Cardshark52 Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2008 Hej, läst igenom dina sidor nu, verkar kunna bli riktigt bra dagbok. Spelar själv på ongame, samma nivåer typ. Ser fram emot lite HH:s, vad nickar du btw? gl Tja! Nick: SmthCriminl Ah känner igen ditt namn tror jag. Vet inte hur mkt hhs de kmr bli, får hjälp med sånt av både coacher och kompisar. Men e det de ni vill ha så kan jag säkert rota fram nån efter sessionerna. Om 50 min bär de av till Österrike!!=D Så vi ses väl om en vecka, kom igen sverige!!! gl! Christopher Citera
animalplanet Postad 15 Juni , 2008 Rapport Postad 15 Juni , 2008 Tja! Nick: SmthCriminl Ah känner igen ditt namn tror jag. Vet inte hur mkt hhs de kmr bli, får hjälp med sånt av både coacher och kompisar. Men e det de ni vill ha så kan jag säkert rota fram nån efter sessionerna. Om 50 min bär de av till Österrike!!=D Så vi ses väl om en vecka, kom igen sverige!!! gl! Christopher Tackar tackar, japp nån hh där det är lite lurigt läge, även om du snackat me coacherna, kul för oss att tänka till Trevlig resa, kikar in igen om en vecka. Citera
Cardshark52 Postad 23 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2008 Tjabba! Då e man hemma i Sverige igen så jäkla skööööööönt!! Tog med Sklanskys NL bok ganska basic men gör en riktigt sugen å motiverad när man kmr hem. Vi tog flyget ner till Munchen å därifrån bil ner till Venedig, vilket inte var planerat men var ungefär lika långt till Wien ifrån Insbruck som till Venedig så blev kanalstaden istället. Vilket även gjorde att jag var i 4 länder samma dygn, vilket jag tror e rekord för mig( Sverige,Tyskland,Österrike,Italien). Okej väder inte jättebra inte jätte dåligt, efter några dagar så var de upp till Insbruck igen då för att se Sve-Ryss. Sve var riktigt kassa den matchen men Ryssland var sjukt underskattade kändes de som, de e nu när dom slog ut Holland(Ett av mina 2 favvolag utöver Sverige, gillar Portugal med) dom blivit mer uppskattade. Sjuk stämning blir de ju iaf när 35 000 svenskar å ryssar kommer till en stad med 130 k invånare, de e ju riktigt kul! Ska träffa Amanda nu, sen grajnd och kanske nån hh:P Mvh Christopher Citera
Cardshark52 Postad 26 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2008 + 1400 sen senaste inlägget. Jag e lat, så för att motivera mig själv så var jag iväg idag å köpte en 30 tums skärm å en ny ASUS M70SA laptophttp://databutiken.webmercs.com/PartDetail.aspx?q=p:1931136 Bild kmr senare på mitt nya grind ställe:D Mvh Christopher Citera
animalplanet Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 välkommen tillbaka Dax o rensa upp bordena nu då. Citera
Cardshark52 Postad 5 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2008 välkommen tillbaka Dax o rensa upp bordena nu då. Yes, siiir! Sry, att de inte blivit några updates, har vart borta bland annat vart i gbg hos en kompis. Sen har jag inte lirat så mkt hlr, hade som mål att lira 5 h om dan mån-fre(+ helggrind ibland). Har lirat 11 h denna mån e + 19 400 sek($3240), vilket e sjukt bra mtp att de e så få timmar, men även kass om man jämför vad jag kan få även om jag inte snittar 300 dollar/h. Vet inte vart min tid tar vägen känns alltid som att jag har för lite tid men när jag tänker efter så vet jag inte vad jag gjort med den. Kort kmr på mån på min nya data å skärm, då jag e hos min morsa nu å skärmen hos min farsa. Blir antagligen grind ikväll beror lite på, ska träffa Amanda idag + att min dygnsrytm e väldigt beroende, vill inte gärna gå å lägga mig.... GL med helgvärdet! Mvh Christopher Citera
Sekko Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Sjukt intressant att du tagit coaching seriöst, man började fundera på det själv. Är du född 89 eller 90? Jag är 90:a och spelar 0,5-1 på ongame också Pm:ar min msn Citera
Cardshark52 Postad 5 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2008 Sjukt intressant att du tagit coaching seriöst, man började fundera på det själv. Är du född 89 eller 90? Jag är 90:a och spelar 0,5-1 på ongame också Pm:ar min msn Ah, många som verkar tycka de, får väl se hur de går.=) Jag e 90a och spelar 2-4 å 3-6 på ongame.=) Jag tror att alla "värda"coacher e för dyra för en .5-1 spelare som jag sagt innan i dbn, bästa du kan göra nu e att bli medlem i antingen CR lr DC och kolla på deras filmer och TÄNK medans du kollar kan ge oerhört mkt. Sen signa på 2+2forumet och POSTA POSTA POSTA! Börjar du göra det kan jag lova att de kmr gå fort uppåt om du inte har probelm med tilt, det har jag tyvärr ingen medicin för:P Mvh Christopher Citera
Cardshark52 Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 Monsteråsna HUH??? Hittar ingen medelstor-stor pott vrs dig utom denna: Hand P4-71948125-635, Started at 2008-07-13 04:38 (EDT) Table 'Kopenhagen': $6-$6 No Limit HE (Real) Seat 1: DARKAPKUK ($600 in chips) Seat 2: Lebron7 ($319,50 in chips) Seat 3: SuperLube ($618,40 in chips) (on the button) Seat 4: 51fifty Cent ($791,25 in chips) Seat 9: SmthCriminl ($1*516 in chips) *** Blind Bet Round *** : 51fifty Cent : Post Blind ($3) SmthCriminl : Post Blind ($6) Dealt to SmthCriminl: Ah Dealt to SmthCriminl: Ad *** Pre-Flop *** : DARKAPKUK : Bet ($21) Lebron7 : Fold SuperLube : Fold 51fifty Cent : Fold SmthCriminl : Raise ($65) DARKAPKUK : Call ($50) *** Flop *** : 7d 3d 8c Dealt to DARKAPKUK: 3s Dealt to DARKAPKUK: 5s Dealt to SmthCriminl: Ah Dealt to SmthCriminl: Ad SmthCriminl : Bet ($108) DARKAPKUK : Raise ($529) DARKAPKUK : All In ($529) SmthCriminl : Raise ($842) *** Turn *** : [ 7d 3d 8c ] 2c *** River *** : [ 7d 3d 8c 2c ] As Dealt to DARKAPKUK: 3s Dealt to DARKAPKUK: 5s Dealt to SmthCriminl: Ah Dealt to SmthCriminl: Ad SmthCriminl : Show Cards DARKAPKUK : Show Cards *** SUMMARY *** Pot: $1*621 | Rake: $3 Board: [ 7d 3d 8c 2c As ] DARKAPKUK lost $600 Shows [ 3s 5s ] (a pair of threes) Lebron7 lost $0 SuperLube lost $0 51fifty Cent lost $3 SmthCriminl bet $1*021, collected $1*621, net $600 Shows [ Ah Ad ] (three Aces) Mosteråsna känns lite "uncalled for" Lr så var du kanske sarkastisk?.... Citera
Cardshark52 Postad 17 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2008 Hej Alla igen! Blir en snabb update och kmr från och med nu (iaf denna månaden ut) uppdatera varje dag innan jag lägger mig. Har lirat drygt 12 k händer denna månaden å e + 1.8 k ungefär, backat 4 k senaste 2 dagarna då jag antagligen inte borde spelat, utdragning = tilt typ.. I hopp om att rädda denna månaden så ska jag ta en väldigt seriös aproach sista 2 veckorna nu.=) E just nu i vårat sommarhus i kungshamn så sitter på ett 3G mobilt bredband får se hur de går. C u l8r! Christopher Citera
Cardshark52 Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2008 OKej...backat $7 k senaste 3 dagran vilket gör mig lite back för månaden. Funderar stark på att gå ner till 2-4 å jobba tbx det, även om jag inte tkr motståndet e nån skillnad ifrån 2-4 å 3-6. E rätt nöjd med spelet nu iaf vilket e mer än vad jag kan säga igår och i förrgår, blir nog inget grind förrän jag kommit hem från kusten. gl mvh Christopher Citera
Myt4z Postad 18 Juli , 2008 Rapport Postad 18 Juli , 2008 Trist att höra att du backat! Men det vänder, det gör det alltid. Efterlyser lite intressanta HHs, vore kul och se. GL! Citera
KallOödmjukDiva Postad 19 Juli , 2008 Rapport Postad 19 Juli , 2008 Absolute. Kul att du tar tag i dagboken igen med. Snart över för gott till OnGame nätverket men kommer nog inte börja spela förrän om 2veckor, ska iväg plus att flytta över rullen tar ett tag med, fucking deposit limitar. Citera
Cardshark52 Postad 19 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2008 Trist att höra att du backat! Men det vänder, det gör det alltid. Efterlyser lite intressanta HHs, vore kul och se. GL! Jaop, får väl börja grinda på riktigt snart:P Ah, ska se med det, men som sagt sköter sånt oftastmed coacher lr andra pokerspelare via msn, men ska försöka trycka in nån iaf. =) Citera
Cardshark52 Postad 19 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2008 Absolute. Kul att du tar tag i dagboken igen med. Snart över för gott till OnGame nätverket men kommer nog inte börja spela förrän om 2veckor, ska iväg plus att flytta över rullen tar ett tag med, fucking deposit limitar. Ah Ska bli skoj å se hur du lirar, ska nog få in några händer mot dig iaf, sen kanske undvika dig efter de. JÄVLIGT roligt att jag börja backa direkt efter att du berättat att du backat . En viktig grej e att uppskatta de man har bankrullemässigt när man i en downswing istället för att haka upp sig på att man backat några månadslöner på några dagar, detta bli ju lättare ju högre upp man kmr då man har oftast mer att falla tbx på, även om beloppen man backat e mycket högre. Mvh Christopher P.s Sry för ev stavfel lr andra gramatiska fel, skriver bara fort utan att kolla över det. Citera
animalplanet Postad 19 Juli , 2008 Rapport Postad 19 Juli , 2008 Absolute. Kul att du tar tag i dagboken igen med. Snart över för gott till OnGame nätverket men kommer nog inte börja spela förrän om 2veckor, ska iväg plus att flytta över rullen tar ett tag med, fucking deposit limitar. Steve, spelar du 1-2? inte följt några sidor så du har kanske sagt innan. För mig jag spelat mot nån som nickar samma som dig här. Citera
KallOödmjukDiva Postad 19 Juli , 2008 Rapport Postad 19 Juli , 2008 Har spelat lite 1/2 HU senaste dagarna för att få ihop 250pp, så att jag kan deposita lite mera. Men när väl br e överflyttad blirre 2/4$ och ganska snabbt 3/6$ 5manna. Nickar stevebutabi1 på OnGame, stor skillnad jämfört med pf nicket Citera
animalplanet Postad 20 Juli , 2008 Rapport Postad 20 Juli , 2008 Ok då har vi mötts har tror jag minsann. thebeach_ för mig du satt till vänster om mig. 55 händer bara, 30/25 lira du men det var 3 eller 4 handed. Får man nog se dig en del framöver kanske. GL Citera
Cardshark52 Postad 1 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Tja igen, sry för att jag inte uppdaterat på ett tag, men precis efter jag skrev att jag skule bli mer seriös så drog jag å flickvännen å senare familjen till varberg. Sjukt roligt vart det, första natten blev på Bestwesten stadshotellet i Varberg och var riktigt nice! Iaf här kmr reultat för denna månaden: 20 k händer = +35 456 SEK((kurs 6.06) Tiltade tyvärr bort cirka 40 k sek(spelade när jag var trött och gav bort pengar, så blev ett uppehåll, spelat ungefär hälften av mån mestadel 3-6 och3 k händer på 2-4. Så låg back ett tag i slutet men jobbat upp det dom sista dagarna till vad jag blev plus nu. Vad jag har lärt mig e att jag måste tänka på ett antal olika faktorer som jag skrivit upp och försöker gå igen vid varje postflop beslut. E ganska nöjd med månaden, även om jag fortfarande inte "grindat" nån månad. Vet inte hur det kmr bli denna månaden heller, ska till Alanya i Turkiet den 7nde med Amanda så får se hur det går, anatgligen lite grind innan vi drar! GL! Mvh Christopher Citera
Cardshark52 Postad 1 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Undrar också hur jag ändrar rubriken , då jag inte spelar 2-4 längre alls knappt Citera
Frill Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 bara att redigera ditt första inlägg i dagboken. Citera
KallOödmjukDiva Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Lame dagbok, uppdatera. Citera
Recommended Posts