPS event?

 

kan man inte älska?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur filmintresserad är du?

Favoritfilmer/skådespelare?

Sämsta filmer/skådespelare?

 

Har du sett filmen The Boondock Saints? Isf vad tycker du om den?

 

 

Förrsten om du spelar på FTP, hur mycket satelliter spelar du till större turrar?

Kommer du försöka spela några FTOPS event?

 

Hade skrivit svar på ända till satelit fråga så lyckas jag stänga ner. Aja till arbete igen :)..

Jag är väl snäppet mer filmintresserad än medel, men jag ser lite upp till dom som är mycket insatta, det är intressant att prata om.

Favoritskådespelare är Kevin Spacey då man vet att man kommer få se en bra film redan när man knäpper igång. Den första favoritfilmen som poppar upp i huvudet är The Usual Suspects, älskar känslan på slutet.

 

Hade skrivit en liten lista men jag tar bara med den "kontroversiella": Once upon a time in Mexico. Aldrig blivit så besviken på en film tidigare. Hade väl ganska höga förväntningar med Johnny med i filmen. När jag tänker på det så har han gjort Secret Window också vilket också var en flopp, imo.

 

Har bara sett Boondock saints en gång och det skäms jag lite för. Jag tyckte om den när jag såg den men har bara inte tagit mig tid att kolla på den igen. Jag får helt enkelt ta o göra det innan maj är slut ( vilket mål :) ).

 

Har kvalat in mig kanske 5-7 stora turneringar men 3 av gångerna på stars och då har ajg tagit t$ istället. Jag funderar på att försöka kvala mig in till lite olika, dock så går jag ju i skolan så egentligen vill jag och kan jag ju inte sitta uppe hela nätter med en turnering med skola dan efter. Dock så har jag ledigt idag och imorn, men studentskivor går i första hand :) Luddigt svar men Ja jag kommer försöka kvala in till några, Inga rebuys så klart. Och endast NLT. Brag: Har iofs 2000% Roi på PLO på OPR :), men kan för lite om handvärde i PLO, kan bara turneringstakik. Sen märkte jag att spela tokaggressivt pre i omaha är sjukt lönande iaf på 10$ nivån :)

 

Edit:

Jag har spanat lite nu, Event 23. 240$ KO 6 Max känns som det skulle vara kul att spela. Eventen 19, 14, ME är så klart också intressanta.

Samtidigt som jag lika gärna kunna försöka kvala till Sunday Brawl istället för event 23. (vilket jag i och för sig också gör)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit:

Jag har spanat lite nu, Event 23. 240$ KO 6 Max känns som det skulle vara kul att spela. Eventen 19, 14, ME är så klart också intressanta.

Samtidigt som jag lika gärna kunna försöka kvala till Sunday Brawl istället för event 23. (vilket jag i och för sig också gör)

 

 

Eventet inatt är ju också ganska trevligt. Speciellt om du är ledig imorn.

Såg nu att du verkade ha studentskiva. Sånt går ju självklart före poker.

Vad nickar du förresten?

 

Lycka till med spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eventet inatt är ju också ganska trevligt. Speciellt om du är ledig imorn.

Såg nu att du verkade ha studentskiva. Sånt går ju självklart före poker.

Vad nickar du förresten?

 

Lycka till med spelet.

 

Jag nickar Kempish på PS där jag fortfarande spelar, har bara flyttat en del av rullen till FTP. Kempilicious på FTP men såg nu att jag har bara har spelat en enda MTT På FTP, för mycket cashgame helt klart..

 

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur duktig anser du dig vara på den nivå du lirar?

Betygsätt dig själv enligt skalan 1-10 (1=superfisk, 10= "I guess if luck wasn't involved I'd win every one!")

 

motivera gärna.

 

Jag tror att jag är en av "de bättre regsen" (dock så har jag inte så stort urval än) om det nu finns några regs på så låg nivå. Jag vet att jag är naiv men jag blir väldigt sällan imponerad av personers spel, dock så ser jag ju inte alla hålkort men du förstår. Jag skulle nog sätta en 8 kanske på mig. Men om jag bara får fortsätter i samma takt som senaste två månaderna och håller mig borta från cashgame så ser det ljust ut.

Det var alltså MTT jag snackade om

CG skulle jag nog sätta mig som 5 kanske. Medelmåtta typ

 

Edit: Jag har till och med en sharkscope haj på mitt PS konto :), känns som om jag fått det lite väl enkelt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad dricker du helst för alkoholhaltiga drycker?

Öl,cider,vin,sprit?

Vad skall det vara för märke?

 

Jag diggar faktist Bourbon & coke sen jag var i australien, så som chill dricka är det högt i topp. Dock blir det ganska ofta screwdrivers som förkrök :D, billigt och bra.

När jag är ute blir det shot (Jag hatar fisherman men alla jävla idioter som man delar rundor med tar ju dem) eller öl, ölen ute brukar oftast bli Newcastle, den är helt ok. Staropravmen är också god Starobrno är också bra.

Köps det öl från systemet blir det förmodligen Pripps, miller, eller annan billig blasköl.

 

Jag brukar vara mycket med familjen i schweiz och där dricker vi mycket vin, jag gillar vin men jag har absolut noll koll på vad som är bra / dåligt. Kan springa och kolla vad mamma och pappa har i hyllan om ni vill :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är kul att skotta

Full Tilt Poker Game #6321846575: $10,500 KO Guarantee (47456296), Table 24 - 40/80 - No Limit Hold'em - 11:57:13 ET - 2008/05/07

Seat 1: 1DAYiLWIN (2,310)

Seat 2: Nice_Steady (1,680)

Seat 3: Dav Copperfield (7,765)

Seat 4: eaglehawk555 (7,670)

Seat 5: NeoGospel (4,380)

Seat 6: 8thstep (4,275)

Seat 7: KoKoAde (6,810)

Seat 8: Kempilicious (3,015)

Seat 9: bjk03 (3,765)

Kempilicious posts the small blind of 40

bjk03 posts the big blind of 80

The button is in seat #7

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Kempilicious Ace of DiamondsAce of Clubs

1DAYiLWIN folds

Nice_Steady folds

Dav Copperfield folds

eaglehawk555 has 15 seconds left to act

eaglehawk555 folds

NeoGospel folds

8thstep raises to 280

KoKoAde calls 280

Kempilicious has 15 seconds left to act

Kempilicious calls 240

bjk03 folds

*** FLOP *** 6 of DiamondsKing of Hearts4 of Hearts

Kempilicious checks

8thstep has 15 seconds left to act

8thstep bets 450

KoKoAde calls 450

Kempilicious raises to 2,735, and is all in

8thstep folds

KoKoAde calls 2,285

Kempilicious shows Ace of DiamondsAce of Clubs

KoKoAde shows King of DiamondsQueen of Diamonds

*** TURN *** 6 of DiamondsKing of Hearts4 of HeartsKing of Clubs

*** RIVER *** 6 of DiamondsKing of Hearts4 of HeartsKing of Clubs9 of Diamonds

Kempilicious shows two pair, Aces and Kings

KoKoAde shows three of a kind, Kings

KoKoAde wins the pot (6,840) with three of a kind, Kings

Kempilicious stands up

*** SUMMARY ***

Total pot 6,840 | Rake 0

Board: 6 of DiamondsKing of Hearts4 of HeartsKing of Clubs9 of Diamonds

Seat 1: 1DAYiLWIN didn't bet (folded)

Seat 2: Nice_Steady didn't bet (folded)

Seat 3: Dav Copperfield didn't bet (folded)

Seat 4: eaglehawk555 didn't bet (folded)

Seat 5: NeoGospel didn't bet (folded)

Seat 6: 8thstep folded on the Flop

Seat 7: KoKoAde (button) showed King of DiamondsQueen of Diamonds and won (6,840) with three of a kind, Kings

Seat 8: Kempilicious (small blind) showed Ace of DiamondsAce of Clubs and lost with two pair, Aces and Kings

Seat 9: bjk03 (big blind) folded before the Flop

 

 

 

Jag hade ett annat konto på FTP förut. Och jag börjar komma ihåg varför jag nästan gula och bytte tillbaka till Stars ^^ Åkt på såna här några gånger under dagen nu.

 

Ville bara skriva av mig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan springa och kolla vad mamma och pappa har i hyllan om ni vill

 

Supergulligt!

 

Vad har du för planer för ditt liv de närmaste fem åren? Poker? Utbildning? Jobb?

 

Vad är din högsta dröm? Realistisk dröm då alltså, inte att kunna flyga eller annat. Ngt som du faktiskt har för avsikt att genomföra under din livstid. Vinna WSOP eller ngt ditåt räknas inte heller.

 

Vem är din största idol/förebild?

 

Vad är det bästa respektive sämsta med ditt liv just nu?

 

Har du varit otrogen någon gång?

 

Varför är du en bra polare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supergulligt!

 

Vad har du för planer för ditt liv de närmaste fem åren? Poker? Utbildning? Jobb?

 

Vad är din högsta dröm? Realistisk dröm då alltså, inte att kunna flyga eller annat. Ngt som du faktiskt har för avsikt att genomföra under din livstid. Vinna WSOP eller ngt ditåt räknas inte heller.

 

Vem är din största idol/förebild?

 

Vad är det bästa respektive sämsta med ditt liv just nu?

 

Har du varit otrogen någon gång?

 

Varför är du en bra polare?

 

Mina planer det närmsta åren är :

Förmodligen jobba i höst om jag inte skulle utvecklas tillräckligt mkt på poker under sommaren så att jag dra in pengar på poker. Ska även plugga upp betyg i höst och jag ska plugga sannolikhetslära och en annan 7.5 poängs kurs. Sen vill jag åka till canada och åka snowboard i en säsong, efter det så har jag inte några riktiga planer men jag ska plugga vidare, någon sorts civil ingenjör ska jag bli då jag slipper konkurera med alla sammare om jag går ingenjör. Samtidigt som jag är bra på matte, har läst 7 mattekurser under gymnasiet.

 

Under all denna tid så kan det ju bli så att jag blir bra på poker, men jag kommer alltid att ha som mål att utbilda mig.

 

Min högsta dröm, sjuk svår fråga. Jag vet inte heller vart jag ska dra gränsen för realistiskt. Men min högsta dröm är väl att starta ett företag (varenda jävel vill det i min ålder så jag tror inte jag kommer göra det, men ändå) som går otroligt bra.

 

Största idol. Också en svår fråga. Umgänges mässigt så tycker jag att en av mina bröder har typ den bästa personligheten då han tänker på alla och bryr sig, kan vara lite subjektiv där.. :), by the way han är skolpsykolog trots att han gick ut med mycket bra betyg.

Annars är väl Ghandi en bra kille :D

 

Bästa med mitt liv just nu, studentfesterna tror jag, va på en igår och ska på en idag.

Sämsta, bakisångesten jag hade för 1 månad sen ligger fan kvar än, gjorde MYCKET dumt på en o samma kväll..

 

Har aldrig varit otrogen, dock så hade jag sex med en tjej som i stort sett var otrogen. Vi hade sex på fyllan när hon hade gjort slut med sin pojkvän. :S skumt sex kan ju bara säga. Dom blev förövrigt ihop igen dan efter, tror inte han vet om nått, men jag känner honom inte så det är inte mitt problem.

Jag har bara haft en flickvän så om jag hade hunnit varit otrogen där så hade det varit imponerande då det höll väldigt kort.

 

Varför jag är en bra polare.

För jag försöker dra med alla, för att jag är en humörhöjare, jag är väldigt sällan nere offentligt så om jag har en dålig dag visar jag det inte, jag är trevlig, jag har fötterna på jorden, jag vet inte om jag är BRA på det men jag är iaf bättre än några av mina kompisar på att sätta sig in i andras situationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad blir du mest tiltad av?

 

Känner du några andra forumiter?

 

Har du läst The Game?

 

Mest tiltad av,

Folks spel kan reta upp mig ibland men om någon är både en idiot när han spelar och en idiot i chatten borde jag lätt lämna bordet för då är jag förmodligen tiltmode.

 

Nej, eller nja har i stort sett reggat min kompis på pf.nu men han har slutat läsa här.

 

Nej det har jag inte, jag borde kanske för att jag är sinnesjukt dålig på att ragga, inte för att jag inte får nått men jag blir snabbt obekväm. Så mina utekvällar går ju inte direkt ut på att hitta en onenightstand inte riktigt min stil. Jag kör hårt på dansgolvet och baren istället.

Samtidigt så tror jag det kommer bli inflation på the game användare, tror mest att man kommer verka vara en "The game":are eller så tröttnar tjejerna på att få halvtaskiga kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...